tegen :quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 156
Verdediging 85
Middenveld 30
Aanval 41
LoddarStats 8.07
Zo heb ik al gewonnen van groningen nu Ajax nogquote:grunn 1
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging zwak (heel laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
HatStats 99
Verdediging 39
Middenveld 27
Aanval 33
LoddarStats 4.22
Teringquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef Wurdsje het volgende:
0 - 1 overwinning geboekt in de beker, met dank aan een gouden wissel.. Die komt erin in de 99ste minuut en maakt de winnende in de 99ste minuut
3-4 winst. 3 tegengoalsquote:Reptoit FC
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
K.F.C. Minnertsga
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
nieuwe versie downloaden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:31 schreef Yankee_One het volgende:
waarom wil HO nu weer niet opstarten?
gare flashmeuk
Het word tijd voor een seizoen spelhervatten trainen denk ikquote:06-10-2008 Welkom in het nieuwe seizoen!
Het nieuwe Hattrick-seizoen is weer begonnen, en daarmee zijn ook enkele wijzigingen in de match engine aangebracht. Allereerst willen we je herinneren aan drie al eerder aangekondigde wijzigingen die verband houden met spelhervattingen:
• Indirecte vrije trappen zijn nu realiteit in alle wedstrijden. Zie de spelregels voor meer informatie.
• Je keeper moet vaardigheid hebben in zowel keepen als spelhervatten om vrije trappen en strafschoppen te kunnen stoppen. Even goed zijn in beide is beter dan erg bedreven zijn in een van de twee vaardigheden.
• Je keeper kan niet meer als spelhervatter ingesteld worden.
Als laatste hebben we ook de tactiek 'creatief spel' effectiever gemaakt, omdat we vinden dat die niet effectief genoeg was. Als je nu creatief spel speelt, vergroot je de kans op speciale gebeurtenissen nog meer dan in het verleden.
Leuk voor mn keep die +25% all1 jammer van mn spelhervatter die heeft nl al goddelijk spel hervattenquote:Spelhervatten Spelhervatten Alle spelers op het veld, 25% bonus voor de spelhervatter en de keeper
Bij mij ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
5-0 gewonnen, 1 blessure +1 voor mijn spits
tweede ronde wordt dubbeltje op zijn kant denk ik...
das mijn volgende tegenstander. Uit de VI maar ik ga spelen met mn B team en dan haal ik t nooit. Zo is de beker ook all1 maar een leuke start van t seizoen en verder niets. Als ik met mn A team zou spelen haal ik t misschien (hij zal net als ik wel pic hebben gespeeld) maar deste groter wordt de desillusie voor mn supporters als ik er dan in de 3e ronde uit vlieg met mn B team.quote:hetVierde.com
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval matig (laag)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 169
Verdediging 66
Middenveld 57
Aanval 46
LoddarStats 11.47
Dat heb ik ook. mijn uitmuntende spits blijft maar scoren maar mn briljante scored bijna nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef rompompom het volgende:
Opnieuw 8e klasser in de tweede ronde; die had een WO. Even kijken met wie ik ga spelen allemaal, een volledig B-team zal het denk niet halen.
Eerste wedstrijd 5-0 gewonnen, geen kaarten en blessures. Prima!
Edit: hattrick trouwens van m'n zwak in vorm zijnde wonderbaarlijk spits, m'n goed in vorm reusachtige spits scoort niet. De selectie van doelpuntenmaker mogen ze écht wel eens wat realistischer gaan maken..
Moet er wel bij zeggen dat er twee SP goals bijzitten, maar dan nog; m'n goed/reusachtige mist in de eerste helft een kans en die zwak/wonderbaarlijk mist niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. mijn uitmuntende spits blijft maar scoren maar mn briljante scored bijna nooit
quote:Given a free kick in a difficult position after 33 minutes, JHMWMJZMN did not go for a direct shot but instead aimed for the area just in front of the keeper. The attacking players made several runs as the ball was played and made it hard for the defenders to protect their goal. After a short tussle with the defender, Trevor Nunes could finally lay the ball to rest behind the keeper. 0 - 3, and proof it can pay off to come prepared.
Mijn uitmuntende is ook mn sp hoer (goddelijk) maar hij scored ook meer normale goals dan mn briljante.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat er twee SP goals bijzitten, maar dan nog; m'n goed/reusachtige mist in de eerste helft een kans en die zwak/wonderbaarlijk mist niks..
Ik heb trouwens ook uit een indirecte vrije trap gescoord. Dat geeft een flinke lap tekst trouwens:
[..]
Wat heb je zoal allemaal gekocht dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef NoJokes het volgende:
5-1 verloren van een 5e divisie, ik zit zelf in de 8e
Al ga ik het nieuwe seizoen nu wel rocken na al me geile aankopen.![]()
quote:
dan speel je gelukkig maar 90 minquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zondag maar niet gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |