Awards, doen we daar nog aan dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:18 schreef rompompom het volgende:
Is er een award voor de meeste enen? Little Ducks-award ofzo? Als in Eendjes-Award?
huh noujaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je toch ook 1 punt voor.
![]()
Daar ben je nu wel hard mee bezig ja.. Kijk nog eens naar de beide posts van Ruudt en herhaal dan wat je hierboven zegt..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
huh nouja
zal wel scheel gekeken hebben
Hehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar ben je nu wel hard mee bezig ja.. Kijk nog eens naar de beide posts van Ruudt en herhaal dan wat je hierboven zegt..
quote:
Dit is toch echt maar +1.quote:Poelie's Konrad Drgas had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 58:th minute.
Je weet dat we van de Engelse taal uitgaan hè.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef foetre het volgende:
[..]
want in de 58e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel
Niks daarvan!We zitten hier in nederland dus we gaan uit van de nederlandse vertaling.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je weet dat we van de Engelse taal uitgaan hè.
En anders zou het zelfs 4 punten zijn (blessure +1, veroorzaakt +3).
Verdikke vorig seizoen de GL en nu nog in de strijd voor de VJ..quote:
Ach, je bent nog in de race voor het 'meest kleurloze team'quote:
Zelfs daarvoor ben ik niet de belangrijkste gegadigde. Sjezus, dat is eigenlijk nóg kleurlozer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, je bent nog in de race voor het 'meest kleurloze team'
Had ik niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ai... zuur voor Ender en Foetre...
Feli Wurdsje en 44pje
En ruudt bedankt voor weer een seizoen inzet
Ja man! Had ik zomaar 1 plekkie dichter bij GL kunnen eindigen, en nog steeds met losse handen gestaanquote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had ik niet beter kunnen zeggen.
LOL @ Yur voor z'n laatste twee weken ook, trouwens..
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef Ruudt het volgende:
DE EINDSTAND!
[ afbeelding ]
Wurdsje en 44pje pakken op de laatste speeldag de overwinning!
Altijd die Turken met losse handjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja man! Had ik zomaar 1 plekkie dichter bij GL kunnen eindigen, en nog steeds met losse handen gestaan
Turken??quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Altijd die Turken met losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |