uuhhm geinig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef TheZapster het volgende:
One step beyond ja![]()
Nightboat to Cairo is ook zo'n super Madness topper
Dan maar van MP3 tijdens het nieuws, wil 'm wel graag horen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Geen Kate Nash?
Bij mij is het voornamelijk Stenders en ekdom en afentoe Veenstra en Corton de rest sla ik overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook stukken minder 3fm aan het luisteren dat scheelt irritatie. Ik hou het bij Ekdom + Veenstra + de hele vrijdagavond. In het weekend nog Diergaarde, die draait ook altijd de leuke dingen.
Stenders luister ik ook nog wel naar. Sowieso Stenders in 2008 ben ik weer gaan waarderen, voor SR was Stenders op 3fm echt kut, maar na SR is de oude stenders terug
.
Ach, hij gaat ook bijna naakt op de Dam staan, dus je piemel laten zien op de radio stelt dan niet zoveel meer voorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
Domien op TrackFM: "Ik heb zojuist mijn piemel laten zien aan Daniël, omdat ie dat vroeg".
Tja, het is eigenlijk een golfbeweging. Zo hoor je bakken Nederlands product en zo hoor je nadaniksnoppes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat eigenlijk nu pas 3fm en ook tmf zoveel interesse hebben in nederlandse bandjes, paar jaar geleden speelden vrienden van mij in een bandje die ook 1 of 2 keer bij 3fm live zijn geweest en regelmatig op kinkfm (ze hebben zelfs positie 1 van de outlaw 41 gehaald )maar toen werden nederlandse bandjes niet zo gepushed als nu.
Stenders ben ik ook meer gaan waarderen, die is echt veranderd na SR lijkt het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook stukken minder 3fm aan het luisteren dat scheelt irritatie. Ik hou het bij Ekdom + Veenstra + de hele vrijdagavond. In het weekend nog Diergaarde, die draait ook altijd de leuke dingen.
Stenders luister ik ook nog wel naar. Sowieso Stenders in 2008 ben ik weer gaan waarderen, voor SR was Stenders op 3fm echt kut, maar na SR is de oude stenders terug
.
De Samboras http://www.desamboras.nlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk een golfbeweging. Zo hoor je bakken Nederlands product en zo hoor je nadaniksnoppes.
Hoe heette dat bandje?
Ik heb hem gehoord en stond te dansen.... (toch vind ik "what else is there" beter...)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm geinig.![]()
Der Rudy noemde net even het Fok! forum en dat wij zaten te wachten op Royksopp - Poor Leno.![]()
Ik hoor 'm al !
Slapen doe je toch op het werk/school?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend zonder muziek komt morgenavond online te staan, ga nu slapen
het laatstequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Leest Rudy zelf ook mee of hoort ie alles van Kevin?
Gewoon Mouthwash (volle 5 minuten).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik heb Play en Pumpkin Soup erbij gepakt.
Geluid ging hier in elk geval wat omhoog.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb hem gehoord en stond te dansen.... (toch vind ik "what else is there" beter...)
Op stage en school: jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slapen doe je toch op het werk/school?
Trusten Piles
Jammer dat ze op de zondag van Pinkpop staat. Had haar wel willen ruilen met KT Tunstall. Ook leuk, maar Kate Nash vind ik leuker.quote:
Graag. Heb de site ff bekeken en de fragmenten klinken lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Samboras http://www.desamboras.nl
Zal wel wat mp3tjes ergens online zetten als i kweer thuis ben maandag als je interesse hebt
Kl*te die heb ik gemist maar het was zeker Her Big Man? erg goede plaat is dat. Gasten komen geloof ik uit R'dam.quote:
Dat wordt dan inderdaad was lastig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
Op stage en school: ja
Werk in een winkel: nee
Jammer dat ze niet meer bestaan heb heel wat aparte optredens met ze meegemaakt.De ene week optredens voor 5 man en de week erna voor 10 duizend man op het bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Graag. Heb de site ff bekeken en de fragmenten klinken lekker!
Leuk alleen zit ik dan vol met tentamens die ik wil halenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mag ik even iets spammen? gratis festival in utrecht vanaf volgende week en ondergetekend heeft de bandjes geboekt
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen een schotsequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ze op de zondag van Pinkpop staat. Had haar wel willen ruilen met KT Tunstall. Ook leuk, maar Kate Nash vind ik leuker.
Is dat de zus van.... (Mick)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:08 schreef Marc63 het volgende:
Oeh... Marike Jager op donderdag. Gaat ze ook Tweehands Jas zingen?
Helaas niet in Groningen... staan wel toffe bands.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mag ik even iets spammen? gratis festival in utrecht vanaf volgende week en ondergetekend heeft de bandjes geboekt
[ afbeelding ]
Zitten leuke bands tussen! Beetje jammer dat Utrecht nou niet echt vlakbij m'n woonplaats is, zeker een uur met de trein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
maandag komt het "officieel" in Nederland uit...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:10 schreef Marc63 het volgende:
Komt maandag het album van Ting Tings uit? Wat heb ik afgelopen week dan binnen gehaald?
KT Tunstall schijnt live wel heel goed te zijn. Ik weet alleen niet of het wel wat is voor de main stage. Zoiets lijkt me in de tent leuker om te zien en horen dan zo massaal buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen een schotseof een Engelse met dat accent
.....
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
KT Tunstall schijnt live wel heel goed te zijn. Ik weet alleen niet of het wel wat is voor de main stage. Zoiets lijkt me in de tent leuker om te zien en horen dan zo massaal buiten.
Limburgse brunette?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt een Limburgse brunette gemist. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Mijn voorkeuren uit het programma gaan iig vooral uit naar Marike Jager, Fixkes, Hit Me Tv en Shane Shu.
Utrecht is alleen niet echt om de hoek (precies 1 uur met het OV).
Okay, dan mag ik dus blij zijn dat KT Tunstall op de zaterdag staatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.
Ik had ze alle twee wel willen zien, maar gaat niet gebeuren de komende weken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb ze op Lowlands gezien, 2 jaar geleden? nouja, toen had ze net haar eerste hit met Black Horse & The Cherry Tree. Was een goed optreden, maar ze zal nu wel al weer beter geworden zijn. Kate Nash vind ik live dan weer tegenvallen.
quote:1. Beggin - Madcon
2. Two Doors Down - Mystery Jets
3. All Summer Long - Kid Rock
4. Poverty - Hucknall
5. Cold Shoulder - Adele
6. L.E.S. Artistes - Santagold
7. Teenage Love Affair - Alicia Keys
8. Imitation - Mel�/song8> 9. U Don't Know (Giom Radio Edit) - Natalie Wiliams
10. It's A Lie - Fiction Plane
11. Courtship Dating - Chrystal Castles
Afgelopen maandag sprong Maybe The Dancefloor er ook uit, maar dat kwam vooral door de herkenning in het publiek. Andere nummers waren ook heel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |