och ja die klote bug.. toen zelf ook problemen mee gehad.. vlak daarna ben ik middenvelders gaan trainen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa ik haal toch best leuke spelers uit mn jeugd om te trainen. Die waar ik t net over had was uitstekend met verdedigen en 17 jaar toen ik m pullde
Inm 20 en :
[..]
Hij had qua verdedigen veel hoger moeten zitten maar hij heeft aan t begin van vorig seizoen links back gestaan en jah dankzij die bug!Maarja Nog niet slecht zo. En nu maar hopen dat ik m toch nog 1 niveau hoger krijg voor verkoop en 22 jaar.
Ook deze 2 komen uit mn eigen jeugd :
[..]
Truste en bedankt voor de prettige samenwerking!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
och ja die klote bug.. toen zelf ook problemen mee gehad.. vlak daarna ben ik middenvelders gaan trainen..
maare ik ga te pitten..
Daarnaast is m'n reusachtige mid twee vorm niveaus gestegen, van zwak naar redelijk. Beter!quote:Klaas van Baarschot (174321828)
20 years and 104 days, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has poor experience and poor leadership abilities
Next birthday: 15-11-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 490
Wage: 3 732 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: excellent
Winger: magnificent Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
quote:
Cálico Ansede
TSI = 3 570, 17 jaar en 78 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ştefan Buciuman
TSI = 3 060, 17 jaar en 53 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
en me keeper naar slecht defquote:Renaat Zillissen
TSI = 14 090, 21 jaar en 7 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
1 PM-stijgertquote:Falko Viskil (209858123)
19 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-12-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 11 030
Loon: 1 301 ¤/week
Positiespel: formidabel Passen: matig (+6)
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:07-11-2008 Carson Gerber Gekocht YMFC 2 100 000 ¤ 23 950
06-11-2008 Erben van de Moer Gekocht United Black Panthers 1 000 000 ¤ 1 110
06-11-2008 Samuli Ranta Gekocht Twello FC 1 000 000 ¤ 3 930
06-11-2008 Ulf Robinsson Gekocht SC diepFries 765 000 ¤ 830
05-11-2008 Karst Vijfschaft Gekocht Destron Elsloo FC 100 000 ¤ 1 190
05-11-2008 Rembrandt Sibon Gekocht Destron Elsloo FC 500 000 ¤ 1 390
05-11-2008 Tenzin Wassink Gekocht FC RKDEO 500 000 ¤ 460
05-11-2008 Gijs Beukman Gekocht Dynamo Delft 2 000 000 ¤ 5 400
03-11-2008 Rikkert van der Maat Gekocht K.F.C. Minnertsga 1 500 000 ¤ 4 270
01-11-2008 Sérgio Cutelo Gekocht Kristiansund 3 800 000 ¤ 82 940
29-10-2008 Dieter Vestdijk Gekocht Gorbakalaznikovskiy 1 111 111 ¤ 1 530
Nou beter toch deste meer krijg jij!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die prijzen zijn echt niet normaal meer op het moment.
Het hoge openingsbod van JD houdt zelfs geen stand... Ze bieden er gewoon lekker overheen...
Wat voor een bijstats mik je op?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Zondag nog een wereldklasse mid kopen, en dan gaan sparen voor de uitbreiding van mijn stadion
Ja ik zie t net jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef RemCOW het volgende:
[s]Ze zijn lekker bezig bij Hattrick, server ligt weer half plat... Dat terwijl ik net m'n 2 spelers te koop wil zetten, grrr...
quote:Hattrick is down due to an unexpected error. The Hattrick Doozers are working on this problem.
More information will follow in case of a longer downtime.
had ik ook al bij mn spits..quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die prijzen zijn echt niet normaal meer op het moment.
Het hoge openingsbod van JD houdt zelfs geen stand... Ze bieden er gewoon lekker overheen...
quote:Terence Boekdrukker heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mijn 111e transferquote:Valentin Gansfuss (137353230)
23 jaar en 99 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 22-11-2008
Nationaliteit: Deutschland Deutschland
Total Skill Index (TSI): 33 450
Loon: 15533.40 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Radnevo_1988
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Piet-Hein Barnhoorn.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
Wat te doen wat te doen ik heb al zoveel met vleugel spel. Maarja t risico dat mn 3e scout niks heeft is te groot. dus toch maar doen denk ik.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Lenny Bongaarts is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Jammer dat ie niks aan bijstats heeft.quote:Rutger Christiansen (223956173) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 99 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 22-11-2008
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 273 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Spelers aan het kopen van Fok!kersquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Spelers aan het kopen van Fok!kers
En dan counteren hebben ingesteldquote:Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. FCRA1 leek met 58 procent balbezit vandaag het meest ambitieus.
Goed bezigquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de laatste lama's aan t kijken
Edit:
[..]
En dan counteren hebben ingesteld
2 dagen te vroeg!quote:Op zondag 9 november 2008 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuwe aanwinst:
[..]
Mijn 111e transfer
Bij de jeugd wel ja mn senioren team is pas in de 1e helftquote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn wedstrijd is pas negentien minuten bezig... En jullie zitten al aan de thee...
quote:Twello zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Horst Viktor Fehringer na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ferdinand Haringman.
Ah, ok. Mijn jeugd speelt op donderdagochtend om 10.15.quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de jeugd wel ja mn senioren team is pas in de 1e helft
Woei. Minder balbezit maar wel een 1-4 voorsprong.quote:Rust: met een stand van 1-4 gingen de spelers naar de kleedkamer.Met 51 procent balbezit was Schepers in deze helft de sterkste ploeg.
Zelfs mn senioren hebben niks aan de counter.quote:Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. RKDEO had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Je kan idd wachten tot een later tijdstip. Ik zal na mn wedstrijd ff kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Game_Error het volgende:
Vorige week 5-0 gewonnen, vandaag 6-0 wanneer houdt het op?
Kan iemand overigens mijn team, Hilversum United (208563), eens bekijken en zeggen waar mijn mogelijke verbeterpunten liggen? Ik heb zegmaar nog 5 miljoen in kans. Ik kan het geld ook laten liggen tot over 2 seizoenen om het in een keer uit te geven als ik op een beetje niveau speel. Overigens train ik mids, dus die ga ik niet vervangen, die worden vanzelf beter.
Die kende ik nog nietquote:In de 73e minuut gleed DNAS-speler Gabriel Rüsch half weg bij het nemen van een penalty. Hierdoor hobbelde de bal naast het doel.
Damn, 4-4 in in drie minuten...quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woei. Minder balbezit maar wel een 1-4 voorsprong.
Hopen dat dat mijn team ook lukt. Maar dan positief voor mij. Er is bij mij sinds de 61 minuut niks meer gebeurd.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn, 4-4 in in drie minuten...
Niet dus :quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat dat mijn team ook lukt. Maar dan positief voor mij. Er is bij mij sinds de 61 minuut niks meer gebeurd.
Ik vind dat mn team had moeten winnen:quote:Zübeyir Özkal van RKDEO zat al in de kleedkamer, toen hij nog even werd teruggeroepen omdat hij was uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Lampis Iloridis had vandaag simpelweg niet z'n dag. De echte sterspeler van Tax was Francisco Moreno. Als Arno Veen echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. Eindresultaat: 1-1.
quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval matig (laag)
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 169
Verdediging 82
Middenveld 48
Aanval 39
LoddarStats 11.72
No Tax
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 150
Verdediging 62