Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topperquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die david hasselhof gaan we echt een keer doen, Poep in Je Hoofd vind ik ook wel een goeie!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topper![]()
En Poep in je hoofd is een heerlijke meebruller! Volgens mij staat Veenstra er mee op youtube
Deze is ook leuk met Jiskefetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Looking for freedom heeft volgens the Hoff er voor gezorgd dat de Berlijnse Muur is gevallen, dus da's een topper![]()
En Poep in je hoofd is een heerlijke meebruller! Volgens mij staat Veenstra er mee op youtube
Toch maar ff de webcam aanknallen met geluid uitquote:
Echt waar ik zag alleen harige mannen ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
Dames met korte rokjes op de gang? Klinkt niet verkeerd.
Precies en daar zitten we (ik in elk geval) niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Echt waar ik zag alleen harige mannen ?
Ik ook niet, kijk alleen afentoe vanwege Ancilla maar die is veel te weinig in beeldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies en daar zitten we (ik in elk geval) niet echt op te wachten.
Is dat ook zo als je zelf een auto om een lantaarnpaal vouwt en er dus geen andere betrokkenen zijn? Het lijkt me iig dat het dan wat minder erg is (maar wel onhandigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officieel heeft Giel een misdrijf gepleegd door van de plek te vluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |