SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:05 schreef -J-D- het volgende:
26-09-2008
De officiële naam van de ploeg is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en zijn toegevoegd aan je tijdelijke kosten. Tevens hebben een paar supporters hun seizoenskaart opgezegd.Nog niet t einde want je moet nog voor de supercup spelen tegen mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De woensdag voor de beker begint
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T kan ook niet dus don't worry.
Mwoah ik vind eik dat in dat plaatje Hoolieganzen hoort te staan...quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah ik vind eik dat in dat plaatje Hoolieganzen hoort te staan...
En Uefa Fok!Cupwinnaars zijn geen echte winnaars
Die horen dus niet in dat plaatje (die mogen een eigen 5 bij 5 pixels plaatje oid
agreequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah ik vind eik dat in dat plaatje Hoolieganzen hoort te staan...
En Uefa Fok!Cupwinnaars zijn geen echte winnaars
Die horen dus niet in dat plaatje (die mogen een eigen 5 bij 5 pixels plaatje oid
Sorry ben jij t daar mee eens? Ik zal nog eens de FokCup uit t slop trekken ( ok ok met jou en maniack28's hulpquote:
Ik denk dat ie het eens is met dat JD zn ploeg in het plaatje moetquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ben jij t daar mee eens? Ik zal nog eens de FokCup uit t slop trekken ( ok ok met jou en maniack28's hulp)
niet zo op je teentjes getrapt, outpostquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
nep? minder soort??![]()
![]()
![]()
Jullie regelen volgend seizoen de Fok!Cup?
Ik heb ooit ook eens zo'n plaatje gemaakt en toen stond er wel de winnaar van de B-finale.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
niet zo op je teentjes getrapt, outpost
het is nu eenmaal traditie alleen de winnaars van de 'grote' Fok!Cup in het plaatje te zetten. Er zou idd voor de 'kleine' Fok!Cup een ander plaatje moeten komen. En idd, er moet gewoon Hoolieganzen in staan, wat mij betreft.
Zoals ik al eerder heb gezegd zou ik t graag willen maken als ik wist hoe. Helaas is dit niet t geval en dus kan ik t niet. Ik vind t wel leuker als die er gewoon bij blijven staan zoals in JD's plaatje maar ja wie ben ik. Als er iemand creabea is laat hem\haar dan 2 maken met een champions winnaar en een uefa winnaar. Anders stem ik er voor om dat plaatje van JD gewoon aan te vullen met de winnaars van editie 11 tm 14.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook eens zo'n plaatje gemaakt en toen stond er wel de winnaar van de B-finale.
Dit terzijde.
-edit-
[ afbeelding ]
Soms heeft zoeken zin.
Het is een incomplete lijst, want er missen een aantal edities (11,12,13,14) en het plaatje is lelijk.
Maar goed, het zal me verder een worst wezen of die B-winnaar erbij komt.
Ik vind het allemaal best, maar zou wel graag als Hoolieganzen zijnde in de lijst komen.
als ik zou weten welk lettertype er gebruikt word dan wil ik wel even wat prutsen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind die van refused het mooist.
Dus die moeten "we" dan aanpassen wat mij betreft.
ik zal eens zien.. wat ik kan doen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:25 schreef -J-D- het volgende:
Het heeft wat weg van Informatic-Thin Condensed
nou ja dan wacht ik daar eerst wel even op..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Je ne sais pas.
www.fokhattrick.nl ow nee
ik zal em es *kuch* kopen *kuch*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:55 schreef REFUSED het volgende:
Als je Adobe Illustrator hebt is het echt heel simpel om dit bestand te editen: http://mina114.nl/fabian/fokcup.ai
Daarnaast was sinds mijn laatste post van vanmiddag de image al geupdate naar Hoolieganzen, maar sommige mensen legen hun cache nooit.
ooohw koopje..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
ja voor die ¤ 855.61 kan je m natuurlijk niet laten staan!
quote:
Die van mij was toch prima?quote:
Ik snap al helemaal niet waarom jij je er zo mee bezig houd. Voor de Fok!Cup was je in geen velden of wegen te bekennen en vervolgens wil je niet mee doen. Maar nu aan t einde wil je wel inspraak hebben over hoe t plaatje er uit gaat zien????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:10 schreef REFUSED het volgende:
Persoonlijk vind ik het B-toernooi erbij helemaal niets, het gaat ten koste van de strakheid.
Wie zegt dat hij inspraak wil hebben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom jij je er zo mee bezig houd. Voor de Fok!Cup was je in geen velden of wegen te bekennen en vervolgens wil je niet mee doen. Maar nu aan t einde wil je wel inspraak hebben over hoe t plaatje er uit gaat zien????
![]()
Dat komt omdat Refused een kankertroll is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom jij je er zo mee bezig houd. Voor de Fok!Cup was je in geen velden of wegen te bekennen en vervolgens wil je niet mee doen. Maar nu aan t einde wil je wel inspraak hebben over hoe t plaatje er uit gaat zien????
![]()
Daarvoor moet je in dit topic zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:06 schreef ijspaleisje het volgende:
Wat een ruzies, niet te geloven.
Even een ander vraagje. Is er iemand die niet in de beker zit en nog geen vr.schp. wedstrijd heeft geregeld. Ik heb namelijk wat moeite om iemand te vinden. Mijn team id is: 209721.
Niets aan het handje hoor, maniack is voor het eerst ongesteld geworden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:06 schreef ijspaleisje het volgende:
Wat een ruzies, niet te geloven.
Even een ander vraagje. Is er iemand die niet in de beker zit en nog geen vr.schp. wedstrijd heeft geregeld. Ik heb namelijk wat moeite om iemand te vinden. Mijn team id is: 209721.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |