quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur 'm dan maar snel terug naar het land waar 'ie vandaan komt.
Neuh.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur 'm dan maar snel terug naar het land waar 'ie vandaan komt.
Ik vermoedde al dat jij het te druk zou hebbenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
En een biertje voor Sirolf voor het openen van het nieuwe topic! Wat een feest mensen we worden gewoon kampioen
En terechtquote:Op maandag 9 juni 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
Het is ook gewoon niet mogelijk om niets van dat voetbal gedoe mee te krijgen hè, behalve eenzame opsluiting dan...
Ga fietsen/wandelen in een groot bos, dan zal je er niets van horen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
Het is ook gewoon niet mogelijk om niets van dat voetbal gedoe mee te krijgen hè, behalve eenzame opsluiting dan...
Het kwam weer op een vrij ongelukkig momentquote:Op maandag 9 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
Ik vermoedde al dat jij het te druk zou hebben
Ik geloof het pas als er weer woonboten in Amsterdam op zinken staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Zo begin je de wedstrijd als underdog en geven weinig mensen Nederland een kans om de volgende ronde te halen. Nou, ze staan nu tegen de Wereldkampioen met 2 - 0 voor en 'ineens' ben je een grote kanshebber om het EK te winnen. Sport, wat is het toch leuk en onvoorspelbaar.
Kampioenen ole ole
* Sirolf bedenkt zich dat ook daar een hele flauwe woorspeling mee gemaakt kan worden, maar bedenkt zich dat dat wel héél erg flauw zou zijn...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh.
Bij de F1 manager gisteren had ik ook een pool, en dat bracht me geen windeieren
Krijg net een fax dat Engeland dit EK niet meedoet. Misschien een optie?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
me2..quote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik geloof het pas als er weer woonboten in Amsterdam op zinken staan.
Goeie tip. Het is alweer een jaar geledenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Dit is trouwens dé kans om mee te doen met de Popkwis, want extra weinig bellers.
Leuke plaat van Blof idd.quote:
Deze zin is onmogelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Je zou misschien ook wel aan de zeeuwse kust kunnen gaan zitten, ver weg van huizen/restaurants/strandtenten.
maar, weet jij dan ook meer antwoorden?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Dit is trouwens dé kans om mee te doen met de Popkwis, want extra weinig bellers.
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x aan de Zeeuwse kust geweest, dus ik ben daar niet zo goed bekend.
* Sirolf hoopt stiekem op 3 doelpunten voor Italië in de tweede helft.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Dat ie de link niet weet...
Er rijden allerlei auto's al toeterend door de straat hier, maar volgens mij moet er nog een helft gespeeld worden.
Nederland - Tjechië all over againquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf hoopt stiekem op 3 doelpunten voor Italië in de tweede helft.
Oh shit, nu hou ik me toch bezig met voetbal....
Viel me idd al op dat er in die film bijna vaker telefoonnummers in beeld zijn dan FOK!-ers.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Nog even over de FOK bij MetMichiel-film, nee, je krijgt geen toegang van mij als je er niet bij bent geweest.
Dat hebben we die avond zo afgesproken ivm privacy overwegingen, niet alleen van onszelf maar zeer zeker ook van de sms-ers (waarvan telefoonnummers te zien) en andere zaken.
Vraag er dus ook niet naar. Dank je.
(D.Rose, misschien een idee om de film van MegaUpload af te halen om eventueel uitlekken via die kant te voorkomen?)
Nee, ik heb er ook last van. Komt omdat de EK livestream ook via dezelfde servers loopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige waarbij de webcamstream er af en toe uit valt?
De SMSbox was ook wel geweldig die avond. Explodeerde gewoon van al die smsjes van op Tokio Hotel kaartjes hopende jonge tienermeiden...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Viel me idd al op dat er in die film bijna vaker telefoonnummers in beeld zijn dan FOK!-ers.
Blijkbaar vond D.Rose dat erg interessant.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Viel me idd al op dat er in die film bijna vaker telefoonnummers in beeld zijn dan FOK!-ers.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
De SMSbox was ook wel geweldig die avond. Explodeerde gewoon van al die smsjes van op Tokio Hotel kaartjes hopende jonge tienermeiden...
Smeekbedes al om
Zie ik een mogelijk verband?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blijkbaar vond D.Rose dat erg interessant.
quote:
Mja, tegenwoordig heeft Domien bijna altijd zijn telefoon uit/stil staan, dus het is wat minder leuk geworden...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Past Domien morgen weer op het huis van de Muijs?
Kan leuk worden met Antiroos vannacht
quote:Subliem Oranje klopt Italië
*Nederland heeft op magnifieke wijze
zijn eerste EK-duel gewonnen.De mannen
van bondscoach Van Basten versloegen
wereldkampioen Italië met 3-0.
Het niveau dat Oranje voor rust haalde,
was ongekend hoog en viel Italië koud
op het dak.
Ik had 3-1 ingevuld bij de fok poolquote:
Ik had 2-1 voor Italiequote:Op maandag 9 juni 2008 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had 3-1 ingevuld bij de fok pool. Maar ik moet eerlijk zijn, ik heb echt alle getalletjes vrij willekeurig ingevuld
.
Ik heb er 2 op, daar laat ik het ff bij voor vandaagquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Ik had 2-1 voor Italie
Daar drink ik nog een biertje op![]()
Ik zat er echt dicht bij, als van de sar niet zo goed was geweest had ik het helemaal goedquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had 2-1 voor Italie
Daar drink ik nog een biertje op![]()
Dit is pas m`n 2e van de avond, maarree: dankequote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op, daar laat ik het ff bij voor vandaag
Maarre: proost!
Ik zit aan mijn 7e flesjequote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dit is pas m`n 2e van de avond, maarree: danke
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef Siegfried het volgende:
* Siegfried was zojuist bij Eric in de uitzending
Ik was die malloot die met alcohol in z'n mik net nog was wezen hardlopen en Run to the hills aanvroeg
Denk je nou echt dat er mensen die telefoonnummers gaan lastigvallen ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Nog even over de FOK bij MetMichiel-film, nee, je krijgt geen toegang van mij als je er niet bij bent geweest.
Dat hebben we die avond zo afgesproken ivm privacy overwegingen, niet alleen van onszelf maar zeer zeker ook van de sms-ers (waarvan telefoonnummers te zien zijn) en andere zaken.
Vraag er dus ook niet naar. Dank je.
(D.Rose, misschien een idee om de film van MegaUpload af te halen om eventueel uitlekken via die kant te voorkomen?)
We willen de 'magie van de radio' niet voor jullie verpesten...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geheimzinnig gedoe. Ik zal volgende keer ook niet meer naar de webcam kijken
.
Trusten.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:.
* Roel_Jewel is met een knaloranje stropdas op kantoor aangekomen.
Had 't gisteren aangekondigd als NL zou winnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef silverx het volgende:
[..]![]()
. *Checkt* nee, ik heb niets oranje aan vandaag.
Ik geloof dat wij het er hier 1 minuut over hebben gehad.quote:
En hier vooral over 'wie heeft er NIET gekeken?'quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef silverx het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij het er hier 1 minuut over hebben gehad.
7 Miljoen Nederlanders wel iig..waaronder ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:07 schreef Sirolf het volgende:
En hier vooral over 'wie heeft er NIET gekeken?'
* Glacier hoort Roel de radio harder zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Roel gaan ze bellen met Leaf
Multifunctioneel die nieuwe single; it's a motherfucker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef borisz het volgende:
Hè wat jammer dat ik net aan de overheerlijke aardbeienvlaai zatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef borisz het volgende:
nu is het nog steeds leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
Technotronic, vond ik vroeger helemaal geweldig.
Opzich rockt het best nog welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
Technotronic, vond ik vroeger helemaal geweldig.
wie was het nou? ze zijn op de zelfde dag geboren maar vast niet precies tegelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef Piles het volgende:
Die quizvraag van Rob: wie is er ouder, Van Nistelrooy of Kluivert.
Ik moest m opzoeken, maar![]()
Rob vergat ook een derde optie te geven. Ik ging er dus vanuit dat Rob wist wie er eerder op de dag jarig geboren was dan de ander.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef Piles het volgende:
Die quizvraag van Rob: wie is er ouder, Van Nistelrooy of Kluivert.
Ik moest m opzoeken, maar![]()
Hier ongeveer 5 a 10 minutenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef silverx het volgende:
Ik geloof dat wij het er hier 1 minuut over hebben gehad.
Jup, een van de betere Meeeeeeeeegahits (imo)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Leuke plaat blijft het toch van Estelle!
Het was Van Nistelrooijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie was het nou? ze zijn op de zelfde dag geboren maar vast niet precies tegelijk
Rob is volgens mij wel een behoorlijke voetbalfan hoor. Als ik me niet vergis was hij laatst een keer te laat toen hij moest invallen bij 3voor12 omdat hij te lang voetbal was blijven kijken op tv.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam Rob naar Bern gestuurd? Hij heeft er volgens mij helemaal niets met het EK.
Dat kwam idd door het voetbal... Maar hij is gewoon een echte sport fan. Heeft ook de Olympische Spelen gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob is volgens mij wel een behoorlijke voetbalfan hoor. Als ik me niet vergis was hij laatst een keer te laat toen hij moest invallen bij 3voor12 omdat hij te lang voetbal was blijven kijken op tv.
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef TheZapster het volgende:
Hehe die Wilfred ook echt in de studio
bij club voetbal moet je neutraal zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik las van de week dat Franks Snoeks of Evert ten Napel zei dat een verslaggever neutraal moet zijn. Maar dit is toch veel mooier om naar te luisteren?
Evert is toch wel een held hoor, ik speel ook regelmatig mee in de Evert ten Napel bingo meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:23 schreef on_air het volgende:
Evert is mijn favoriet. Zijn opmerkingen zijn legendarisch.
Maar Jack is voor de emotie. En liever Jack in dat geval, want die probeert geen "weetjes" en kennis tentoon te stellen, maar is gewoon aan het kijken.
Geweldig topic is datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Evert is toch wel een held hoor, ik speel ook regelmatig mee in de Evert ten Napel bingo mee
Ik zag het onlangs op tv..ik word er niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik vroeg mij ineens af wat het officiele EK-lied van Euro2008 is. Na even zoeken had ik em gevonden.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Zie dit!
Met o.a. Maricha en Antiroos zoals je ze nog nooit gezien hebt
DIe Wytske ziet er wel leuk uit en Maricha uiteraard ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Zie dit!
doet mij denken aan een bepaalde videoclipquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Zie dit!
Je kunt toch alleen download als je de link hebt, of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Allemaal gewillige meisjes....van 12quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blijkbaar vond D.Rose dat erg interessant.
Die van Maricha is erg prettigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Zie dit!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Marc63 het volgende:
Van dezelfde fotograaf: Gerard en Michiel!
Inderdaad een erg leuke fotoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooie vrouw op een mooie auto doet het wel voor mij
Leuk he, mijn nieuwe auto!quote:
Ik had altijd het idee dat je liever niet op de radio komt, maar wel onder het sop in de Nieuwe Revu?quote:
Nee, boven het sop. Wel goed kijken hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat je liever niet op de radio komt, maar wel onder het sop in de Nieuwe Revu?
Marc zal de foto wel per ongeluk ondersteboven hebben bekeken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, boven het sop. Wel goed kijken hè
Ik werd gevraagd en heb toch ja gezegd. Wel getwijfeld, maar ik zal niet snel weer door een tijdschrijft gevraagd worden, dus deze kans voor een keer aangenomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat je liever niet op de radio komt, maar wel onder het sop in de Nieuwe Revu?
Dat ligt niet aan jou, dat kloptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hebben we jou ook al een tijdje niet meer gezien?
Als we zo beginnen... ze heeft ook sop op haar hand, dus haar hand zit onder het sop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, boven het sop. Wel goed kijken hè
Alles voor de stemmenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd en heb toch ja gezegd. Wel getwijfeld, maar ik zal niet snel weer door een tijdschrijft gevraagd worden, dus deze kans voor een keer aangenomen.
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!quote:
Bij jou wel, bij mij nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef purplerose het volgende:
Nog maar een keer omdat ie aan het einde van de pagina viel
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!
Gezellig dat je er weer bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat kloptHeb af en toe periodes dat ik me niet veel laat zien online
Ach, is voor een keertje toch wel leuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd en heb toch ja gezegd. Wel getwijfeld, maar ik zal niet snel weer door een tijdschrijft gevraagd worden, dus deze kans voor een keer aangenomen.
Het echte kleine badeendgele autootje weg?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!
Dat dacht ik ook......maar heb nu even een cabrio, dat is veel fijner dan fietsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwens
Merci!quote:
In principe zou ze die extra stemmen niet nodig mogen hebben toch?quote:
gelukkig! het is ook zo een cutie foto van me gay katquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij mij niet
[..]
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwens
]quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het echte kleine badeendgele autootje weg?
Polo's zijn wel lekker pittig. Toevallig dat mn zus net vorige week de hare heeft ingeruild voor een Corsa.
Ik vond de Polo zelf nooit erg fijn, maar dat kwam vooral omdat ik niet helemaal goed in de auto pastte. Dan rijd die Corsa een stuk fijner, maar die is ook nog maar 3 jaar oud (de polo was volgens mij al 10 en 5 toen mn zus em kocht).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
]
Ja die is weg!
Wilde toch iets groters en polo rijdt idd pittig (en dan krijg ik ook nog een 1.6)
Je staat er leuk opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
quote:
BIJNA een Hidden Mickey!quote:
Hoop er maar niet opquote:
Waar zie jij ze nou niet in?quote:
Geen idee, denk het niet als iedereen zo door blijft graaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit nog aan het avondeten, dus ik pas nog ff. Heb je er nog wat voor straks?
*pakt 1 van mickey zn oren om erin te bijten*quote:
owquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzinequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow
Nouja, je mag evengoed op de meetings komen hoor, alleen niet met je Polo het terrein op
Vroeg komen dus. Misschien dat ze voor de meetings nog een auto kan wassenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzine)
btw ik ben NIET beschikbaar voor het wassen van auto's tijdens meetings
Zou een leuke bijverdienste zijn, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Verdient werken bij de NPS zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zou een leuke bijverdienste zijn, toch?
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verdient werken bij de NPS zo slecht dan?
Groot valt best mee, zoveel binnenruimte is er niet in zo'n C3 (het model op de foto)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzine)
De laatste meeting was ook bijna iedereen met de trein.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groot valt best mee, zoveel binnenruimte is er niet in zo'n C3 (het model op de foto)
En ook dat verbruik valt best mee, al is het natuurlijk meer dan zo'n Polootje doet.
En het scheelt, op meetings zijn de auto's meestal al schoon.
U2?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een crypto.
" Wie maakt een draaderige plaat? "
Wie het goed heeft gaat door voor de wasmachine
WTFquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:Voicst
Ik las vandaag dat Kyle Gass (Tenacious D) Voicst een 9.8 gaf nadat hij ze gezien had op Pinkpop. Hij wilde ze wel aan zn management voorstellen om in Amerika miljoenen te gaan verdienen
ik had het over Corvette-meetingsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste meeting was ook bijna iedereen met de trein.
een polo?! leuke wagens zijn dat en inderdaad erg pittig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Life ís unfair!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaal![]()
Heb je Tom Smith al wel live gehoord dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef purplerose het volgende:
wat een stem! wat een stem!
maar overtreft Eddie nog niet natuurlijk
Nee nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Tom Smith al wel live gehoord dan?
Op het album doen ze dat nummer gewoon zonder Rhianna.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef purplerose het volgende:
ik zei toch dat me obsessie voor Eddie weer ernstige vormen aan het aannemen is![]()
wat een rare combo rhianna en maroon 5
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Note voor Piles: Heb jij misschien nog het stukje uit EkStra Weekend waarin Gerard Amy MacDonald nadoet? (qua live zingen)
En een mengelmoesje vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:10 schreef purplerose het volgende:
het klinkt idd een beetje als sweet home alabama
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprongquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijk
hij bedoelt de tijd in de stream dat het voorkomt pipoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprong.
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaal![]()
Precies!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
80 minuten per dag internetten? MetMichiel alleen al duurt 180 minuten
Je weet dat ik een grapje maakte he! Ik verdien niet slecht, best normaal volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijk
Ja, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Het Amy-imitatie stukje zit ná het gelul over accenten.
Ik ging er wel van uit dat het een grapje was ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je weet dat ik een grapje maakte he! Ik verdien niet slecht, best normaal volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |