Ik train 'm zelf een paar niveau's in verdedigen. Misschien ook nog wat passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die in de verkoop Generaal?
Ik ben er 2x geweest maar beide keren was er niemandquote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef TheVulture het volgende:
2-0 gewonnen uit bij een directe concurrent dus ik lijk nu wel redelijk veilig al
Ben ik trouwens de enige die niet op IRC kan komen? ik kan het kanaal nergens vinden
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
WO gehad vandaag... verpest dat ook je training?
gelukkig maar..quote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.
Nog even voor de deadline, altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat gokken jullie dat ik hiervoor krijg ongeer?
Nikolay Tambovskiy (202891023)
19 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 4 788 ¤/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Gekocht op zijn 18de als goed keeper voor iets meer dan 300000.
Vandaag op formidabel gesprongen terwijl hij godverdomme een paar dagen geleden 19 is geworden
gezellig..quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
huuuj, ik meld me ook even... Legia Meerzicht (148442), atm 5e in de VII
ow voor die fed bedoel jequote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
gezellig..
en ik heb je aanmelding maar even geaccepteerd na je inspirerende HT-mailtje
true.. Het is ook meer voor de showquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ow voor die fed bedoel jedaar ben ik al weer weg
hierzo zit het forum, daar heb ik die federatie niet voor nodig
quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Screen van inspirerende HT-mailtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |