dat zou dan een 0 - 0 betekenen en ik reken zondag eigenlijk wel op een overwinning..quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat zou dan een 0 - 0 betekenen en ik reken zondag eigenlijk wel op een overwinning..
Het zal een van de weinige teams zijn die ik kan verslaan.. dus tja dan moet het wel meteen gebeuren..quote:
maar wel met historie...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
altijd minder dan Wurdsje of nicomart..
Ik had t over Ajax - Groningen lampiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Het zal een van de weinige teams zijn die ik kan verslaan.. dus tja dan moet het wel meteen gebeuren..
en maar even een nieuwe username.. ben ik ook van dat suffe Wurdsje af..![]()
die spelen komende zondag alleen nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t over Ajax - Groningen lampie
Ik vond Wurdsje leuker.
He???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
die spelen komende zondag alleen niet
ach ja ik kan er altijd nog naar teruggaan..
¤51.000quote:Wat heb je zoal allemaal gekocht dan?
Hint:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
He???![]()
Edti :
Ja ok ok zaterdag dan pffff
ajax speelt altijd op zondag en nu ineens op zaterdag vage shit. zeker met europees voetbal te maken.
3,8 milquote:Salvatore Gargano (79328055)
26 jaar en 88 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 03-11-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 36 750
Loon: 28 871 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goddelijk
vergeet dat hele verhaal maar, was ff vergeten dat over anderhalf tot 2 seizoenen mijn jongste trainees ook alweer briljant zullen en ik die dan dus kan verkopen, dan gaat het allemaal iets sneller hehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:58 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Een tactiek om hattrick te spelen, zouden jullie willen kijken wat jullie ervan vinden?
BLAAAAAAAAAAAAAT
komt door je rare naamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Wat een kut-training zeg..
Conditie: 1 stijger/6 dalers
Spelhervatting: 9 stijgers
Vorm: 4 stijgers/9 dalers
TSI: +2130/-11430
Die vormdalers zitten allemaal in mn basisspelers en de stijgers in mn woensdagprutsers..
quote:Tom Haug
TSI = 42 150 , 21 years and 71 days, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: passable
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |