Met een beetje pech haal ik een rood sterretje (ook al is t seizoen nog jong). Ik vind t all1 best raar klinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef rompompom het volgende:
Kom maar op met die eerste blauwe ster..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermoedelijk dat TheVulture daar heel anders over denkt
Ik was al bang voor zo een reactiequote:Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermoedelijk dat TheVulture daar heel anders over denkt
Nou...rood lijkt me anders ook flink vervelend...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een slechte grap is dan ook snel gemaakt..
Maar als we toch op hetzelfde niveau blijven vermoed ik dat hij liever een rood dan een blauw sterretje heeft
Nu maar weer terug on-topic:
Supervlotte update weer Ruudt! Klasse!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een slechte grap is dan ook snel gemaakt..
Maar als we toch op hetzelfde niveau blijven vermoed ik dat hij liever een rood dan een blauw sterretje heeft
Nu maar weer terug on-topic:
Supervlotte update weer Ruudt! Klasse!
Ik heb daar geen idee van maar rood lijkt mij idd ook niet echt prettig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nou...rood lijkt me anders ook flink vervelend...
Om me in de discussie te mengen; Ik begrijp niet helemaal hoe je aan een blauwe ster zou kunnen komen. Een rode ster daarentegen... En het lijkt me behoorlijk pijnlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar geen idee van maar rood lijkt mij idd ook niet echt prettig.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Om me in de discussie te mengen; Ik begrijp niet helemaal hoe je aan een blauwe ster zou kunnen komen. Een rode ster daarentegen... En het lijkt me behoorlijk pijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we maar snel weer on-topic gaan:
Klasse Ruudt, supersnelle update weer. Ik zal alleen m'n jongens nog even manieren moeten leren, dit is veel te agressief zo
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Kun je mijn score dan even vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
Woensdagavond of donderdagochtend komt de update!
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kun je mijn score dan even vergeten![]()
3x geel en 1 blessure,Gary Lineker
Bij mij is t ook drama. Ik heb geen blesures veroorzaakt en geen enkele gele of rode kaartquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure..
Nasty collision telt als veroorzaakt, omdat er ook nog een unfortunate collision is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure..
Hier nog 1 ik stond ooit bovenaan maar ik ga nu wederom voor dat rode sterretje geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
Ik moet maar weer wat vaker gaan schoppen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nasty collision telt als veroorzaakt, omdat er ook nog een unfortunate collision is.
Je zou het haast denken, maar als ik het zo eens bekijk valt het best mee, zit slechts een enkeling tussen die temperamentvol, opvliegend of iets dergelijks is...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef ScudRaket het volgende:
12 en 14 punten. Stellen jullie 11 Materazzi's op ofzo?
Dat zouden we toch nooit doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net pas dat jullie mijn sterretje belachelijk zitten te maken
Dan gaat er iets niet goed met je sterretje. Ik zou maar eens een dokter op gaan zoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
En als je onzeker over je sterretje bent is er nog een groep mensen die wel raad weet met je sterretje en wat aan je zelfvertrouwen kunnen doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja, daar krijg je toch ook 1 punt voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Yankee_One het volgende:
ruudt, ik heb deze week 1 gele kaart gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |