quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niets aan het handje hoor, maniack is voor het eerst ongesteld geworden.
REFUSED
Je hebt de afslag gemist!quote:
In het echt is ie best liefquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik herhaal nogmaals, Refused is gewoon een kankertroll
Hmmmmmmmm...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
In het echt is ie best lief![]()
SW![]()
btw is er nog een aio plaats vrij daar in het koude noorden?
Moleculaire Biologie en Celbiologiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm...
Volgens mij zijn Nederlandse AIO's altijd welkom... Waar ligt je interesse?
"Ik herhaal ..." of "Ik zeg nogmaals ...", val je weer in herhaling mag je "Ik herhaal nogmaals ..." gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef maniack28 het volgende:
Ik herhaal nogmaals, Refused is gewoon een kankertroll
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
"Ik herhaal ..." of "Ik zeg nogmaals ...", val je weer in herhaling mag je "Ik herhaal nogmaals ..." gebruiken.
Het was al de 10e herhaling hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
"Ik herhaal ..." of "Ik zeg nogmaals ...", val je weer in herhaling mag je "Ik herhaal nogmaals ..." gebruiken.
graagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
zal ik het anders nog een keer opnieuw nogmaals herhalen?
Je hebt het dus wel onthouden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
zal ik het anders nog een keer opnieuw nogmaals herhalen?
ik wil op zich wel helpen hoor, maar ik weet niet of ik er altijd tijd voor heb.. dat is het meer.. maar als dat geen probleem is, vind ik het prima..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 05:25 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er al aanmeldingen die de Fok!Cup willen organiseren of helpen te organiseren dit seizoen?
En dat na de finalesquote:
meer omdat ik me beschikbaar heb gesteld om eventueel te helpen bij een eventueel volgend toernooi.. ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En dat na de finales
Met nog geen zicht op een nieuw toernooi
Ah, kijk, dat is een heldenactiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
meer omdat ik me beschikbaar heb gesteld om eventueel te helpen bij een eventueel volgend toernooi.. ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven..
dank dank.. het zou zonde zijn als die FOK!cup er niet meer zou zijn natuurlijk.. ik heb het alleen niet aan tijd om het helemaal te doen..quote:
Ja hoor ben op t moment alleen ziek dus ik kom er later op terug. Misschien wilde VK en Maniack28 ook wel weer de organisatie regelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Even een kickje maar..
Is er nog animo voor een eventuele FOK!cup en Outpost ben je nog steeds bereid tot een eventuele gezamelijke organisatie?
aha oke.. nou ja beterschap eerst maar en dan moeten we daarna maar even zien.. want een HT-seizoen zonder FOK!cup kan natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor ben op t moment alleen ziek dus ik kom er later op terug. Misschien wilde VK en Maniack28 ook wel weer de organisatie regelen.
Klopt daarom had ik ook t initiatief genomen vorig seizoen. Niemand nam t op zich t seizoen daarvoor. Iemand moet t doen dan he. Eerst moeten we nog een mooi plaatje maken om in de OP te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha oke.. nou ja beterschap eerst maar en dan moeten we daarna maar even zien.. want een HT-seizoen zonder FOK!cup kan natuurlijk niet..
mja dat is alleen niet mn sterkste punt, maar ik kan kijken wat ik kan doen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daarom had ik ook t initiatief genomen vorig seizoen. Niemand nam t op zich t seizoen daarvoor. Iemand moet t doen dan he. Eerst moeten we nog een mooi plaatje maken om in de OP te plaatsen.
Nou ja sowieso moet nog even achterhaald worden wie de UEFA fok cup hebben gewonnen in de periode die onbekend is..quote:
Was die er toen wel?Volgens mij nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nou ja sowieso moet nog even achterhaald worden wie de UEFA fok cup hebben gewonnen in de periode die onbekend is..
iig het seizoen na dat ik m de 1e keer won wel. De organisatie was me vergeten in te delen. Toen ben ik later ingestroomd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Was die er toen wel?Volgens mij niet
XI FC de Twietjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
iig het seizoen na dat ik m de 1e keer won wel. De organisatie was me vergeten in te delen. Toen ben ik later ingestroomd.
mja ik zoek eigenlijk het illustrator bestand zodat ik het makkelijk kan aanpassen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:16 schreef foetre het volgende:
zoiets?ff snel in aangepast
[ afbeelding ]
Buiten dat waarom staat hoolieganzen in t blauw? en er zit ergens een spatie mis in de afstand tussen de Fok!Cup winnaars en de UefaFok!Cup winnaarsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik zoek eigenlijk het illustrator bestand zodat ik het makkelijk kan aanpassen..
mijn dank is groot..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:47 schreef REFUSED het volgende:
Vooruit:
[ afbeelding ]
Illustrator-bestand.
Bedankt tyfuskopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:47 schreef REFUSED het volgende:
Vooruit:
[ afbeelding ]
Illustrator-bestand.
onze dank is grootquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:47 schreef REFUSED het volgende:
Vooruit:
[ afbeelding ]
Illustrator-bestand.
Doe maar rustig aan; ik zit nog in de beker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef foetre het volgende:
Gaan we nog die cup beginnen of hoe zit het?
Lijkt me dat we snel moeten beginnen anders heeft het geen zin.
ik hoopte op een reactie van maniac28 en VK in dit topic of ze nog zin hadden om t opnieuw te regelen. Helaas heb ik nog niks vernomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef foetre het volgende:
Gaan we nog die cup beginnen of hoe zit het?
Lijkt me dat we snel moeten beginnen anders heeft het geen zin.
dat maakt niet uit de beker helden stromen altijd later in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan; ik zit nog in de beker.
hola, tijdje niet op fok geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik hoopte op een reactie van maniac28 en VK in dit topic of ze nog zin hadden om t opnieuw te regelen. Helaas heb ik nog niks vernomen.
[..]
dat maakt niet uit de beker helden stromen altijd later in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |