Uit de tijd dat Nelly nog Nelly was en dus wel leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
Retro Nelly.
Stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan 3FM ook es een week ZONDER fucking prijsvragen uitzenden?![]()
Ik word erg moe van de zoveelste Coldplayvraag![]()
.
Van mij wel hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Mag ik naar huis?
Had je andere antwoorden verwacht dan? Of zit je baas ook op Fok?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:01 schreef on_air het volgende:
Fideel jongens.
Nope. Maar is toch fideel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je andere antwoorden verwacht dan? Of zit je baas ook op Fok?
Leuk plaatje, lekker wijfquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Krijg dan trouwens wel altijd spontaan het prachtige chanson: Can I Go Now van *fapfap*
[ afbeelding ]
JLW
Da's trouwens helemaal geen slechte plaat voor een zingende actrice!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Krijg dan trouwens wel altijd spontaan het prachtige chanson: Can I Go Now van *fapfap*
[ afbeelding ]
JLW
Wordt toch eens tijd dat ik er heen ga.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef on_air het volgende:
Motherfucking P.I.M.P.
Doet me denken aan Boom Chicago trouwens, dat ze de Paus nadoen, die after hours los gaat als P.I.M.P.
Was erg vermaeckelijk.
Haiquote:
Tattoos zijn wel cool ja. Mits je daarom ineens mouwloze shirts gaat dragen (als je op je bovenarmen zitten uiteraard).quote:
Euhh, mijn idee is eigen versie van een tree of lifequote:
ik heb dikke spek bovenarmen dus draag meestal langemouw dus nee, daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:10 schreef silverx het volgende:
[..]
Tattoos zijn wel cool ja. Mits je daarom ineens mouwloze shirts gaat dragen (als je op je bovenarmen zitten uiteraard).
quote:Het is weer tijd voor een hakkuhplaat! Wat wil jij deze woensdag?
Interactive - Forever young
Charly Lownoise & Mental Theo - Live at London
Nakatomi - Free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |