bemoei je toch niet altijd overal meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Over salaris praten als je al een van de leukste banen van Nederland hebt: Bij de radio!
* Feivel1 snapt het niet meer hoor.
Wat is dit voor een karige binnenkomerquote:
Dat is en blijft toch het belangrijkste.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Als ik het zelf maar begrijp......
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.
Wat wil je dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat is dit voor een karige binnenkomer
koffie bahquote:
ik lust geen bierquote:
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Ik wil er mee frisbee'en, en op youtube is best, maar als je het ergens upload is het ook oké, mag je zelf weten.
Nou, sorry hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Wat heeft iedereen vandaag tegen me, joh!.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wil
En ik houd het ook gewoon geen 10 minuten vol he?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor!.
* FOK!Verslaafde.. bezuinigt Danny even op de bandbreedte, en meldt zich weer als hij niet meer zo nieuwsgierig is...
Echt hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Kennen jullie deze nog..... ?
Zo weinig maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, niet echt na bijna 160x te zijn gedraaid op 3FM.
Jupquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Echt hè
Je kunt wel merken dat ze muziek studeren, ze kennen alle cliché's
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.quote:
Het voelt meer als 1600 iigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.
Viva la Vida al gehoord? Die is ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Het prachtige Clocks.![]()
Piano solo stukje is zo mooi en als je dan ook de beelden van de clip ziet dan is past dat zo mooi bij het liedje. Coldplay, fantastisch !
En speciale uitzendingen (3VOOR12Radio Live, That's Live, Pinkpop, enz.) telt 'ie ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.
Ja hoor, dit cijfer lag op de lijn de verwachtingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Gefeliciteerd, borisz ! daar moet op gedronken worden, toch?
Proost !
Deze week bij Giel gehoord en ik vraag mij op het moment af of ik hier al iets over de nieuwe single van Coldplay had geschreven, maar inderdaad wat een fantastische plaat! Misschien nog wel een klasse beter dan hun huidige single, Violet Hill.quote:
Denk dat ik die ook wel ga scorenquote:Vrijdag komt het album uit. Ik sta dan met mn vlaggetje vooraan bij de platenzaak
Schijnbaar moeilijk als maar 58% het heeft gehaald of ze hebben er niets aangedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ja hoor, dit cijfer lag op de lijn de verwachting.
58% vd mensen heeft het tentamen maar gehaald.
Ben benieuwd wat die allemaal voor lekkers gaat draaienquote:
Ze komen uit Moldaviequote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef purplerose het volgende:
wat is dit eigenlijk in godsnaam voor taal, tjechs ofzo?
Denk in elk geval niet O-zonequote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
Ben benieuwd wat die allemaal voor lekkers gaat draaien
euwww, close enoughquote:
heb hem al op myspace gezegd dat ie meer pearl jam moet draaien!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk in elk geval niet O-zone![]()
Corton heeft meestal wel een strakke playlist dus dat komt wel goed.
Gewoon even op zijn hyves vragen want daar zit hij regelmatig? op. Geen idee wat zijn hyves adres is, maar hij heeft er wel een.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:21 schreef purplerose het volgende:
heb hem al op myspace gezegd dat ie meer pearl jam moet draaien!
dan was het zn hyves waar ik het op had gezet. ik heb iig ergens gekrabbeld!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon even op zijn hyves vragen want daar zit hij regelmatig? op. Geen idee wat zijn hyves adres is, maar hij heeft er wel een.
Owja, dat filmpje was er ook nog!quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef purplerose het volgende:
fuck her gently is ook een favo van me
Je kent me te goedquote:
Je sig laat dan ook niets aan duidelijkheid te wensen over.quote:
quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then (I’ll) tell you some more about me!
Nou Sirolf, kom maar weer met je scribbly-stripjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:55 schreef purplerose het volgende:
kan iemand de tekst hier neerzetten van dit nr?
Tot morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Michiel, tot morgen maar weer !
Kan je die niet eens zelf even opzoeken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou Sirolf, kom maar weer met je scribbly-stripje
En ik komquote:
quote:
Ik ben tot een uurtje of 10 a 11 altijd bezigquote:
Nou nou........quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:35 schreef purplerose het volgende:
Kreunt, hijgt en gilt hard![]()
duidelijk genoeg?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:03 schreef on_air het volgende:
Ik weet het nog niet, dat goede + morgen.
Hoi.
hehehequote:Op woensdag 11 juni 2008 08:06 schreef Piles het volgende:
Nou, laten we het maar op een Mogguh![]()
houden
Ik wou net zeggen. Wat een narigheid!quote:
Altijd blij als de Arbeidsvitaminenn beginnen. Neem nou bijvoorbeeld de fantastische plaat van Incubusquote:
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:06 schreef Marc63 het volgende:
Wat hoor ik? Hans actief op Fok? Vandaar dat ie de grootste spammer van het topic is!
Lekker Fok! dagjequote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Dag Hans
Zo, lekker actief vandaag! Op Fok! wel te verstaan
Wel een beetje suffig niemandalletje eigenlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Kylie en wat een leuke nieuwe plaat
Ik vraag me alleen af waar Calvin Harris gebleven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef -Hans- het volgende:
Misschien weet iemand waar Calvin Harris?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waar Calvin Harris gebleven.
Nieuwe Kylie is idd een geweldige plaat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor geen Alanis. En ook Gwen Stefani.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:54 schreef silverx het volgende:
Ik hoor dat de radio Alanis?
Ook Paul McCartney?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor geen Alanis. En ook Gwen Stefani.
Vind er niks aan, maar Roel Jewelquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hail! Hail! ROCK N' ROLL!
Lekker nummerquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hail! Hail! ROCK N' ROLL!
Da's van Chuck Berryquote:
Chuck is wel okay ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's van Chuck Berry
Chuck Berry is tof
Je kunt er ook goed op twisten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's van Chuck Berry
Chuck Berry is tof
Erg toffe plaat ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef TheZapster het volgende:
Wat een HEERLIJKE megahit blijft dit toch
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
Fan-tastisch nummer, als je over de pool tafel hangt, keu, stoten, ballen, erin, hard stoten.
Briljant.
Anyhoe...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
Fan-tastisch nummer, als je over de pool tafel hangt, keu, stoten, ballen, erin, hard stoten.
Briljant.
Anyhoe...
quote:
Redelijke vreselijk. De Zingende Berggeit vind ik nog wel leuk (= ook origineel van natuurlijk), maar dat gezang van die andere kerel. *Ril*.quote:
Uit de tijd dat Nelly nog Nelly was en dus wel leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
Retro Nelly.
Stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan 3FM ook es een week ZONDER fucking prijsvragen uitzenden?![]()
Ik word erg moe van de zoveelste Coldplayvraag![]()
.
Van mij wel hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Mag ik naar huis?
Had je andere antwoorden verwacht dan? Of zit je baas ook op Fok?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:01 schreef on_air het volgende:
Fideel jongens.
Nope. Maar is toch fideel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je andere antwoorden verwacht dan? Of zit je baas ook op Fok?
Leuk plaatje, lekker wijfquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Krijg dan trouwens wel altijd spontaan het prachtige chanson: Can I Go Now van *fapfap*
[ afbeelding ]
JLW
Da's trouwens helemaal geen slechte plaat voor een zingende actrice!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Krijg dan trouwens wel altijd spontaan het prachtige chanson: Can I Go Now van *fapfap*
[ afbeelding ]
JLW
Wordt toch eens tijd dat ik er heen ga.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef on_air het volgende:
Motherfucking P.I.M.P.
Doet me denken aan Boom Chicago trouwens, dat ze de Paus nadoen, die after hours los gaat als P.I.M.P.
Was erg vermaeckelijk.
Haiquote:
Tattoos zijn wel cool ja. Mits je daarom ineens mouwloze shirts gaat dragen (als je op je bovenarmen zitten uiteraard).quote:
Euhh, mijn idee is eigen versie van een tree of lifequote:
ik heb dikke spek bovenarmen dus draag meestal langemouw dus nee, daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:10 schreef silverx het volgende:
[..]
Tattoos zijn wel cool ja. Mits je daarom ineens mouwloze shirts gaat dragen (als je op je bovenarmen zitten uiteraard).
quote:Het is weer tijd voor een hakkuhplaat! Wat wil jij deze woensdag?
Interactive - Forever young
Charly Lownoise & Mental Theo - Live at London
Nakatomi - Free
En wil je nóg meer muziek horen, dan moet je naar 3FM blijven luisteren!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef silverx het volgende:. Serious Radio. Elke week, al jaren lang, Nakatomi en Lownoise in de UJDP
.
Eigenlijk moet je gewoon iedere week een artiest nemen en daar dan drie platen in de poll stoppen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef silverx het volgende:. Serious Radio. Elke week, al jaren lang, Nakatomi en Lownoise in de UJDP
.
Ik ben voor! Angel of death op 3FM, gaarne!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef silverx het volgende:
Of ook eens een echte hardcore UJDP. Even Slayer om half vier.
Haha, stel je voor. Da's tenminste wel een echte UJDP. Even weer wakker wordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor! Angel of death op 3FM, gaarne!
Tattooboerquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Euhh, mijn idee is eigen versie van een tree of lifeen de plek, ik zou hem graag op me pols voorarm willen hebben.
Wellicht is dit niet mogelijk omdat ie dan erg groot wordt maar dat moet ik eerst met de tattooboer overleggen, die moet hem ook tekenen aangezien ik dat niet kan
Er zijn uiteraard verschillende versies enzo maar dit is er 1 van
[ afbeelding ]
Tree of life staat voor kracht en groei (heel kort samengevat)
edit: dit is wellicht een beter voorbeeld
Aha, een tree of life dus. Leuk !quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Euhh, mijn idee is eigen versie van een tree of lifeen de plek, ik zou hem graag op me pols voorarm willen hebben.
Wellicht is dit niet mogelijk omdat ie dan erg groot wordt maar dat moet ik eerst met de tattooboer overleggen, die moet hem ook tekenen aangezien ik dat niet kan
Er zijn uiteraard verschillende versies enzo maar dit is er 1 van
[ afbeelding ]
Tree of life staat voor kracht en groei (heel kort samengevat)
edit: dit is wellicht een beter voorbeeld
Die moet ook elke dag gedraaid worden volgens mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer van Snow Patrol..
Pffffff volgens mij ook.... Ook zo'n plaat die echt veel te vaak wordt gedraaid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
Die moet ook elke dag gedraaid worden volgens mij
Rabbelink bleeft met z'n mouw achter de schuif hangen waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
En daar ging de zender weer ff![]()
Gelukkig niet zo erg tijdens deze plaat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef silverx het volgende:
[..]
Rabbelink bleeft met z'n mouw achter de schuif hangen waarschijnlijk.
Nou, daar was ie danquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef silverx het volgende:
AH. Green Day. Ah toe, ook nog even Starlight dan straks.
En nu gaan we voor Feetlus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |