Zolang hij onder GAM staat moet je niet zo zeurenquote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Zet hem dan ook in het goede subforum
Ik ben juist net gestopt met de nieuwe jeugdopleidingquote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp. Heeft er iemand een plek over in zijn jeugd comp.? heb de oude aan de kant gedaan en de nieuwe opleiding systeem gedaanhoe hebben de spelers op hun juiste positie gekregen gewoon met excel ofzo?
Als je 9 man opstelt? Zal je dan nog steeds winnen van een walk over?quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond MOTSen, het kampioenschap staat op het spel.
Ja, maar waarom zou je? Er wordt niet gevoetbald, dus geen kans op blessures of schorsingen.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:58 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als je 9 man opstelt? Zal je dan nog steeds winnen van een walk over?
Ja, maar ik wil eigenlijk niet winnen want dan wordt ik kampioen en ik denk dat ik de 7de niet aankan.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Er wordt niet gevoetbald, dus geen kans op blessures of schorsingen.
Zelf PIC ik vanavond voor P/D volgende week.
Yup, maar je moet gewoon promoveren man... wellicht heb je mazzel met je indeling en zitten er twee botjes bij....quote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eigenlijk niet winnen want dan wordt ik kampioen en ik denk dat ik de 7de niet aankan.
Dus zelfs met slechts 9 man, win je van een walk over?
Mijn team heet shark-attack!, wat denk je? Zal dat team overleven in de 7de?quote:Op zondag 21 september 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar je moet gewoon promoveren man... wellicht heb je mazzel met je indeling en zitten er twee botjes bij....
Ik heb even gekeken, maar ik zie het probleem niet hoor... je haalt zo'n 150-140 hatstats, dat moet voldoende zijn in de VII.... en je kunt je alleen maar meer versterken tijdens het seizoen... gewoon doen dusquote:Op zondag 21 september 2008 17:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Mijn team heet shark-attack!, wat denk je? Zal dat team overleven in de 7de?
Als je zin hebt om te kijken wil dat zeggen
OK, ik doe hetquote:Op zondag 21 september 2008 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar ik zie het probleem niet hoor... je haalt zo'n 150-140 hatstats, dat moet voldoende zijn in de VII.... en je kunt je alleen maar meer versterken tijdens het seizoen... gewoon doen dus
Precies, maar ik denk echt dat je je gewoon moet kunnen handhaven... zonder problemenquote:Op zondag 21 september 2008 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
OK, ik doe het![]()
Achja dan kan ik in ieder geval wel weer eindelijk eens rekenen op een écht spannend seizoen
TS wordt gewoon gereset zoals altijd. Slechts de reset van de fanmood (supporters) is aangepast, die gaat nog maar 'half' (zie voor details de regels op HT). TS is gewoon MOTSen, ik heb de vorige 2 wedstrijden al geMOTSt en vanavond voor de 3e keer (tegen een 'bot')quote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Is het zo dat je TS niet meer wordt gereset aan het begin van het nieuwe seizoen, wil vanavond wellicht MOTSEN maar het gaat eigenlijk nergens meer om, dus als het zo is dat je je TS meeneemt dan MOTS ik denk ik niet
Gewoon winnenquote:Op zondag 21 september 2008 13:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
MOTS'en tegen de nr2.. in de hoop 1ste te blijven..
prutserquote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Yurzinho het volgende:
komend-seizoen-weer-in-VII-tvp
och jee... is het weer neuktijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Right:quote:The boggy pitch disrupted the game, especially for technical players like Niels-Jan Cannegieter whose skills weren't made justice at all.
Nou, inderdaad z'n slechtste wedstrijd ooit.quote:1 - 0 Trevor Nunes (12)
2 - 0 Sjef Hendriks (35)
3 - 0 Niels-Jan Cannegieter (58)
4 - 0 Niels-Jan Cannegieter (70)
5 - 0 Niels-Jan Cannegieter (75)
Vanavond 10-0 gewonnen van de enige 'bot' uit de competitie. Jeugd wint met 3-0. Geen blessures of andere ongein. Prima avondje dus.quote:14-14-42-100-7-28000
14 wedstrijden gespeeld
14 wedstrijden gewonnen
42 punten behaald
100 doelpunten voor
7 doelpunten tegen
Stadion uitgebreid naar 28000
Mooi seizoen!
Zijn stats:quote:Teammotivatie Wedstrijd van het Seizoen
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechter verdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linker verdediging redelijk (laag)
Rechter aanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linker aanval uitstekend (laag)
HatStats 213
Verdediging 68
Middenveld 60
Aanval 85
Op naar de VI dan, ik moet iig m'n middenveld en m'n verdediging verbeteren. Mijn stadion moet ook uitgebreid worden van 26k plaatsen naar ??? plaatsen, maar zie eerst maar geld te vindenquote:The Soccer Warriors
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld goed (heel laag)
Rechter verdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linker verdediging goed (laag)
Rechter aanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linker aanval slecht (zeer hoog)
HatStats 209
Verdediging 77
Middenveld 75
Aanval 57
1 2 3 | Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team 193 69 69 56 170.9 61.8 58.8 50.2 The Elephants |
quote:
Tussen haakjes wat t wasquote:Tamariz Roger (83638880) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
34 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 15-12-2008
Nationaliteit: Chile Chile
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 593 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: (goed) redelijk Keepen: (rampzalig) niet-bestaand
Positiespel: (formidabel) uitstekend Passen: (redelijk) matig
Vleugelspel: (matig) zwak Verdedigen: (matig) zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |