Gaaf! Ik speel HT in vroeger tijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
Toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja toen alles nog beter was..
hahahahahaha tering leiersquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
toen Ajax nog wel es kampioen werdquote:Op woensdag 12 november 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef
vorig seizoen is ook vroegerquote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahaha tering leiersDat was voor jou trouwens vorig seizoen nog ArcturusMengsk. Dus vroegah?
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
toen Ajax nog wel es kampioen werd![]()
[..]
vorig seizoen is ook vroeger
gelukkig niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioen
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gelukkig niet..
maar heeel vroeger wel zo nu en dan..
ach het seizoen is nog lang..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dit jaar weer als AZ het niet wordt
daarom.. zullen we er over ophouden?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog lang..
goed bezig!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.quote:
Gewoon 2 keer met het eerste .Je verdient veel meer met een thuiswedstrijd beker dan 1 training.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.
Stuur een PM.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Ik dacht ik kijk ff en doe als t kan dat bod maar 2,5 mil heb ik niet liggenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Jawel. Nog meer vormdrops...quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:39 schreef Yurzinho het volgende:
Helemaal nix, die trainingen de laatste weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |