bemoei je toch niet altijd overal meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Over salaris praten als je al een van de leukste banen van Nederland hebt: Bij de radio!
* Feivel1 snapt het niet meer hoor.
Wat is dit voor een karige binnenkomerquote:
Dat is en blijft toch het belangrijkste.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Als ik het zelf maar begrijp......
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En mocht je toch de huur niet meer kunnen betalen dan kun je nog altijd auto's wassen of fotomodel worden.
Wat wil je dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat is dit voor een karige binnenkomer
koffie bahquote:
ik lust geen bierquote:
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Ik wil er mee frisbee'en, en op youtube is best, maar als je het ergens upload is het ook oké, mag je zelf weten.
Nou, sorry hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
@Feivel
Wat heeft iedereen vandaag tegen me, joh!.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wijsneus, ik bedoel dat je mss de audio oid wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |