Zolang hij onder GAM staat moet je niet zo zeurenquote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Zet hem dan ook in het goede subforum
Ik ben juist net gestopt met de nieuwe jeugdopleidingquote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp. Heeft er iemand een plek over in zijn jeugd comp.? heb de oude aan de kant gedaan en de nieuwe opleiding systeem gedaanhoe hebben de spelers op hun juiste positie gekregen gewoon met excel ofzo?
Als je 9 man opstelt? Zal je dan nog steeds winnen van een walk over?quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond MOTSen, het kampioenschap staat op het spel.
Ja, maar waarom zou je? Er wordt niet gevoetbald, dus geen kans op blessures of schorsingen.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:58 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als je 9 man opstelt? Zal je dan nog steeds winnen van een walk over?
Ja, maar ik wil eigenlijk niet winnen want dan wordt ik kampioen en ik denk dat ik de 7de niet aankan.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Er wordt niet gevoetbald, dus geen kans op blessures of schorsingen.
Zelf PIC ik vanavond voor P/D volgende week.
Yup, maar je moet gewoon promoveren man... wellicht heb je mazzel met je indeling en zitten er twee botjes bij....quote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eigenlijk niet winnen want dan wordt ik kampioen en ik denk dat ik de 7de niet aankan.
Dus zelfs met slechts 9 man, win je van een walk over?
Mijn team heet shark-attack!, wat denk je? Zal dat team overleven in de 7de?quote:Op zondag 21 september 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar je moet gewoon promoveren man... wellicht heb je mazzel met je indeling en zitten er twee botjes bij....
Ik heb even gekeken, maar ik zie het probleem niet hoor... je haalt zo'n 150-140 hatstats, dat moet voldoende zijn in de VII.... en je kunt je alleen maar meer versterken tijdens het seizoen... gewoon doen dusquote:Op zondag 21 september 2008 17:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Mijn team heet shark-attack!, wat denk je? Zal dat team overleven in de 7de?
Als je zin hebt om te kijken wil dat zeggen
OK, ik doe hetquote:Op zondag 21 september 2008 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar ik zie het probleem niet hoor... je haalt zo'n 150-140 hatstats, dat moet voldoende zijn in de VII.... en je kunt je alleen maar meer versterken tijdens het seizoen... gewoon doen dus
Precies, maar ik denk echt dat je je gewoon moet kunnen handhaven... zonder problemenquote:Op zondag 21 september 2008 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
OK, ik doe het![]()
Achja dan kan ik in ieder geval wel weer eindelijk eens rekenen op een écht spannend seizoen
TS wordt gewoon gereset zoals altijd. Slechts de reset van de fanmood (supporters) is aangepast, die gaat nog maar 'half' (zie voor details de regels op HT). TS is gewoon MOTSen, ik heb de vorige 2 wedstrijden al geMOTSt en vanavond voor de 3e keer (tegen een 'bot')quote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Is het zo dat je TS niet meer wordt gereset aan het begin van het nieuwe seizoen, wil vanavond wellicht MOTSEN maar het gaat eigenlijk nergens meer om, dus als het zo is dat je je TS meeneemt dan MOTS ik denk ik niet
Gewoon winnenquote:Op zondag 21 september 2008 13:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
MOTS'en tegen de nr2.. in de hoop 1ste te blijven..
prutserquote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Yurzinho het volgende:
komend-seizoen-weer-in-VII-tvp
och jee... is het weer neuktijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Right:quote:The boggy pitch disrupted the game, especially for technical players like Niels-Jan Cannegieter whose skills weren't made justice at all.
Nou, inderdaad z'n slechtste wedstrijd ooit.quote:1 - 0 Trevor Nunes (12)
2 - 0 Sjef Hendriks (35)
3 - 0 Niels-Jan Cannegieter (58)
4 - 0 Niels-Jan Cannegieter (70)
5 - 0 Niels-Jan Cannegieter (75)
Vanavond 10-0 gewonnen van de enige 'bot' uit de competitie. Jeugd wint met 3-0. Geen blessures of andere ongein. Prima avondje dus.quote:14-14-42-100-7-28000
14 wedstrijden gespeeld
14 wedstrijden gewonnen
42 punten behaald
100 doelpunten voor
7 doelpunten tegen
Stadion uitgebreid naar 28000
Mooi seizoen!
Zijn stats:quote:Teammotivatie Wedstrijd van het Seizoen
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechter verdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linker verdediging redelijk (laag)
Rechter aanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linker aanval uitstekend (laag)
HatStats 213
Verdediging 68
Middenveld 60
Aanval 85
Op naar de VI dan, ik moet iig m'n middenveld en m'n verdediging verbeteren. Mijn stadion moet ook uitgebreid worden van 26k plaatsen naar ??? plaatsen, maar zie eerst maar geld te vindenquote:The Soccer Warriors
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld goed (heel laag)
Rechter verdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linker verdediging goed (laag)
Rechter aanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linker aanval slecht (zeer hoog)
HatStats 209
Verdediging 77
Middenveld 75
Aanval 57
1 2 3 | Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team 193 69 69 56 170.9 61.8 58.8 50.2 The Elephants |
quote:
Tussen haakjes wat t wasquote:Tamariz Roger (83638880) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
34 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 15-12-2008
Nationaliteit: Chile Chile
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 593 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: (goed) redelijk Keepen: (rampzalig) niet-bestaand
Positiespel: (formidabel) uitstekend Passen: (redelijk) matig
Vleugelspel: (matig) zwak Verdedigen: (matig) zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Dat ligt er helemaal aan in wat voor poule je terecht komt. Met een aantal versterkingen kan je t makkenlijk rede en er zitten ook in de VIII veel bot teams dus misschien heb je wel gewoon mazzel.quote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef Dynia het volgende:
naja zeg...1e seizoen meteen gepromoveerd naar VIII....het team dat 2e stond speelde 0-0, en ik win met 5-1, dus nu sta ik 2e...en promoveer dus...:)
Ben benieuwd hoe dat gaat worden, maar volgens mij zit ik volgend seizoen weer in IX....Ik haal nog geen100 hatstats...vrijwel kansloos een divisie hoger?
Laatste wedstrijd:
HatStats 96
LoddarStats 3.48
PStats 9.85
GardierStats 100
32 spelers????? Man 22 is zat! ik heb er zelfs 21 omdat ik geen reserve keep heb. alles wat je niet gebruikt zsm verkopen of ontslaan!quote:Op maandag 22 september 2008 15:05 schreef Dynia het volgende:
Ik heb nu nog 108k. Ik barst wel van de spelers die ik maar niet kan verkopen...lol...Ik train nu defense, en heb daar ook wel wat talenten lopen, in ieder geval mijn basis (4-4-2 over de vleugels):
Mijn team: Forza Rossiya (1005681)
[spelers] cut [/spelers]
Totaal heb ik 32 spelers...maar het merendeel is brandhout...kan ze niet allemaal ontslaan denk ik zo...:)
Ik speelde eerst op de counter in oefenpotjes, maar dat lukte niet zo..Sinds ik over ben naar over de vleugels heb ik 7 wedstrijden op rij gewonnen...:)
Nadat je vertelde dat verdedigen traint en 442 speelt, begon ik al te glimlachen, eigenlijk. Maar dat je vervolgens ook nog 31-jarigen op trainingsplekken hebt lopen is helemaal hilarisch.quote:Op maandag 22 september 2008 15:05 schreef Dynia het volgende:
<knip>
Wil je de volgende keer je spelers er in t nederlands er op zetten. Dan snap ik t ookquote:
Zei ik ook maar als ie dat niet nodig vind dan ff met:quote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef ScudRaket het volgende:
Er komen hier hele lijsten spelers voorbij. Dat kan ook via PM.
Maar alle begin is moeilijk.quote:quote
Ach, dan krijgt je scroll-vinger ook wat beweging.quote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef ScudRaket het volgende:
Er komen hier hele lijsten spelers voorbij. Dat kan ook via PM.
Goed zo. Dan heb je het zo eerder op de rails dan ik destijds; dat heeft drie kwart jaar geduurd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:09 schreef Dynia het volgende:
@ Outpost. Ik heb ook gewonnen van een team dat veeel sterker was...op de een of andere manier zat ik in een flow dat ik in de comp van iedereen won...inclusief de kampioen die tot dat moment nog geen een keer verloren had, en ik win met 3-0...:)
(offtopic Voetbal je real life toevallig bij RK Deo? Volgens mij heb ik daar vroeger ook regelmatig tegen gevoetbald...:) )
Inmiddels 9 spelers op de transferlijst, 2 spelers ontslagen, en 3 nieuwe jonge verdedigers gekocht, met nog een bod op een 4e...:)
quote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dan krijgt je scroll-vinger ook wat beweging..
- Smirnoffquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Moet eens na gaan denken over een mooie russische naam voor m'n 21 russen die ik nu heb. Tips zijn welkom. De oude naam is Holloway Wanderers
Dapp're strijdersquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
- Smirnoff
- Abrhamofiets
- Wijnvlek
flauw
SuperWeberquote:
*Kick, *Ban...quote:
Странники natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Moet eens na gaan denken over een mooie russische naam voor m'n 21 russen die ik nu heb. Tips zijn welkom. De oude naam is Holloway Wanderers
het is hier geen ircquote:
Dat deed ik toen ik dit team starte maar ben er al weer 2 seizoenen weg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:09 schreef Dynia het volgende:
@ Outpost. Ik heb ook gewonnen van een team dat veeel sterker was...op de een of andere manier zat ik in een flow dat ik in de comp van iedereen won...inclusief de kampioen die tot dat moment nog geen een keer verloren had, en ik win met 3-0...:)
(offtopic Voetbal je real life toevallig bij RK Deo? Volgens mij heb ik daar vroeger ook regelmatig tegen gevoetbald...:) )
Inmiddels 9 spelers op de transferlijst, 2 spelers ontslagen, en 3 nieuwe jonge verdedigers gekocht, met nog een bod op een 4e...:)
The Sharapova/Kournikova Warriors?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Puta's van Poetinquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef The_Hives het volgende:
The Poetin Tigers
De koude oorlog is voorbij, dus ik durf het aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Puta's van Poetin
De Poetin Madre
Maar dan mag je wel oppassen voor de KGB ofzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef rompompom het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je je taal op Russisch moet zetten. Anders is het nep.
Wat je wel kunt zien is dat rampzalig in het Russisch catastrofaal wordt. Ik heb ooit aan boord gezeten van een Russisch oud-Marine schip en daar hadden ze een boek aan boord met de Marine schepen van alle landen. Doordat je de namen landen weet, kun je best veel betekenis achterhalen van die rare Cyrillische symbolen. Best interessant, want er zijn best veel dezelfde woorden in het Russisch (Club, Statistieken, Categorie, ...).quote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
Overigens, dat russisch is niet te begrijpen
Tis dat deze speler nummer 1 heeft, anders zou ik niet weten waar ie goed in was
[ afbeelding ]
Voor slechts :quote:Dinis Inácio (37484707)
31 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 13-12-2008
Nationaliteit: Portugal Portugal
Total Skill Index (TSI): 7 870
Loon: 4 426 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: loma hermosa
Waarschuwingen: 2
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:Vraagprijs: 800 000 ¤
Hoogste bod:
1 018 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
quote:Diederick Kromhout
TSI = 850, 17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Wat train je zelf? Als je 'm in vleugel, verdedigen of scoren 1 niveautje laat poppen, krijg je er nog best leuk geld voor; hij is hartstikke jong.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nogal matige speler.. Haalde toch 6,5 ster in de jeugd, dus had gehoopt dat ie minimaal redelijk scoren was.
Degene die scoort wordt 'geloot'. Iedereen behalve de keeper heeft kans om te scoren en de kansen voor een speler worden groter naarmate de scoren-vaardigheid hoger is. Ook bij mij, met een reusachtige spits en een wonderbaarlijk spits, scoren regelmatig middenvelders en zelfs verdedigers die zwak of lager scoren hebben. Op het niveau waar jij zit zijn de verschillen veel kleiner, dus is de kans groter dat een niet-spits scoort.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Dynia het volgende:
Voor het eerst 5-4-1 gespeeld, en 3-1 verloren...naja...alle begin is moeilijk...:)
Wat ik wel graag zou willen weten is hoe krijg ik een spits die scoort? Mijn beste man (gezien het aantal sterren) is mijn spits, maar hji scoort nooit! hij is ook wel vaak MOTM...maar scoren ho maar....?
Waar moet eens corende spits aan voldoen? nivootje competitie VIII
Ik zoek nog een nieuw talentje voor in m'n jeugdacademie.. Bij voorkeur 15jr0d, goed overall, kan uitstekend positiespel en uitstekend passen halen en met specialiteit [Koppen].. Heb je die toevallig er ook tussen?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef One_conundrum het volgende:
nog mensen goede spelers nodig voor zondag? ik heb nog wat toppers op de lijst
Jòh...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:13 schreef nicomart het volgende:
ontslaan zou ik sowieso niet doen..
quote:Reyes Duriz (201824321)
18 jaar en 31 dagen, goed in vorm, geblesseerd (4 weken)
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 16-12-2008
Nationaliteit: España España
Total Skill Index (TSI): 2 700
Loon: 881 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Groningen
Fysiek: Geschat herstel in 4 weken4
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Joepie, naar briljant positiespel. Verkopen en een nieuwe voor terug kopen met dezelfde stats maar dan 2 jaar jonger is de bedoeling...quote:TSI = 33 050, 24 jaar en 52 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: briljant
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
HAM, Hattrick Organizer, Hattrick Coach Professional...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Lyzio het volgende:
Welke calculator gebruiken juliie? Mijn HTRatings loopt om de haverklap vast en is ook erg onnauwkeurig. Iemand tips?
tis natuurlijk wel de bedoeling dat ik de marktwaarde van +_ 4 mil eruit haalquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nah, daar ben ik dan weer niet in geïnteresseerd..
Overigens zijn er 2 simpele opties om 'm kwijt te raken:
1) Listen zonder minimumbod
2) Ontslaan
Als je dat er niet voor krijgt, is het blijkbaar de marktwaarde niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
tis natuurlijk wel de bedoeling dat ik de marktwaarde van +_ 4 mil eruit haal
Ik vrees dat deze speler te oud is voor mij, anders had ik wel interessequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
tis natuurlijk wel de bedoeling dat ik de marktwaarde van +_ 4 mil eruit haal
dat dacht ik ook al toen ik het typte, maar ik wil zo graag weer mijn 4 mil terugquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dat er niet voor krijgt, is het blijkbaar de marktwaarde niet.
* rompompom schudt Yankee de handquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Yankee_One het volgende:
ja hoor, ik ga naar mijn 4e ondersteunende programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:06 schreef -J-D- het volgende:
26-09-2008
De officiële naam van de ploeg is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en zijn toegevoegd aan je tijdelijke kosten. Tevens hebben een paar supporters hun seizoenskaart opgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why?
Manager van Dynamo Groningen (504765)
Why not?quote:
Ik ben zelfs supporter van je geworden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:16 schreef Grumpey het volgende:
JD neeee!!!
Ik ben ook nog steeds in leven, doe het voor mij
Beetje weinig iddquote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef Tuinboon het volgende:
Vanavond kwalificatiewedstrijd om naar de V te promoveren. Maar ik weet niet of ik wel sterk genoeg ben voor de V met mijn 189.5 gemiddelde aan hatstats uit de VI..![]()
Zal ik er maar gewoon voor gaan?
Dan ga je er hard aan in V. In mijn league is een gemiddelde van 230 hatstats nodig om überhaupt te strijden voor handhaving.quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef Tuinboon het volgende:
Vanavond kwalificatiewedstrijd om naar de V te promoveren. Maar ik weet niet of ik wel sterk genoeg ben voor de V met mijn 189.5 gemiddelde aan hatstats uit de VI..![]()
Mijn VI is dan ook een van de zwakste: Competitie plaats: 956 / 1024.quote:Op zondag 28 september 2008 13:07 schreef RemCOW het volgende:
189 in V? Promoveer uit VII met gemiddeld 220 hatstats
Weer uit de rode cijfersquote:28-09-2008 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 51 810 ¤.
28-09-2008 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
28-09-2008 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
28-09-2008 De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
27-09-2008 Je hebt een speler verkocht en 484 530 ¤ ontvangen.
Ik ga met gemiddeld 193,9 weer terug naar de 7e...quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef Tuinboon het volgende:
quote:Press Announcement
28-09-2008 Perestroyka!
De tijd van speculatie is voorbij.
De kogel is door de kerk.
Wat een Russische invasie leek, blijkt een communistische coup!
Comrade Mikhail Sergeyevich Gorbachyov stapt uit de schaduw om het noodlijdende Holloway Wanderers, het gewezen KSC Grubbenvorst, een financiële én politieke dienst te bewijzen.
Alle spelers hebben inmiddels een gelijk salaris en verblijven gezamenlijk in woongemeenschappen naast het stadion.
[Мукеффдв гше рф русский]
quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
Met dank aan Hives presenteer ik:
Gorbakalaznikovskiy (146006)
![]()
[..]
Wel een mooie competitiegenoot om erbij te hebben.. En hij is ook nog wel redelijk actief, dus wie weet kun je nog wat van 'm lerenquote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef ScudRaket het volgende:
Ik krijg een voormalig beker- en Eredivisie kampioen in mijn league
Ondanks z'n 71 dagen best wel blijquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Arie Backbier.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer redelijk zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
Met dank aan Hives presenteer ik:
Gorbakalaznikovskiy (146006)
![]()
[..]
Ht ratings wordt niet verder ontwikkeld. Er zijn veranderingen in de CHPP-code waardoor o.a. HT Ratings niet meer werkt. Moet eerst geupdate worden, en aangezien het niet verder ontwikkeld wordt...quote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef R_B het volgende:
VRaagje, klopt het dat er iets is met HTratings, de laatste keer downloaden werkt bij mij niet.
htratings site werkt volgens mij ook niet meer.
Weet niet wat je precies wil halen, maar het is niet erg veel geld..quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef Silver_Shark het volgende:
962 287 ¤ (1 421 968 ¤)
ik moet hier 2 middenvelders voor halen en 5 verdedigers trainiees.
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.quote:Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
Hebben we na woensdag nou nog 1 vrije woensdag voor de beker begint of ben ik al te laat met de supercup?
Geen enkele speler krijgt training.quote:Op maandag 29 september 2008 13:07 schreef Tuinboon het volgende:
Shit, nou heb ik gister per ongeluk 4 aanvallers opgesteld..Is nu voor alle 11 spelers mijn training verloren gegaan of alleen de aanval? want dan zou ik theoretisch nog een weekje passen kunnen doen waardoor mijn middenvelders wel training krijgen?
Je kan ook op de TL zoeken naar FCs.quote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik zit erover te denken om mijn huidige coach die nu ondertussen waardeloos/redelijk is te vervangen door een coach die goed/goed is. Dit kost me alleen 2,5 milj. en betekent dat ik mijn beste trainnee (19 jaar wordt dit weekend 20) met briljant positiespel ervoor moet verkopen. Verwacht dat over 3 trainingupdates 2 andere trainnees ook briljant worden.
Is dit zinvol of kan ik nog beter mijn huidige coach aanhouden?
Ik speel eindelijk weer eens tegen een botje. Wat vertrouwen kwekenquote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.
Dan had-ie nog wat op de bank staan.quote:Op maandag 29 september 2008 15:37 schreef Dynia het volgende:
Ik vraag me iets af. Ik zit nu in VIII, en kijk een beetje naar de teams die in mijn competitie zitten, zit daar een team dat al voor ruim 4 mln spelers heeft gekocht, en maar voor 1 mln spelers heeft verkocht....hoe kan zoiets?
quote:Laatste gebeurtenissen
29-09-2008 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
28-09-2008 Je bent gepromoveerd naar een divisie hoger en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 5 190 ¤ voor hun clubkaart betaald.
28-09-2008 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 51 810 ¤.
28-09-2008 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
28-09-2008 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
28-09-2008 De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
27-09-2008 Je hebt een speler verkocht en 484 530 ¤ ontvangen.
25-09-2008 Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
We zullen zienquote:Siep-side
Supportersclub : 1 903 leden
Stemming supporters : dolgelukkig
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus
Hey, een bekende naam.. (en na een kijk in je wedstrijdgeschiedenis en gastenboek weet ik ook al weer waardoor..)quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef Svnn het volgende:
Fc. de Sloopkogel
na het dramatische seizoen afgesloten te hebben in de VI
nu weer voor top 4 in de VI
mn league 7/1024 7e sterkste van de 1024 VI leagues
Mijn nieuwe divisie is: VI.863 (18338)quote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn nieuwe divisie: VI.408 (17883)
Gemiddeld hebben de teams 200 hatstats, ben benieuwd of ik daaraan kan tippen.
KUTquote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.
Hattrick Organizer.quote:Op maandag 29 september 2008 20:36 schreef R_B het volgende:
Welk programma ala htratings zou ik nu het beste kunnen gebruiken? Het liefst gratis, kleine bijdrage zou ik ook niet erg vinden.
ik weet het alweer! je hielp mij met AO omdat ik tegen iemand moest die helemaal verdedigng had maar wel een goddelijk aanval en verdediging! daardoor won ik(H) was een heerlijk momentquote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, een bekende naam.. (en na een kijk in je wedstrijdgeschiedenis en gastenboek weet ik ook al weer waardoor..)![]()
Welkom
Weet niet of je dezelfde wedstrijd bedoelt, maar het was de 1-4 bekeroverwinning op bezoek bij oafbeerders dit seizoen.. En daar heb ik je idd een soort van AO (maar dan met 1 WTM) geadviseerd om het middenveld te kunnen pakken en meer te scoren dan je tegenstander..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Svnn het volgende:
[..]
ik weet het alweer! je hielp mij met AO omdat ik tegen iemand moest die helemaal verdedigng had maar wel een goddelijk aanval en verdediging! daardoor won ik(H) was een heerlijk moment
sorry kan pas volgende week uitdagen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
iemand een jeugd friendly?
Daag me maar uit.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
iemand een jeugd friendly?
Daag me maar uit.
Ik ga denk ik mijn stadion uitbreiden, hij heeft nu 26k plaatsen. Naar hoeveel plaatsen zou ik moeten uitbreiden?quote:Je hebt nu FC RKDEO A1 uitgedaagd
welke div kom je komend seizoen uiit?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ik ga denk ik mijn stadion uitbreiden, hij heeft nu 26k plaatsen. Naar hoeveel plaatsen zou ik moeten uitbreiden?
Wie was er nou t eerst met die uitdaging?quote:Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
Kleintje Pils De Fluitketel 03-10-2008 20:00 Normaal Weiger Accepteer
Jong Dynamo Delft Hoge Kerk 03-10-2008 12:00 Normaal Weiger Accepteer
Zullen wij dan maar vast afspreken voor volgende week? Dan is er ook geen gekloot met eventuele downtimes.. Gewoon proberen vanaf maandag/dinsdag de ander uit te dagen en dan de friendly op woensdag/donderdag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
sorry kan pas volgende week uitdagen..
ik moet dat toch even wat meer in de gaten houden voor de jeugd..
is prima.. ik kan echter pas vanaf 6 oktober (dinsdag dus) uitdagen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar vast afspreken voor volgende week? Dan is er ook geen gekloot met eventuele downtimes.. Gewoon proberen vanaf maandag/dinsdag de ander uit te dagen en dan de friendly op woensdag/donderdag?
Check!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is prima.. ik kan echter pas vanaf 6 oktober (dinsdag dus) uitdagen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag natuurlijk
Manager van Dynamo Groningen (504765)
De bovenstequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie was er nou t eerst met die uitdaging?
ja klopt daar heb ik het ook over:D kijken hoever we dit seizoen komen.. hoop ronde 4 minimaalquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet niet of je dezelfde wedstrijd bedoelt, maar het was de 1-4 bekeroverwinning op bezoek bij oafbeerders dit seizoen.. En daar heb ik je idd een soort van AO (maar dan met 1 WTM) geadviseerd om het middenveld te kunnen pakken en meer te scoren dan je tegenstander..
Mijn spits is afgelopen seizoen topscorer geworden met 24 goalsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Svnn het volgende:
ik ga 532 pic spelen.. verdedigers gewoon trainen.. ik win deze toch wel..
al komen er de raarste stunts voor in de beker.. maar deze win ik nieuwe spits.. 2 wedstrijden gespeeld 4 gescoord
Netjes hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn spits is afgelopen seizoen topscorer geworden met 24 goals![]()
ps de nr 2 had er slechts 12
quote:Radboud van Driessen
18 jaar en 64 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 20-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 260
Loon: 1 035 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verder geen Passen-pops, volgende week na de bekerronde hoop ik op nog 2 pops.quote:Adri Cordang (198516522)
19 jaar en 4 dagen, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 100
Loon: 1 484 ¤/week
Positiespel: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
geen idee. Iets uit austrailie misschien aangezien je een boomerang kid ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
Mijn bekertegenstander moet wel te doen zijn, dus ik gooi het weer mooi op een PIC, en hopen dat ik geen pech heb.
Maar eerst ff een nieuwe naam voor de club bedenken, heeft er nog iemand een goed idee???
quote:Lampis Iloridis Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Lauge Rath-Friis Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
verder niks..quote:Je trainer Paul Haagen heeft het volgende vastgesteld:
Marcelo Puente De Los Arroyos Soler Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Grappigquote:Lester van Valkengoeds
TSI=730, 17 jaar en 44 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig. [Koppen]
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Jah het is inderdaad wel een zure baas jaquote:Gert-Marijn Zuur (220558560) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
18 jaar en 18 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Dino Baardman en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
De kogel is door de kerk, en de nieuwe naam bekend gemaakt: Raging Bulls United. Nu hopen dat de nieuwe naam ook succes brengtquote:Een lang verwachte stap vandaag bij Raging Bulls United: er is een nieuwe clubnaam gekozen. De marketingdirecteur hoopt op deze manier een belangrijke impuls te geven aan de merchandising. Een undercover journalist tekende in de VIP-bar de volgende uitspraak van hem op: "Nu moeten al die sukkels weer nieuwe troep kopen."
quote:
Mag ook @your place uiteraard..quote:Door jou uitgedaagd
Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
Jong Wurdsje It Ûnthjit 08-10-2008 17:10 Normaal Verwijder
welkom terugquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb Flevo Rangers een tijdje geleden opgedoekt. Na een kampioenschap in VI (geen promotie) was ik het zat.
Nu heb ik Flevo Sundowns opgericht. Lekker helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb even wat inkopen gedaan en dat staat best leuk bij nieuws:
[ afbeelding ]
Alleen even een nieuwe trainer aantrekken en ik ben er weer helemaal klaar voor
en geaccepteerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Mag ook @your place uiteraard..
Oja, en houd morgen allen rekening met de downtime (gepland van 06:00-12:00u) die ieder seizoen plaats vindt. Zal waarschijnlijk dus morgenmiddag en misschien ook dinsdag en woensdag weer gepaard gaan met de nodige time-outs, bugs, etc., etc.
Dus asap opstelling voor woensdag (beker) maken en penaltynemers instellen. Mocht je dinsdag/woensdag nog op HT kunnen komen, dan kun je altijd nog aanpassen
Opstelling gemaakt, weer eens lekker 2-5-3 spelen voor de trainingquote:
Nu kan ik daadwerkelijk voor de titel gaanquote:Pieter-Kars Veraar (14725573)
34 years and 67 days, inadequate form, healthy
A solid trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has brilliant experience and solid leadership abilities.
Passing.quote:Fedor Sellers (221069600) Add to your bookmarks
17 years and 1 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Next birthday: 26-01-2009
Nationality: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Wage: 578 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: weak Defending: solid
Scoring: inadequate Set pieces: inadequate
Waarom b elftal?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef Svnn het volgende:
morgen b elftal.. kunnen rare dingen gebeuren in de beker.. maja heb nog een reusachtig mid er bij gehaald
Nog 1 hier. Eens kijken hoeveel mijn spitsen erin schietenquote:
BTW: Iemand nog een YF?quote:07-10-2008 Finding a friendly just got a lot easier
Today we launch our new challenge feature, the friendly pool. The friendly pool will make it so much easier for you to get a friendly. The only one thing you have to do is to add yourself to the pool. The system will then automatically match you against another team, and book a friendly. You can choose to play an international match or against a team from your own country.
Supporters will not only be able to specify which league and division they want their opponent to play in. As a supporter you will also be able to browse the pool for available teams. Simply pick the opponent you fancy the most, finding the perfect friendly has never been easier.
En geaccepteerdquote:
voor 1353kquote:Tobias Kullening (93161370)
25 jaar en 88 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Zie ik nu pas:quote:
quote:09-10-2008 20:00 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) YMFC College - Kleintje Pils
12-10-2008 19:55 (Jeugdcompetitie) YMFC College - Kleintje Pils
LOLquote:
dan alsnog.. waarom dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
bedoelde trainees
die normaal friendly's spelen
jawel maar heb laatst een trainee verkocht en train verdedigers.. dus mn basisspelers + de trainees laat ik het zo zeggen:) normaal speel ik geen 532.. eerder 442 en 352.. kost me wel een plek maar middenveld is belangrijk in mn competitie, anders lig ik er zo uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan alsnog.. waarom dan?
Wil je niet je normale competitiespelers in vorm houden?
idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:08 schreef foetre het volgende:
Ik speel 532 PIC allemaal a spelers .Beetje vorm kan ik wel gebruiken.
liftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:08 schreef foetre het volgende:
Ik speel 532 PIC allemaal a spelers .Beetje vorm kan ik wel gebruiken.
Ik wel, JD ook, waar ben jijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef Yurzinho het volgende:
IRC anyone?
tegen :quote:FC RKDEO
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 156
Verdediging 85
Middenveld 30
Aanval 41
LoddarStats 8.07
Zo heb ik al gewonnen van groningen nu Ajax nogquote:grunn 1
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging zwak (heel laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
HatStats 99
Verdediging 39
Middenveld 27
Aanval 33
LoddarStats 4.22
Teringquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef Wurdsje het volgende:
0 - 1 overwinning geboekt in de beker, met dank aan een gouden wissel.. Die komt erin in de 99ste minuut en maakt de winnende in de 99ste minuut
3-4 winst. 3 tegengoalsquote:Reptoit FC
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
K.F.C. Minnertsga
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
nieuwe versie downloaden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:31 schreef Yankee_One het volgende:
waarom wil HO nu weer niet opstarten?
gare flashmeuk
Het word tijd voor een seizoen spelhervatten trainen denk ikquote:06-10-2008 Welkom in het nieuwe seizoen!
Het nieuwe Hattrick-seizoen is weer begonnen, en daarmee zijn ook enkele wijzigingen in de match engine aangebracht. Allereerst willen we je herinneren aan drie al eerder aangekondigde wijzigingen die verband houden met spelhervattingen:
• Indirecte vrije trappen zijn nu realiteit in alle wedstrijden. Zie de spelregels voor meer informatie.
• Je keeper moet vaardigheid hebben in zowel keepen als spelhervatten om vrije trappen en strafschoppen te kunnen stoppen. Even goed zijn in beide is beter dan erg bedreven zijn in een van de twee vaardigheden.
• Je keeper kan niet meer als spelhervatter ingesteld worden.
Als laatste hebben we ook de tactiek 'creatief spel' effectiever gemaakt, omdat we vinden dat die niet effectief genoeg was. Als je nu creatief spel speelt, vergroot je de kans op speciale gebeurtenissen nog meer dan in het verleden.
Leuk voor mn keep die +25% all1 jammer van mn spelhervatter die heeft nl al goddelijk spel hervattenquote:Spelhervatten Spelhervatten Alle spelers op het veld, 25% bonus voor de spelhervatter en de keeper
Bij mij ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
5-0 gewonnen, 1 blessure +1 voor mijn spits
tweede ronde wordt dubbeltje op zijn kant denk ik...
das mijn volgende tegenstander. Uit de VI maar ik ga spelen met mn B team en dan haal ik t nooit. Zo is de beker ook all1 maar een leuke start van t seizoen en verder niets. Als ik met mn A team zou spelen haal ik t misschien (hij zal net als ik wel pic hebben gespeeld) maar deste groter wordt de desillusie voor mn supporters als ik er dan in de 3e ronde uit vlieg met mn B team.quote:hetVierde.com
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval matig (laag)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 169
Verdediging 66
Middenveld 57
Aanval 46
LoddarStats 11.47
Dat heb ik ook. mijn uitmuntende spits blijft maar scoren maar mn briljante scored bijna nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef rompompom het volgende:
Opnieuw 8e klasser in de tweede ronde; die had een WO. Even kijken met wie ik ga spelen allemaal, een volledig B-team zal het denk niet halen.
Eerste wedstrijd 5-0 gewonnen, geen kaarten en blessures. Prima!
Edit: hattrick trouwens van m'n zwak in vorm zijnde wonderbaarlijk spits, m'n goed in vorm reusachtige spits scoort niet. De selectie van doelpuntenmaker mogen ze écht wel eens wat realistischer gaan maken..
Moet er wel bij zeggen dat er twee SP goals bijzitten, maar dan nog; m'n goed/reusachtige mist in de eerste helft een kans en die zwak/wonderbaarlijk mist niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. mijn uitmuntende spits blijft maar scoren maar mn briljante scored bijna nooit
quote:Given a free kick in a difficult position after 33 minutes, JHMWMJZMN did not go for a direct shot but instead aimed for the area just in front of the keeper. The attacking players made several runs as the ball was played and made it hard for the defenders to protect their goal. After a short tussle with the defender, Trevor Nunes could finally lay the ball to rest behind the keeper. 0 - 3, and proof it can pay off to come prepared.
Mijn uitmuntende is ook mn sp hoer (goddelijk) maar hij scored ook meer normale goals dan mn briljante.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat er twee SP goals bijzitten, maar dan nog; m'n goed/reusachtige mist in de eerste helft een kans en die zwak/wonderbaarlijk mist niks..
Ik heb trouwens ook uit een indirecte vrije trap gescoord. Dat geeft een flinke lap tekst trouwens:
[..]
Wat heb je zoal allemaal gekocht dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef NoJokes het volgende:
5-1 verloren van een 5e divisie, ik zit zelf in de 8e
Al ga ik het nieuwe seizoen nu wel rocken na al me geile aankopen.![]()
quote:
dan speel je gelukkig maar 90 minquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zondag maar niet gebeurd
dat zou dan een 0 - 0 betekenen en ik reken zondag eigenlijk wel op een overwinning..quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat zou dan een 0 - 0 betekenen en ik reken zondag eigenlijk wel op een overwinning..
Het zal een van de weinige teams zijn die ik kan verslaan.. dus tja dan moet het wel meteen gebeuren..quote:
maar wel met historie...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
altijd minder dan Wurdsje of nicomart..
Ik had t over Ajax - Groningen lampiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Het zal een van de weinige teams zijn die ik kan verslaan.. dus tja dan moet het wel meteen gebeuren..
en maar even een nieuwe username.. ben ik ook van dat suffe Wurdsje af..![]()
die spelen komende zondag alleen nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t over Ajax - Groningen lampie
Ik vond Wurdsje leuker.
He???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
die spelen komende zondag alleen niet
ach ja ik kan er altijd nog naar teruggaan..
¤51.000quote:Wat heb je zoal allemaal gekocht dan?
Hint:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
He???![]()
Edti :
Ja ok ok zaterdag dan pffff
ajax speelt altijd op zondag en nu ineens op zaterdag vage shit. zeker met europees voetbal te maken.
3,8 milquote:Salvatore Gargano (79328055)
26 jaar en 88 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 03-11-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 36 750
Loon: 28 871 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goddelijk
vergeet dat hele verhaal maar, was ff vergeten dat over anderhalf tot 2 seizoenen mijn jongste trainees ook alweer briljant zullen en ik die dan dus kan verkopen, dan gaat het allemaal iets sneller hehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:58 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Een tactiek om hattrick te spelen, zouden jullie willen kijken wat jullie ervan vinden?
BLAAAAAAAAAAAAAT
komt door je rare naamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Wat een kut-training zeg..
Conditie: 1 stijger/6 dalers
Spelhervatting: 9 stijgers
Vorm: 4 stijgers/9 dalers
TSI: +2130/-11430
Die vormdalers zitten allemaal in mn basisspelers en de stijgers in mn woensdagprutsers..
quote:Tom Haug
TSI = 42 150 , 21 years and 71 days, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: passable
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |