quote:
Zit wat in. We zitten niet voor niks op fok! dat forum op hattrick zuigt!quote:Re: Fok! Federatie
Verzonden 2008-11-17 15:38:00
Van -niels-
ja dr is geen reet aan, kan ik net zo goed in een andere fed, waar wel dingen op het forum zijn...
daag me maar uit.. mijn kids mogen geloof ik ook weer..quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:09 schreef Yurzinho het volgende:
Iemand een jeugdfriendly? Mijn kids mogen weer aan de arbeid
Idd.. is ook gewoon crap daar.quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zn reactie op mijn vraag waarom hij al weer weg was uit onze befaamde fed :
[..]
Zit wat in. We zitten niet voor niks op fok! dat forum op hattrick zuigt!
Nee hoor geen punt juist gezellig All1 je bent helaas net te laat om nog mee te kunnen doen aan de Fok!Cupquote:Op dinsdag 18 november 2008 07:14 schreef Jorntje het volgende:
Enig bezwaar als ik me ff registreer bij de Fok! Federatie? (H)
Ik wil je net uitdagen, maar dat gaat niet:quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Idd.. is ook gewoon crap daar.
Mijn jonge jongens zijn er ook weer klaar voor om te spelen met leeftijdgenootjes.. De Nootjes (36151) mogen worden uitgedaagd.
Nu maar een advert geplaatst op HT, en binnen 3 minuten een friendly in Spanje geregeld. Kunnen de kids daarna lekker los in Salou ofzoquote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 20-11-2008
Ik neem aan dat je voor ADO gaat he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Shit.. mag ik zondag naar Feyenoord-ADO als journalist![]()
Na afloop een verslag maken over de wedstrijd en ook nog eens wat spelers interviewen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee en dan mag ik ook nog eens naar Feyenoord
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijvenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor ADO gaat he?
Den Haag
Leuk man, ben wel een beetje jaloers eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijven
begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Leuk man, ben wel een beetje jaloers eigenlijk
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Na afloop een verslag maken over de wedstrijd en ook nog eens wat spelers interviewen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee en dan mag ik ook nog eens naar Feyenoord
Om kritische vragen te stellen aan Feyenoord hoef je je niet zo goed voor te bereiden hoor. Dat gaat vanzelf heden ten dage.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
Ik ben meer een beetje zenuwachtig. Wordt echt voor het eerst dat ik iets journalistieks moet doen. Ben benieuwd hoe dat interviewen zal gaan. Denk dat ik het sowieso even goed moet voorbereiden
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat Ajax toch wel kampioen wordtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om kritische vragen te stellen aan Feyenoord hoef je je niet zo goed voor te bereiden hoor. Dat gaat vanzelf heden ten dage.
Wel tof hoor, lijkt me een hele aparte ervaring. Veel plezier!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat Ajax toch wel kampioen wordt
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat AjaxPSV toch wel kampioen wordt
Dat PSV met een gerust hart tien punten voorsprong weggeeft, betekent niet dat andere clubs dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwd
Wolven fc?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Game_Error het volgende:
[ afbeelding ]
Drie maal raden welk team ik ben
Cool man!! Jammer idd dat t deze wedstrijd is. Aangezien jij Ajax supporter bentquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Zie Goal.com neem, ik aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwd
Wel leuk om hem morgen te laten spelen ivm vorm. Mn reserve spitsen hebben zondag al gespeeld. All1 hopen dat ie dan niet meteen weer lam geschopt wordt.quote:Jędrek Sobowiec Geblesseerd, maar inzetbaar
TSI = 7 560, 27 jaar en 71 dagen, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goddelijk
Voor wat voor krant/radio/site ga je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Zie hierboven www.goal.com dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor wat voor krant/radio/site ga je?
(Is ook zwaar jaloers)
Ja, ach.. Ik ben Ajax-supporter, maar bovenal een voetbalgek. AZ-Ajax volg ik wel op mijn mobielquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cool man!! Jammer idd dat t deze wedstrijd is. Aangezien jij Ajax supporter bentDe 2 "aards vijanden" hahahahahaha
* Outpost76 is best jaloers ook al is t 010 - 070
Spammert!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |