Profietsgejat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je nog geld over JD?
Ben jarig vandaag btw
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Profietsgejat.
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het, na 12 keer proberen in te loggen. En als je er in bent is het zo traag als maar wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:35 schreef rompompom het volgende:
JD is bij mijn speler zelfs nog overboden..
HT Offline nu, trouwens...
quote:Hattrick on a break 2008-10-09 20:40
We need to take the site offline for a while for some urgent database maintenance. More information will follow if needed.
Voorspelbare reactie na je bekeruitschakeling tegen iemand waar ik 20 competitiewedstrijden tegen speeldequote:
Stuur een PM.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Is J-D hier nog aanwezig? Ik zit erover te denken om zondag twee mids te koop te zetten om 1 sterkere terug te kopen,de zekerheid van een leuk openingsbod zou de keuze toch makkelijker maken
En dat nu vanavond de loting bekend wordt van de Fok!Cup.quote:Hattrick announces
Hattrick on a break 2008-10-09 20:40
We need to take the site offline for a while for some urgent database maintenance. More information will follow if needed.
Ze zijn weer online.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
kunnen d'r ook geen friendlies geregeld worden die in de knoop komen met de Fok!Cup
Ik ben aan het winnen, maar ik zie dat mijn spelers oud en duur worden. Ik moet iets anders verzinnen...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:04 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou je, zeker met het oog op de hogere divisies niet teveel op training richten. Train een persoontje minder en steek wat meer geld in winnen elke week. Winst is tegenwoordig enorm belangrijk voor je inkomsten, zodanig dat het niet meer loont om optimaal te trainen in de hogere divisies.
Psv, Feyenoord, Twente zelfs Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
ik tvp die shit. Het hopen is morgen op de eerste 19jarige wonderbaarlijke def's
Heerenveen
Vage shit. Hij daagt me uit. Wordt supporter van mn team. Komt uit portugal en ik ken m nietquote:Nieuwe supporter
07-11-2008
Josey is vanaf nu een supporter van je team!
Wederom een leuke TU. Ik vraag me af hoe lang dit zo door gaat. Mbt hoe hoger t niveau hoe langzamer ze zouden trainen. Zo is t ook vaag dat mn IV zo veel lager zijn de afgelopen wedstrijd dan die van de week er voor.quote:Julian Jachacy Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitstekend naar goed.
was mn reserve spits die er nu uit kan
En dat terwijl ie pas 27 is.
Dinis Inácio Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Zübeyir Özkal Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Zefiros Fanariotis Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.Mn Keep!![]()
Matthieu Reijnders Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Geovanni Meurisse Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Lampis Iloridis Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van redelijk naar goed.
Raymond Suykerbuijck Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Julian Jachacy Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Wat heb ik hier aan als je in scoren achteruit gaat LUL! ooops sorry liet me ff gaan![]()
Fredy Borter Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
Yip Nieuwenhuis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Lauge Rath-Friis Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.
Competitie duel daar voor :quote:Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval matig (laag)
Als dat all1 komt door dat t een uitwedstrijd is zal t niveau van mn spelers echt veel omhoog moeten wil ik een niveau krijgen waar weinig teams een antwoord op hebben. Het maakt me wel benieuwd wat dat komend weekend wordt. Dan speel ik weer thuis. 1 nadeel mn goddelijk SP hoer (dankzij wie ik grotendeels de UefaFok!Cup gewonnen heb vorig seizoen) is +3 gebleseerdquote:Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (hoog)
Aanval redelijk (hoog)
En dat in de 3e ronde met mn B teamquote:Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Lekker actief nogquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
post 4 achter elkaar
Normaal plak ik ze in 1 maar ja volgende keer beter.
[..]
Wederom een leuke TU. Ik vraag me af hoe lang dit zo door gaat. Mbt hoe hoger t niveau hoe langzamer ze zouden trainen. Zo is t ook vaag dat mn IV zo veel lager zijn de afgelopen wedstrijd dan die van de week er voor.
Afgelopen zondag wedstrijd:
[..]
Competitie duel daar voor :
[..]
Als dat all1 komt door dat t een uitwedstrijd is zal t niveau van mn spelers echt veel omhoog moeten wil ik een niveau krijgen waar weinig teams een antwoord op hebben. Het maakt me wel benieuwd wat dat komend weekend wordt. Dan speel ik weer thuis. 1 nadeel mn goddelijk SP hoer (dankzij wie ik grotendeels de UefaFok!Cup gewonnen heb vorig seizoen) is +3 gebleseerd(aanval zal dus veel lager zijn) Maar mn verdediging is weer een stuk beter geworden en zou hoger moeten halen dan Redelijk (hoog).
ff over die reserve spits. Ik vraag me af waarom ik hem ooit gekocht heb als ik naar zn score verloop kijk:
[..]
En dat in de 3e ronde met mn B team
Deze wordt heel erg leuk als ie straks een paar levels hoger is in positiespel...quote:Carles Fons (VL) (214529578)
17 jaar en 93 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 26-11-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 501.96 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Groningen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
De tering. Das een leuke trainie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Lekker actief nog
Ik heb helaas geen stijgers.. maar wel dankzij JD een leuke vleugelspeler erbij..
[..]
Deze wordt heel erg leuk als ie straks een paar levels hoger is in positiespel...
2,5 miljoenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering. Das een leuke trainie!Ik heb maar ff een reserve spits gekocht maar das eigenlijk bagger. Nou ja dan maar ff een trainie kopen die ik puur op zn spelhervatten een paar levels hoger breng en dan weer verkoop.
lekkel lekkel! Zo veel geld heb ik niet. Ik verdien genoeg en mn team draait goed genoeg. Ik moet volgend seizoen nog ff een seizoen volledig Verdedigen trainen en dan ga ik weer wat verkopen en mn team dik versterken. Mn beste trainie (verdedigend gezien) is nu uitmuntend en dat vind ik nog niet goed genoeg voor verkoop. Zeker omdat zn niveau qua spelhervatten en passen nog niet hoog genoeg is. Iets waar dit seizoen aan gewerkt wordt. Zo heb ik strakkies een wereld verdediger uit mn eigen opleiding!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
2,5 miljoen![]()
ik heb nu nog zo'n 2,5 miljoen voor een nieuwe spits..
daar heb ik dus echt helemaal niks zitten.. Mijn jeugdteam is dikke prut..quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lekkel lekkel! Zo veel geld heb ik niet. Ik verdien genoeg en mn team draait goed genoeg. Ik moet volgend seizoen nog ff een seizoen volledig Verdedigen trainen en dan ga ik weer wat verkopen en mn team dik versterken. Mn beste trainie (verdedigend gezien) is nu uitmuntend en dat vind ik nog niet goed genoeg voor verkoop. Zeker omdat zn niveau qua spelhervatten en passen nog niet hoog genoeg is. Iets waar dit seizoen aan gewerkt wordt. Zo heb ik strakkies een wereld verdediger uit mn eigen opleiding!
Mwa ik haal toch best leuke spelers uit mn jeugd om te trainen. Die waar ik t net over had was uitstekend met verdedigen en 17 jaar toen ik m pulldequote:Op vrijdag 7 november 2008 02:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar heb ik dus echt helemaal niks zitten.. Mijn jeugdteam is dikke prut..
Hij had qua verdedigen veel hoger moeten zitten maar hij heeft aan t begin van vorig seizoen links back gestaan en jah dankzij die bug!quote:Matthieu Reijnders (186423397) [1 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
20 jaar en 25 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Volgende verjaardag: 02-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 9 860
Loon: 2 632 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk was zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend was uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk was slecht
Helaas inm al weer een half jaar 18. Maar goed als ie niet snel beter wordt dan regel ik wel een nieuwe trainie uit mn jeugd. Ik heb er nog een paar lopenquote:Benjamin van Luin Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 1 630, 18 jaar en 50 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: zwak (was slecht)
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed (was al goed en zit nu bijna op uitstekend)
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk ( was waardeloos)
quote:Gideon van Olphen Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 760, 17 jaar en 103 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed (was redelijk)
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk (was rampzalig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |