Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verdient werken bij de NPS zo slecht dan?
Groot valt best mee, zoveel binnenruimte is er niet in zo'n C3 (het model op de foto)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzine)
btw ik ben NIET beschikbaar voor het wassen van auto's tijdens meetings
De laatste meeting was ook bijna iedereen met de trein.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groot valt best mee, zoveel binnenruimte is er niet in zo'n C3 (het model op de foto)
En ook dat verbruik valt best mee, al is het natuurlijk meer dan zo'n Polootje doet.
En het scheelt, op meetings zijn de auto's meestal al schoon.
U2?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een crypto.
" Wie maakt een draaderige plaat? "
Wie het goed heeft gaat door voor de wasmachine
WTFquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:Voicst
Ik las vandaag dat Kyle Gass (Tenacious D) Voicst een 9.8 gaf nadat hij ze gezien had op Pinkpop. Hij wilde ze wel aan zn management voorstellen om in Amerika miljoenen te gaan verdienen
ik had het over Corvette-meetingsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste meeting was ook bijna iedereen met de trein.
een polo?! leuke wagens zijn dat en inderdaad erg pittig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!
Life ís unfair!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaal![]()
Heb je Tom Smith al wel live gehoord dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef purplerose het volgende:
wat een stem! wat een stem!
maar overtreft Eddie nog niet natuurlijk
Nee nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Tom Smith al wel live gehoord dan?
Op het album doen ze dat nummer gewoon zonder Rhianna.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef purplerose het volgende:
ik zei toch dat me obsessie voor Eddie weer ernstige vormen aan het aannemen is![]()
wat een rare combo rhianna en maroon 5
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Note voor Piles: Heb jij misschien nog het stukje uit EkStra Weekend waarin Gerard Amy MacDonald nadoet? (qua live zingen)
En een mengelmoesje vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:10 schreef purplerose het volgende:
het klinkt idd een beetje als sweet home alabama
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprongquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ongeveer een tijd? Dan wel natuurlijk
hij bedoelt de tijd in de stream dat het voorkomt pipoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel tijd.. Het hoeft niet op stel en sprong.
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als producer wel.... als je dj bent is dat een ander verhaal![]()
Precies!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
80 minuten per dag internetten? MetMichiel alleen al duurt 180 minuten
Je weet dat ik een grapje maakte he! Ik verdien niet slecht, best normaal volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er best wat salarisvermindering tov m'n huidige baan voor over zou hebben eigenlijk
Ja, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Het Amy-imitatie stukje zit ná het gelul over accenten.
Ik ging er wel van uit dat het een grapje was ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je weet dat ik een grapje maakte he! Ik verdien niet slecht, best normaal volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |