Alles voor de stemmenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd en heb toch ja gezegd. Wel getwijfeld, maar ik zal niet snel weer door een tijdschrijft gevraagd worden, dus deze kans voor een keer aangenomen.
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!quote:
Bij jou wel, bij mij nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef purplerose het volgende:
Nog maar een keer omdat ie aan het einde van de pagina viel
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!
Gezellig dat je er weer bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat kloptHeb af en toe periodes dat ik me niet veel laat zien online
Ach, is voor een keertje toch wel leuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd en heb toch ja gezegd. Wel getwijfeld, maar ik zal niet snel weer door een tijdschrijft gevraagd worden, dus deze kans voor een keer aangenomen.
Het echte kleine badeendgele autootje weg?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, toch stiekem niet. Maar heb wel een nieuwe (het echte kleine autootje is verkocht) en ik krijg een polo!
Dat dacht ik ook......maar heb nu even een cabrio, dat is veel fijner dan fietsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwens
Merci!quote:
In principe zou ze die extra stemmen niet nodig mogen hebben toch?quote:
gelukkig! het is ook zo een cutie foto van me gay katquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij mij niet
[..]
Ik dacht dat je meer ging fietsen trouwens
]quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het echte kleine badeendgele autootje weg?
Polo's zijn wel lekker pittig. Toevallig dat mn zus net vorige week de hare heeft ingeruild voor een Corsa.
Ik vond de Polo zelf nooit erg fijn, maar dat kwam vooral omdat ik niet helemaal goed in de auto pastte. Dan rijd die Corsa een stuk fijner, maar die is ook nog maar 3 jaar oud (de polo was volgens mij al 10 en 5 toen mn zus em kocht).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
]
Ja die is weg!
Wilde toch iets groters en polo rijdt idd pittig (en dan krijg ik ook nog een 1.6)
Je staat er leuk opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
quote:
BIJNA een Hidden Mickey!quote:
Hoop er maar niet opquote:
Waar zie jij ze nou niet in?quote:
Geen idee, denk het niet als iedereen zo door blijft graaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit nog aan het avondeten, dus ik pas nog ff. Heb je er nog wat voor straks?
*pakt 1 van mickey zn oren om erin te bijten*quote:
owquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzinequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow
Nouja, je mag evengoed op de meetings komen hoor, alleen niet met je Polo het terrein op
Vroeg komen dus. Misschien dat ze voor de meetings nog een auto kan wassenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahaha, die corvette is toch veel te groot voor mij! Pas totaal niet bij me (En verbruikt veel te veel benzine)
btw ik ben NIET beschikbaar voor het wassen van auto's tijdens meetings
Zou een leuke bijverdienste zijn, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
btw ik ben NIET beschikbaar voor het wassen van auto's tijdens meetings
Verdient werken bij de NPS zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zou een leuke bijverdienste zijn, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |