Gaaf! Ik speel HT in vroeger tijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
Toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja toen alles nog beter was..
hahahahahaha tering leiersquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
toen Ajax nog wel es kampioen werdquote:Op woensdag 12 november 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef
vorig seizoen is ook vroegerquote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahaha tering leiersDat was voor jou trouwens vorig seizoen nog ArcturusMengsk. Dus vroegah?
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
toen Ajax nog wel es kampioen werd![]()
[..]
vorig seizoen is ook vroeger
gelukkig niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioen
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gelukkig niet..
maar heeel vroeger wel zo nu en dan..
ach het seizoen is nog lang..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dit jaar weer als AZ het niet wordt
daarom.. zullen we er over ophouden?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog lang..
goed bezig!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.quote:
Gewoon 2 keer met het eerste .Je verdient veel meer met een thuiswedstrijd beker dan 1 training.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.
Stuur een PM.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Ik dacht ik kijk ff en doe als t kan dat bod maar 2,5 mil heb ik niet liggenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Jawel. Nog meer vormdrops...quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:39 schreef Yurzinho het volgende:
Helemaal nix, die trainingen de laatste weken
komradquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:40 schreef komrad het volgende:
Oh ja, zit ook nog steeds in de beker, moet nu tegen een IV'er
quote:Jasper Epskamp (CM) [2 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 34 590, 24 jaar en 46 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Francesco Chiossi (W) Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 5 150, 19 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Begint eindelijk eens ergens op te lijken... alleen wéér vormdropsquote:Walter Hupkes (W) Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 4 350, 18 jaar en 64 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
grumpeyquote:
verdedigen +1quote:
Ştefan Buciuman
TSI = 3 310, 17 jaar en 60 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest FCRA1-speler Lucien Locke in de 79e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Wilmar Albertema.
En weer een lekkere training!quote:Cyril Bossely Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van matig naar redelijk.
Hernán Andreu Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Zefiros Fanariotis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Matthieu Reijnders Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Bjorn Rochus Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
Yip Nieuwenhuis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Benjamin van Luin Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Gideon van Olphen Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Arnold Bloemhard Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
quote:Allard Wolff [playerid=224352493]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Volgende verjaardag: 07-03-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 410 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Bij mij werkt t prima.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Xummon het volgende:
heb het gevoel dat hattrick er zo weer uit vliegt, site loopt niet echt snel
Dit zei mn jeugd trainer afgelopen week :quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hij was al redelijk in vleugels spel en nu dus ook goed in verdedigenquote:Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Hou in de gaten dat je financiële overzicht maar eens in de week wordt geüpdatet, zodat deze waarschuwing ook geldig blijft als je boven de limiet zit voordat de wekelijkse update is geweest.
Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
nou ja hopelijk is ie ook een beetje goed in positiespel.. beter iets dan niets..quote:Ja? Oh, hallo ArcturusMengsk!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Stijn Lauwers en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Simi Gasiorek maakte gretig gebruik van de penalty die psychologist na 52 minuten kreeg toegewezen, zodat er 1-2 op het scorebord kwam te staan. Na een overtreding in de 54e minuut kreeg psychologist op de rand van het strafschopgebied een vrije schop toegewezen. Simi Gasiorek wist deze kans te benutten en de stand weer gelijk te trekken: 2-2.
Ik train 'm zelf een paar niveau's in verdedigen. Misschien ook nog wat passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die in de verkoop Generaal?
Ik ben er 2x geweest maar beide keren was er niemandquote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef TheVulture het volgende:
2-0 gewonnen uit bij een directe concurrent dus ik lijk nu wel redelijk veilig al
Ben ik trouwens de enige die niet op IRC kan komen? ik kan het kanaal nergens vinden
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
WO gehad vandaag... verpest dat ook je training?
gelukkig maar..quote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.
Nog even voor de deadline, altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat gokken jullie dat ik hiervoor krijg ongeer?
Nikolay Tambovskiy (202891023)
19 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 4 788 ¤/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Gekocht op zijn 18de als goed keeper voor iets meer dan 300000.
Vandaag op formidabel gesprongen terwijl hij godverdomme een paar dagen geleden 19 is geworden
gezellig..quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
huuuj, ik meld me ook even... Legia Meerzicht (148442), atm 5e in de VII
ow voor die fed bedoel jequote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
gezellig..
en ik heb je aanmelding maar even geaccepteerd na je inspirerende HT-mailtje
true.. Het is ook meer voor de showquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ow voor die fed bedoel jedaar ben ik al weer weg
hierzo zit het forum, daar heb ik die federatie niet voor nodig
quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Screen van inspirerende HT-mailtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |