Klinkt verleidelijk, maar het is al onverstandig genoeg dat ik nog fok. Moet om 7 uur weer op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef 3fmancilla het volgende:
De danseressen zijn zometeen terug, dus je hebt nog de kans om je tv aan te zetten!
Ben 1x op de chat geweest... Had bijna niet meer van mezelf gehoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zit ook gezellig op de chat, ff spammen hoor:
http://giel.lichtsnel.nl
Of via je IRC client:
irc.lichtsnel.nl #gielbeelen
Geef ff een gil als ze er zijn lieve Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef 3fmancilla het volgende:
De danseressen zijn zometeen terug, dus je hebt nog de kans om je tv aan te zetten!
Ik ben een fan, ik heb 1 van zijn bundels hier ergensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef 3fmancilla het volgende:
holy fuck die was echt ranzig haha! Maar toch weer briljant.
Nog fans van de Ranzige Dichter hier?
Dat hoor je morgen oid wel, had je maar moeten luisteren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote?
dat is dus het trieste, ik luister gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoor je morgen oid wel, had je maar moeten luisteren.
O, Hallo, wist niet dat jij ook op fok zat... (nouja, tot half 3 niet)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef 3fmancilla het volgende:
Heb je een favoriet gedicht, Zapster?
Met Noorderslag was leuk. Peter was druk aan het voordragen maar er kwam totaal geen reactie uit het publiek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef 3fmancilla het volgende:
Heb je een favoriet gedicht, Zapster?
Reactie van publiek was inderdaad minder, waarschijnlijk te dronken om 't op te kunnen nemen :/quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Noorderslag was leuk. Peter was druk aan het voordragen maar er kwam totaal geen reactie uit het publiek.
Lijkt me meer iets voor Lowlands.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was inderdaad minder jah :/ Volgend jaar op pinkpop?
Hij is ook wel...vrij ranzig, maargoed dat zegt z'n naam alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik denk dat de meeste zijn gevoel voor humor niet echt voelen, wat ik ook wel weer begrijp ;-)
Ik vind het vooral ranzig, maar zn enthousiasme is wel grappig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik denk dat de meeste zijn gevoel voor humor niet echt voelen, wat ik ook wel weer begrijp ;-)
Dan hebben die geen gevoel voor humorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef 3fmancilla het volgende:
Das een band. Bekend van Kryptonite.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:08 schreef 3fmancilla het volgende:
Uh.. is toch three doors down?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heerlijke dames en heerlijke Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:47 schreef santax het volgende:
[..]
Dansmeisjes
![]()
Tieten
![]()
Mijn god ik zou echt niet moeten drinken als mevrouw santax er niet bij is
Over een paar minuten kun je weer tvp-en.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:51 schreef on_air het volgende:
Nachtvp.
Heldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |