bemoei je toch niet altijd overal meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Over salaris praten als je al een van de leukste banen van Nederland hebt: Bij de radio!
* Feivel1 snapt het niet meer hoor.
Wat is dit voor een karige binnenkomerquote:
Dat is en blijft toch het belangrijkste.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Als ik het zelf maar begrijp......
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.
Wat wil je dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat is dit voor een karige binnenkomer
koffie bahquote:
ik lust geen bierquote:
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Ik wil er mee frisbee'en, en op youtube is best, maar als je het ergens upload is het ook oké, mag je zelf weten.
Nou, sorry hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Wat heeft iedereen vandaag tegen me, joh!.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wil
En ik houd het ook gewoon geen 10 minuten vol he?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor!.
* FOK!Verslaafde.. bezuinigt Danny even op de bandbreedte, en meldt zich weer als hij niet meer zo nieuwsgierig is...
Echt hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Kennen jullie deze nog..... ?
Zo weinig maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, niet echt na bijna 160x te zijn gedraaid op 3FM.
Jupquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Echt hè
Je kunt wel merken dat ze muziek studeren, ze kennen alle cliché's
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.quote:
Het voelt meer als 1600 iigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.
Viva la Vida al gehoord? Die is ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Het prachtige Clocks.![]()
Piano solo stukje is zo mooi en als je dan ook de beelden van de clip ziet dan is past dat zo mooi bij het liedje. Coldplay, fantastisch !
En speciale uitzendingen (3VOOR12Radio Live, That's Live, Pinkpop, enz.) telt 'ie ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de vernieuwingen op 3fmfan.nl hebben de statistieken niet altijd goed gewerkt, dus 160 is aan de lage kant.
Ja hoor, dit cijfer lag op de lijn de verwachtingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Gefeliciteerd, borisz ! daar moet op gedronken worden, toch?
Proost !
Deze week bij Giel gehoord en ik vraag mij op het moment af of ik hier al iets over de nieuwe single van Coldplay had geschreven, maar inderdaad wat een fantastische plaat! Misschien nog wel een klasse beter dan hun huidige single, Violet Hill.quote:
Denk dat ik die ook wel ga scorenquote:Vrijdag komt het album uit. Ik sta dan met mn vlaggetje vooraan bij de platenzaak
Schijnbaar moeilijk als maar 58% het heeft gehaald of ze hebben er niets aangedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ja hoor, dit cijfer lag op de lijn de verwachting.
58% vd mensen heeft het tentamen maar gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |