Zapster is naar KX gevlucht, en dat ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ah, wilde net zelf een topic gaan openen. Duurde een beetje lang...
Oei was ik de laatstequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zapster is naar KX gevlucht, en dat ga ik nu ook doen
EkstraWeekend staat straks/morgen online
Kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de gasten van The Madd doen het zo akoestisch, klinkt dan net als the beach boys vind ik
Dat was ik denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef Marc63 het volgende:
Wie was dat ook alweer die vond dat The Madd meer gedraaid moest worden op 3FM? Die komt vanavond wel aan zn trekken
Ik ben benieuwd, the Beach Boys zijn waren tofquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de gasten van The Madd doen het zo akoestisch, klinkt dan net als the beach boys vind ik
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, ik dacht dat iedereen uitgeschakeld had
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, ik dacht dat iedereen uitgeschakeld had
Beach Boys bestaat (in naam) toch nog steeds? Maar volgens mij is ieder voor zich een bandje begonnen en al die bandjes noemen zichzelf Beach Boys.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, the Beach Boys zijn waren tof
Staat what else is there in the playlist....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
trouwens te gek dat Royksopp op de playlist staat. die gasten hoor je echt veel te weinig ! Al hoor je bij MetMichiel natuurlijk wel met enig regelmaat What Else Is There (Thin White Duke Mix).
Zo'n beetje wel, ja. Vandaar dat ik het zijn heb doorgestreept, wat nu nog bestaat zijn slappe aftreksels.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beach Boys bestaat (in naam) toch nog steeds? Maar volgens mij is ieder voor zich een bandje begonnen en al die bandjes noemen zichzelf Beach Boys.
Of ging dat over een andere band?
Nope, die zul je vanavond niet horen maar wel een andere leuke van hun (eind van het uur).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Staat what else is there in the playlist....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een track! (trendmoller remix doet het ook goed.) 1 van mijn favo`s(hoe laat
)
Royksopp - Poor Leno aan het eind van dit uur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staat what else is there in the playlist....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een track! (trendmoller remix doet het ook goed.) 1 van mijn favo`s(hoe laat
)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die zul je vanavond niet horen maar wel een andere leuke van hun (einde van het uur).
"Niet likken!"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
(alleen is er in het hele pand geen enkele lepel te vinden)
Toch wel de coco`squote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm, de technicus brengt net ben & jerry's ijs binnen! (alleen is er in het hele pand geen enkele lepel te vinden)
Ah, is de catering-hulpmiddelenvoorraad in het pand daar nog steeds zo dramatisch...?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm, de technicus brengt net ben & jerry's ijs binnen! (alleen is er in het hele pand geen enkele lepel te vinden)
Bepaalde stukken zijn echt tof maar over het algemeen vind ik het niet zo'n heel boeiende remix.quote:
Is dit niet het liedje wat je hoort als Ajax een doelpunt heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madness is zó gaaf! Ik zou ze eigenlijk nog wel eens live willen zien...
Me tooquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Half 11 en nu al toeter!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt een heerlijke remix. Maar ik heb de 10 minuten remix, die is beter...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bepaalde stukken zijn echt tof maar over het algemeen vind ik het niet zo'n heel boeiende remix.![]()
Royksopp - Only This Moment is trouwens al uit 2005. Tijd gaat hard....
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog 2 remixes deze uitzending die ik van harte kan aanraden: Robyn / With Every Heartbeat (Punks Jump Up Remix) en vooral Van She / Stranger (Van She Tech Rework)
One step beyond jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit niet het liedje wat je hoort als Ajax een doelpunt heeft gemaakt?
ik ben voor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat vaker draaien op 3fm inplaats van krezip/racoon/ alain clark
Sorry voor jullie dan maar ik heb toch liever dat ze dit soort bandjes wat vaker draaien zodat ik weer eens wat vaker 3fm luisterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben voor!(aan de andere kant: zo blijven de leuke bandjes over voor MoveYourAss)
Ik ben ook stukken minder 3fm aan het luisteren dat scheelt irritatiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry voor jullie dan maar ik heb toch liever dat ze dit soort bandjes wat vaker draaien zodat ik weer eens wat vaker 3fm luister
uuhhm geinig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef TheZapster het volgende:
One step beyond ja![]()
Nightboat to Cairo is ook zo'n super Madness topper
Dan maar van MP3 tijdens het nieuws, wil 'm wel graag horen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Geen Kate Nash?
Bij mij is het voornamelijk Stenders en ekdom en afentoe Veenstra en Corton de rest sla ik overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook stukken minder 3fm aan het luisteren dat scheelt irritatie. Ik hou het bij Ekdom + Veenstra + de hele vrijdagavond. In het weekend nog Diergaarde, die draait ook altijd de leuke dingen.
Stenders luister ik ook nog wel naar. Sowieso Stenders in 2008 ben ik weer gaan waarderen, voor SR was Stenders op 3fm echt kut, maar na SR is de oude stenders terug
.
Ach, hij gaat ook bijna naakt op de Dam staan, dus je piemel laten zien op de radio stelt dan niet zoveel meer voorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
Domien op TrackFM: "Ik heb zojuist mijn piemel laten zien aan Daniël, omdat ie dat vroeg".
Tja, het is eigenlijk een golfbeweging. Zo hoor je bakken Nederlands product en zo hoor je nadaniksnoppes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat eigenlijk nu pas 3fm en ook tmf zoveel interesse hebben in nederlandse bandjes, paar jaar geleden speelden vrienden van mij in een bandje die ook 1 of 2 keer bij 3fm live zijn geweest en regelmatig op kinkfm (ze hebben zelfs positie 1 van de outlaw 41 gehaald )maar toen werden nederlandse bandjes niet zo gepushed als nu.
Stenders ben ik ook meer gaan waarderen, die is echt veranderd na SR lijkt het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook stukken minder 3fm aan het luisteren dat scheelt irritatie. Ik hou het bij Ekdom + Veenstra + de hele vrijdagavond. In het weekend nog Diergaarde, die draait ook altijd de leuke dingen.
Stenders luister ik ook nog wel naar. Sowieso Stenders in 2008 ben ik weer gaan waarderen, voor SR was Stenders op 3fm echt kut, maar na SR is de oude stenders terug
.
De Samboras http://www.desamboras.nlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk een golfbeweging. Zo hoor je bakken Nederlands product en zo hoor je nadaniksnoppes.
Hoe heette dat bandje?
Ik heb hem gehoord en stond te dansen.... (toch vind ik "what else is there" beter...)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm geinig.![]()
Der Rudy noemde net even het Fok! forum en dat wij zaten te wachten op Royksopp - Poor Leno.![]()
Ik hoor 'm al !
Slapen doe je toch op het werk/school?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend zonder muziek komt morgenavond online te staan, ga nu slapen
het laatstequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Leest Rudy zelf ook mee of hoort ie alles van Kevin?
Gewoon Mouthwash (volle 5 minuten).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik heb Play en Pumpkin Soup erbij gepakt.
Geluid ging hier in elk geval wat omhoog.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb hem gehoord en stond te dansen.... (toch vind ik "what else is there" beter...)
Op stage en school: jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slapen doe je toch op het werk/school?
Trusten Piles
Jammer dat ze op de zondag van Pinkpop staat. Had haar wel willen ruilen met KT Tunstall. Ook leuk, maar Kate Nash vind ik leuker.quote:
Graag. Heb de site ff bekeken en de fragmenten klinken lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Samboras http://www.desamboras.nl
Zal wel wat mp3tjes ergens online zetten als i kweer thuis ben maandag als je interesse hebt
Kl*te die heb ik gemist maar het was zeker Her Big Man? erg goede plaat is dat. Gasten komen geloof ik uit R'dam.quote:
Dat wordt dan inderdaad was lastig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
Op stage en school: ja
Werk in een winkel: nee
Jammer dat ze niet meer bestaan heb heel wat aparte optredens met ze meegemaakt.De ene week optredens voor 5 man en de week erna voor 10 duizend man op het bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Graag. Heb de site ff bekeken en de fragmenten klinken lekker!
Leuk alleen zit ik dan vol met tentamens die ik wil halenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mag ik even iets spammen? gratis festival in utrecht vanaf volgende week en ondergetekend heeft de bandjes geboekt
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen een schotsequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ze op de zondag van Pinkpop staat. Had haar wel willen ruilen met KT Tunstall. Ook leuk, maar Kate Nash vind ik leuker.
Is dat de zus van.... (Mick)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:08 schreef Marc63 het volgende:
Oeh... Marike Jager op donderdag. Gaat ze ook Tweehands Jas zingen?
Helaas niet in Groningen... staan wel toffe bands.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mag ik even iets spammen? gratis festival in utrecht vanaf volgende week en ondergetekend heeft de bandjes geboekt
[ afbeelding ]
Zitten leuke bands tussen! Beetje jammer dat Utrecht nou niet echt vlakbij m'n woonplaats is, zeker een uur met de trein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
maandag komt het "officieel" in Nederland uit...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:10 schreef Marc63 het volgende:
Komt maandag het album van Ting Tings uit? Wat heb ik afgelopen week dan binnen gehaald?
KT Tunstall schijnt live wel heel goed te zijn. Ik weet alleen niet of het wel wat is voor de main stage. Zoiets lijkt me in de tent leuker om te zien en horen dan zo massaal buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen een schotseof een Engelse met dat accent
.....
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
KT Tunstall schijnt live wel heel goed te zijn. Ik weet alleen niet of het wel wat is voor de main stage. Zoiets lijkt me in de tent leuker om te zien en horen dan zo massaal buiten.
Limburgse brunette?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt een Limburgse brunette gemist. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Mijn voorkeuren uit het programma gaan iig vooral uit naar Marike Jager, Fixkes, Hit Me Tv en Shane Shu.
Utrecht is alleen niet echt om de hoek (precies 1 uur met het OV).
Okay, dan mag ik dus blij zijn dat KT Tunstall op de zaterdag staatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.
Ik had ze alle twee wel willen zien, maar gaat niet gebeuren de komende weken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.
quote:1. Beggin - Madcon
2. Two Doors Down - Mystery Jets
3. All Summer Long - Kid Rock
4. Poverty - Hucknall
5. Cold Shoulder - Adele
6. L.E.S. Artistes - Santagold
7. Teenage Love Affair - Alicia Keys
8. Imitation - Mel�/song8> 9. U Don't Know (Giom Radio Edit) - Natalie Wiliams
10. It's A Lie - Fiction Plane
11. Courtship Dating - Chrystal Castles
Afgelopen maandag sprong Maybe The Dancefloor er ook uit, maar dat kwam vooral door de herkenning in het publiek. Andere nummers waren ook heel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.
Nee, m'n browser liep steeds vast op de 3VOOR12-pagina... Maar heb wel SAT2D kunnen zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.
Weet iemand waar Calvin Harris gebleven?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke vers van de pers, de nieuwste FREAK 11 !
Die was het juist nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kl*te die heb ik gemist maar het was zeker Her Big Man? erg goede plaat is dat. Gasten komen geloof ik uit R'dam.
Die staan in het vorige topic ja, mijn mening over limbo's is aardig bijgesteld door haarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Limburgse brunette?![]()
![]()
Foto's kom ik zo vanzelf tegen, neem ik aan?
"Op je wenken bediend" noemen ze dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Dat Rudy nog niet die jingle heeft gebruikt met "Hey hey hey hey hey Rudy".
Wat is rudy's guilty pleasure van vanavond ?quote:
Mwah, Bros komt een heel end hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is rudy's guilty pleasure van vanavond ?
Fouter dan wat ik nu op kx hoor kan niet ...Nathalie - my love won't let you down
Je gaat gewoon ff voor de platenkast staan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tips zijn trouwens altijd welkom, al lukt het me elke week toch weer vrij makkelijk om er eentje te kiezen
Dit lijkt mij wel een kanshebberquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tips zijn trouwens altijd welkom, al lukt het me elke week toch weer vrij makkelijk om er eentje te kiezen
Idd. En die mag ook wel eens ingeprogrammeerd wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Nellie the Elephant is geen guilty pleasure, daar mag je gewoon voor uitkomen!
Inderdaad the toydolls zijn best leuk.DJ Bobo is wel zo erg dat in wat voor staat ik ook ben het geen pleasure is.Doe dan maar Nathalie of iets van Abba of Sabrina (quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Nellie the Elephant is geen guilty pleasure, daar mag je gewoon voor uitkomen!
Nee, dan DJ Bobo o.i.d.
edit: die Chacarron is ook wel heel erg![]()
Ik hoor Nellie The Elephant te weinig, dus dan zou dit toch een mooie oplossing zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Nee, dan DJ Bobo o.i.d.
edit: die Chacarron is ook wel heel erg![]()
Me so horny wat een plaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Sirolf het volgende:
En nog een lijstje:
Touch & Go - Would You Go To Bed With Me
Lene Alexandra - My Boobs Are OK
2 Live Crew - Me So Horny
BassHunter - Boten Anna
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboom
Cartoons - Witch Doctor
Ik heb hier nog ergens een Toybox-CD liggen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Marc63 het volgende:
Aqua - Barbie Girl
Toy Box - Tarzan & Jane
Ow wacht... het gaat om de guilty pleasure.
Begin jaren 90 had je zo'n knappe blonde amerikaanse gozer die 1 hitje gehad heeft, kan nu niet op de naam komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die 2 live crew en booten anna hebben we al gehad
Chesney Hawkes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Begin jaren 90 had je zo'n knappe blonde amerikaanse gozer die 1 hitje gehad heeft, kan nu niet op de naam komenheb de single nog ergens thuis liggen, nog op een echt lptje.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
'k voel me nu wel oud, want ik zit met 2 mensen in de studio die Bros niet meer kennen
Als dat geen categorie fout is , schaam me nog dat ik die single ooit gekocht heb ( er zat zelfs een poster bij die ik op de deur van mijn kamer geplakt hadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
moest ik ook gelijk aan denken....'I Am The One And Only'
Hoe oud want dan weet ik of ik me ook moet schamenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
'k voel me nu wel oud, want ik zit met 2 mensen in de studio die Bros niet meer kennen
* Marc63 kijkt eens naar TheZapster's avatar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als dat geen categorie fout is , schaam me nog dat ik die single ooit gekocht heb ( er zat zelfs een poster bij die ik de deur van mijn kamer geplakt had)
David Hasselhoff is een held dus afblijven hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 kijkt eens naar TheZapster's avatar.
Dat je überhaupt in staat bent om je te schamen
DEUTSCH bloed?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
David Hasselhoff is een held dus afblijven he
Lol hij leeft dus nog en heeft nog meer muziek gemaakt dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
van de chesney hawkes wiki-pagina:
He released an album Another Fine Mess in 2007, available on his website
Hmm... klinkt niet duits. Graaf je vaak kuilen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ver misschien, zover ik weet kom ik voort uit een zeeuws/amsterdamse combinatie
Nee maar ik houdt wel van bierquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... klinkt niet duits. Graaf je vaak kuilen?
ooohhh....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef TheZapster het volgende:
Als we het dan over een guilty pleasure hebben, 1 van David Hasselhoffs singles
Dat brengt me op een idee. Ff naar de reclame van EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE luisteren...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef TheZapster het volgende:
Als we het dan over een guilty pleasure hebben, 1 van David Hasselhoffs singles
Hij was er goed klaar mee inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Robert-Jan heeft er duidelijk GEEN zin meer in.
Mijn god Looking for freedom heeft zelfs positie 22 hier gehaaldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
van de david hasselhoff wiki-pagina
Singles released include:
(2006) Jump in My Car - Australia #50, UK #3
(1993) If I Could Only Say Goodbye - UK #35
(1993) Wir zwei allein (Duet with Gwen) - Germany #9, Switzerland #10
(1992) Everybody Sunshine - Switzerland #27
(1991) Do the Limbo Dance - Germany #12, Switzerland #19
(1990) Crazy for You - Germany #18, Switzerland #21
(1989) Is Everybody Happy? - Germany #14, Switzerland #8
(1989) Our First Night Together - Switzerland #14
(1989) Looking for Freedom - Germany #1, Switzerland #1, Austria #1, Netherlands #22
Klinkt goed! lekker up-tempoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben even benieuwd wat jullie van dit plaatje vinden dat we nu draaien: Van She - Strangers
Ik vind 'm niet super, maar slecht wil ik 'm ook zeker niet noemen. Middenmoter dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben even benieuwd wat jullie van dit plaatje vinden dat we nu draaien: Van She - Strangers
Mwah.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dan ga ik maar weer eens kijken, met het geluid uit waarschijnlijk maar ik kijk welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Rond 1:40 as usual.
MET ancilla
& Macronizm
Wat een enthousiasmequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer eens kijken, met het geluid uit waarschijnlijk maar ik kijk wel
Ik wist het meteen, maar wist de titel van de plaat niet meer. Zat de hele tijd met Sexyback in mn hoofd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik dacht eerst aan Justice - Dvno. Maar ik zal wel wat dingen door elkaar halen.
[edit]
JT - Lovestoned idd.
Sorryquote:
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
Babylonienbroek, daar komt Marianne Vos vandaan geloof ik.
Als ze op deze manier verder gaat wel, ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ik
Als ze niet teveel hooi op haar vork neemt. Momenteel doet ze aan veldrijden, wegrijden en baanrijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ik
Ongelofelijk talent heeft ze, bij de mannen fietst er ook zoeen rond die en top veldrijden is en top op de weg, Lars Boom.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze niet teveel hooi op haar vork neemt. Momenteel doet ze aan veldrijden, wegrijden en baanrijden.
Heb hier een paar platen van Modern Talking... fout maar toch best geinig om af en toe te horen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Een kleine selectie heule foute platen (afkomstig van de dubbel-cd EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!):
Peter Maffay - Du Bist Alles
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Falco - Jeanny
Rex Gildo - Fiesta Mexicana
Opus - Live is Life (toepasselijk vanwege de Bavaria-reclame)
Roland Kaiser - Santa Maria
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
Matthias Reim - Verdammt, Ich Lieb Dich
BAP - Kristallnacht
Nena - 99 Luftballons
Tony Marshall - Schöne Maid, hast Du heut' für mich Zeit
Modern Talking - Brother Louie
Tic Tac Toe - Warum?
Idd. Wereldkampioen tijdrijden bij de junioren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ongelofelijk talent heeft ze, bij de mannen fietst er ook zoeen rond die en top veldrijden is en top op de weg, Lars Boom.
Die zat niet in de reclame.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier een paar platen van Modern Talking... fout maar toch best geinig om af en toe te horen.![]()
Dat Sin With Sebastian niet in het lijstje staat want ook hij schijnt een Duitster te zijn
Leuk, ik heb nog met seedorf gevoetbalt in het schoolvoetbalteam maar wat een lul is dat zeg toen alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Wereldkampioen tijdrijden bij de junioren.
Ben zelf benieuwd hoe goed Robert Gesink gaat worden. Ik heb bij hem op school gezeten.
Dan maar david hasselhoff hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha modern talking hebben we ook al gehad
Bij sommige nummers lijkt ie idd nog in de stress te schieten... moet ik nog eens naar kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf... je statistieken kloppen niet. Ik zie 5 keer Calvin Harris staan en dit zou Kaiser Chiefs moeten zijn
Nog een guilty pleasure al is hij niet zo fout volgens mij..De Raggende Manne - Poep in je hoofd.quote:
Ik heb al eens gebowld met Martijn Meerdink. Hij is een oud-collega van mn vader. Wat jammer dat hij geblesseerd raakte toen hij voor het eerst met Oranje mee trainde. Daarna nog wel 1 wedstrijd gespeeld voor Oranje (met een goal van Kuijt waarbij Robben voorzette en Meerdink de bal precies op de voet van Kuijt kopte) maar eigenlijk is hij nooit meer zo goed geworden als daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, ik heb nog met seedorf gevoetbalt in het schoolvoetbalteam maar wat een lul is dat zeg toen al
Ik denk dat we nog niet hebben gezien wat Dekker echt kan. Ik was blij verrast met zijn prestatie in Luik-Bastenaken-Luik. Daar had veel meer in gezeten als hij niet achter aan het peloton blijft hangen (zou het aan de naam liggen?).quote:Geesink is voor mij het wielrentoptalent nu , meer dan dekker zelfs.
Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topperquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die david hasselhof gaan we echt een keer doen, Poep in Je Hoofd vind ik ook wel een goeie!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topper![]()
En Poep in je hoofd is een heerlijke meebruller! Volgens mij staat Veenstra er mee op youtube
Deze is ook leuk met Jiskefetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topper![]()
En Poep in je hoofd is een heerlijke meebruller! Volgens mij staat Veenstra er mee op youtube
Toch maar ff de webcam aanknallen met geluid uitquote:
Echt waar ik zag alleen harige mannen ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
Dames met korte rokjes op de gang? Klinkt niet verkeerd.
Precies en daar zitten we (ik in elk geval) niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Echt waar ik zag alleen harige mannen ?
Ik ook niet, kijk alleen afentoe vanwege Ancilla maar die is veel te weinig in beeldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies en daar zitten we (ik in elk geval) niet echt op te wachten.
Is dat ook zo als je zelf een auto om een lantaarnpaal vouwt en er dus geen andere betrokkenen zijn? Het lijkt me iig dat het dan wat minder erg is (maar wel onhandigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officieel heeft Giel een misdrijf gepleegd door van de plek te vluchten
Ja, want hij heeft overheidseigendommen beschadigd...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je zelf een auto om een lantaarnpaal vouwt en er dus geen andere betrokkenen zijn? Het lijkt me iig dat het dan wat minder erg is (maar wel onhandig).
Hoi Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef 3fmancilla het volgende:
Vrijdag FRRRRRRRRRREAKNACHT!!!
Goedenavond jongens en meisjes, ik ben er vanavond ook weer gezellig bij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef 3fmancilla het volgende:
Vrijdag FRRRRRRRRRREAKNACHT!!!
Goedenavond jongens en meisjes, ik ben er vanavond ook weer gezellig bij.
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoi Ancilla![]()
Blij dat jij er weer bent, naar die lelijke giel kijken is niet echt mijn hobby
Dat heb ik allemaal gemist, 3fm staat op mute, ik kijk wel maar luister kxradioquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.
Sorry ik houdt van muziek dus giel luisteren is niet echt een optiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.
Tijdens de Freaknacht vind ik chaos en slap gelul niet zo erg. Daarvoor is het de Freaknacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry ik houdt van muziek dus giel luisteren is niet echt een optie :p
Ik heb ook regelmatig nachten giel geluisterd maar tegenwoordig irriteerd hij mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens de Freaknacht vind ik chaos en slap gelul niet zo erg. Daarvoor is het de Freaknacht.
Danseressen? Mis ik dat weer? Ancilla zeker ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:15 schreef Marc63 het volgende:
Niemand pix van die danseressen?
Dat wordt een gevalletje uitzendinggemist.
Ik dacht dat we het goed verdeeld hadden. Jij kijkt, ik luister.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Danseressen? Mis ik dat weer? Ancilla zeker ook
Sorry ik kijk afentoequote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het goed verdeeld hadden. Jij kijkt, ik luister.
Ik vond ze niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:15 schreef Marc63 het volgende:
Niemand pix van die danseressen?
Dat wordt een gevalletje uitzendinggemist.
Giel onderbrak haar net tijdens het posten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry ik kijk afentoe![]()
Als Ancilla mer zou posten hier zou ik meer kijken denk ik
Klinkt verleidelijk, maar het is al onverstandig genoeg dat ik nog fok. Moet om 7 uur weer op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef 3fmancilla het volgende:
De danseressen zijn zometeen terug, dus je hebt nog de kans om je tv aan te zetten!
Ben 1x op de chat geweest... Had bijna niet meer van mezelf gehoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zit ook gezellig op de chat, ff spammen hoor:
http://giel.lichtsnel.nl
Of via je IRC client:
irc.lichtsnel.nl #gielbeelen
Geef ff een gil als ze er zijn lieve Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef 3fmancilla het volgende:
De danseressen zijn zometeen terug, dus je hebt nog de kans om je tv aan te zetten!
Ik ben een fan, ik heb 1 van zijn bundels hier ergensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef 3fmancilla het volgende:
holy fuck die was echt ranzig haha! Maar toch weer briljant.
Nog fans van de Ranzige Dichter hier?
Dat hoor je morgen oid wel, had je maar moeten luisteren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote?
dat is dus het trieste, ik luister gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoor je morgen oid wel, had je maar moeten luisteren.
O, Hallo, wist niet dat jij ook op fok zat... (nouja, tot half 3 niet)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef 3fmancilla het volgende:
Heb je een favoriet gedicht, Zapster?
Met Noorderslag was leuk. Peter was druk aan het voordragen maar er kwam totaal geen reactie uit het publiek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef 3fmancilla het volgende:
Heb je een favoriet gedicht, Zapster?
Reactie van publiek was inderdaad minder, waarschijnlijk te dronken om 't op te kunnen nemen :/quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Noorderslag was leuk. Peter was druk aan het voordragen maar er kwam totaal geen reactie uit het publiek.
Lijkt me meer iets voor Lowlands.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was inderdaad minder jah :/ Volgend jaar op pinkpop?
Hij is ook wel...vrij ranzig, maargoed dat zegt z'n naam alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik denk dat de meeste zijn gevoel voor humor niet echt voelen, wat ik ook wel weer begrijp ;-)
Ik vind het vooral ranzig, maar zn enthousiasme is wel grappig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik denk dat de meeste zijn gevoel voor humor niet echt voelen, wat ik ook wel weer begrijp ;-)
Dan hebben die geen gevoel voor humorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Das een band. Bekend van Kryptonite.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:08 schreef 3fmancilla het volgende:
Uh.. is toch three doors down?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heerlijke dames en heerlijke Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:47 schreef santax het volgende:
[..]
Dansmeisjes
![]()
Tieten
![]()
Mijn god ik zou echt niet moeten drinken als mevrouw santax er niet bij is
Over een paar minuten kun je weer tvp-en.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:51 schreef on_air het volgende:
Nachtvp.
Heldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zal 't niet meer doenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:32 schreef Sirolf het volgende:
In de chat komt sinds een paar weken steeds iemand vanuit een redactie-ruimte bij 3FM langs die het webcam-adres loopt te spammen om de paar minuten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |