Waarom b elftal?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef Svnn het volgende:
morgen b elftal.. kunnen rare dingen gebeuren in de beker.. maja heb nog een reusachtig mid er bij gehaald
Nog 1 hier. Eens kijken hoeveel mijn spitsen erin schietenquote:
BTW: Iemand nog een YF?quote:07-10-2008 Finding a friendly just got a lot easier
Today we launch our new challenge feature, the friendly pool. The friendly pool will make it so much easier for you to get a friendly. The only one thing you have to do is to add yourself to the pool. The system will then automatically match you against another team, and book a friendly. You can choose to play an international match or against a team from your own country.
Supporters will not only be able to specify which league and division they want their opponent to play in. As a supporter you will also be able to browse the pool for available teams. Simply pick the opponent you fancy the most, finding the perfect friendly has never been easier.
En geaccepteerdquote:
voor 1353kquote:Tobias Kullening (93161370)
25 jaar en 88 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Zie ik nu pas:quote:
quote:09-10-2008 20:00 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) YMFC College - Kleintje Pils
12-10-2008 19:55 (Jeugdcompetitie) YMFC College - Kleintje Pils
LOLquote:
dan alsnog.. waarom dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
bedoelde trainees
die normaal friendly's spelen
jawel maar heb laatst een trainee verkocht en train verdedigers.. dus mn basisspelers + de trainees laat ik het zo zeggen:) normaal speel ik geen 532.. eerder 442 en 352.. kost me wel een plek maar middenveld is belangrijk in mn competitie, anders lig ik er zo uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan alsnog.. waarom dan?
Wil je niet je normale competitiespelers in vorm houden?
idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:08 schreef foetre het volgende:
Ik speel 532 PIC allemaal a spelers .Beetje vorm kan ik wel gebruiken.
liftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:08 schreef foetre het volgende:
Ik speel 532 PIC allemaal a spelers .Beetje vorm kan ik wel gebruiken.
Ik wel, JD ook, waar ben jijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef Yurzinho het volgende:
IRC anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |