Ja, want hij heeft overheidseigendommen beschadigd...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je zelf een auto om een lantaarnpaal vouwt en er dus geen andere betrokkenen zijn? Het lijkt me iig dat het dan wat minder erg is (maar wel onhandig).
Hoi Ancillaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef 3fmancilla het volgende:
Vrijdag FRRRRRRRRRREAKNACHT!!!
Goedenavond jongens en meisjes, ik ben er vanavond ook weer gezellig bij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef 3fmancilla het volgende:
Vrijdag FRRRRRRRRRREAKNACHT!!!
Goedenavond jongens en meisjes, ik ben er vanavond ook weer gezellig bij.
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoi Ancilla![]()
Blij dat jij er weer bent, naar die lelijke giel kijken is niet echt mijn hobby
Dat heb ik allemaal gemist, 3fm staat op mute, ik kijk wel maar luister kxradioquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs niet als 'ie weer loopt te stuntelen en z'n auto om een lantaarnpaal vouwt?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.
Sorry ik houdt van muziek dus giel luisteren is niet echt een optiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij luistert niet mee. Alleen maar kijken.
Tijdens de Freaknacht vind ik chaos en slap gelul niet zo erg. Daarvoor is het de Freaknacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry ik houdt van muziek dus giel luisteren is niet echt een optie :p
Ik heb ook regelmatig nachten giel geluisterd maar tegenwoordig irriteerd hij mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens de Freaknacht vind ik chaos en slap gelul niet zo erg. Daarvoor is het de Freaknacht.
Danseressen? Mis ik dat weer? Ancilla zeker ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:15 schreef Marc63 het volgende:
Niemand pix van die danseressen?
Dat wordt een gevalletje uitzendinggemist.
Ik dacht dat we het goed verdeeld hadden. Jij kijkt, ik luister.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Danseressen? Mis ik dat weer? Ancilla zeker ook
Sorry ik kijk afentoequote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het goed verdeeld hadden. Jij kijkt, ik luister.
Ik vond ze niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:15 schreef Marc63 het volgende:
Niemand pix van die danseressen?
Dat wordt een gevalletje uitzendinggemist.
Giel onderbrak haar net tijdens het posten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry ik kijk afentoe![]()
Als Ancilla mer zou posten hier zou ik meer kijken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |