hehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef on_air het volgende:
He gatverdamme wat een ranzige TT.
Mis alleen optie 4, geen van de bovenstaande platen...quote:Vrijdagmiddag! Met welke plaat luid jij het weekend in?
Incognito - Always There
Deee-Lite - Groove Is In The Heart
B.F.I. - Why Not Jazz?
BFI dan maar. Deee-Lite moet gewoon de komende 10 jaar in de kast (zo niet langer). DAT KENNEN WE NU WEL!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis alleen optie 4, geen van de bovenstaande platen...
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeeh die hele fijne single van Estelle met haar American Boy. Potverdorrie wat een heerlijke plaat.
Welke wordt het wel dan?quote:
Waar haal je die info vandaan...?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef TheZapster het volgende:
Bert van Lent maandagnacht op 3fm![]()
Eindelijk krijgt deze fantastische jonge top dj een kans
Ze hebben deze week gekozen voor een lekker rustig chanson. Namelijk Slipknot - Wait and bleed want die is opnieuw uitgebracht en is direct 3FM Meeeeeeegahit geworden voor week 21. Rock 'n roll !quote:
En het is dus ook BFI gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:42 schreef cosmick het volgende:
BFI dan maar. Deee-Lite moet gewoon de komende 10 jaar in de kast (zo niet langer). DAT KENNEN WE NU WEL!
Maandag op dinsdagnacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar is het dan zondag-op-maandagnacht of maandag-op-dinsdagnacht? Ik gok op het lastste.
Ik vind die alphabeat eigenlijk nog steeds leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik de plaat van Alphabeat nou wel een beetje heb gehoord? Leuk liedje hoor maar ik hoor 'm iets te vaak.
EDIT:
Zoeken in artiesten op 'Alphabeat'
Aantal keer on-air: 149
Ik bedoel maar...![]()
New Song van Leaf is zelfs minder vaak te horen geweest?! "maar" 125x
Corne zal er vanavond waarschijnlijk niet zijn want er is dit weekend wederom MotoGP.
Warren G - regulate![]()
![]()
Mwah, het is meer vanwege de lieflijke uitstralingquote:
Het is wel een lekkere vrolijke plaat maar voor mij is de nieuwigheid er wel afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind die alphabeat eigenlijk nog steeds leuk
Die zal inderdaad wel de de nodige compensatie-uren hebben opgebouwdquote:@ TT, daarover gesproken. Daarom maakt M. Welke M? V.V. natuurlijk ekstra overuren. Die kan hij dadelijk wel gebruiken!
Als de kleine komt.
Hij werd ook snel opgepikt door wat DJ's omdat die plaat in Engeland zo goed ging. Weet niet hoe lang hij al uit is in Nederland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, deze megahit zag ik eigenlijk niet aankomen. Ik had anders verwacht.
Ook weer niet echt een megahit trouwens, deze hoor je echt al veel op 3FM
This Is An Emergency ? vanavond ook te horen @ MoveYourAss..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:27 schreef cosmick het volgende:
Nieuwe Pigeon Detectives is ook bijzonder leukig!
Yup. Fjin nummer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
This Is An Emergency ? vanavond ook te horen @ MoveYourAss..
Roosmarijn is op vakantie. Zelfde plek in Italië als ze met Michiel en Maricha in september is geweest. Haar moeder had een huisje gehuurd voor haar eigen vakantie, maar dat bleek een veel te groot huis te zijn. Vandaar dat Roosmarijn ff langs gaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar is het dan zondag-op-maandagnacht of maandag-op-dinsdagnacht? Ik gok op het lastste.
Het document van het Commisariaat voor de Media: http://www.cvdm.nl/dsresource?objectid=7538&type=orgquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:35 schreef on_air het volgende:
Menschen, Modjes, die TT kan echt niet.
ZAAD.
Ik hoop het ook, de recorders staan klaar hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
Ach, het gaat straks stormen tijdens het Ekstra weekend dus dit topic zal niet onwijs lang meer open staan. Heel vreemd maar ik verwacht nu al een legendarische uitzending met Tan als gast. Gaat tof worden.![]()
Zullen we het dan toch maar over batsen in het vondelpark hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:35 schreef on_air het volgende:
Menschen, Modjes, die TT kan echt niet.
ZAAD.
Je bent hier zo vaak, het is een wonder dat je vrouw zwanger is gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Daar komen kinderen van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zullen we het dan toch maar over batsen in het vondelpark hebben?
Ik doe de cam aan, en het eerste wat ik zie ben jij die door dit topic scrolltquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Nog niet gezien, maar de cam staat full screen op de andere laptop!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef TheZapster het volgende:
De bankgasten zien er beter uit dan die van vorige week
Er zit je iets dwars volgens mij...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef on_air het volgende:
Stuifzaad.
Die mag er zeker wezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef on_air het volgende:
Die brunette.
En dan Gerard die met een thriller aan komt zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef Litton-Lane het volgende:
MV : "Klinkt als een film die ik ooit heb gezien"
Volgens mij ook niet.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan Gerard die met een thriller aan komt zetten
Dat bedoelde Michiel niet helemaal volgens mij
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Gelukkig wel, kon ook geen seconde langer meer op het werk blijven
Ik ben er bang voor idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, daar komt weer een zwevend reclameblok.
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Herr Rudy in der studio...
Mooie vrouw en taart, tja....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Angstig hoe onwijs lekker Acceptable In The 80s toch is. Het is verfrissend het swingt en het is pakkend. Kortom: we hebben een hit mensen !![]()
quote:
Jup ! ben toch wel blij met de re-release van de plaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Maar dat roepen we al meer dan een jaar....
Ken ik niet maar klinkt wel ok !quote:Hij lijkt best wat op deze: (ook een heerlijk nummertje. leren kennen op een loveparade, weet niet meer welk jaar)
[ afbeelding ]
1)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
1) Jup ! ben toch wel blij met de re-release van de plaat![]()
[..]
2) Ken ik niet maar klinkt wel ok !
Wees blij dat 'SunChaser van FOK!' niet belt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
En zich ook gewoon broekie op de radio noemen![]()
AM Radio
Mjah, ik denk, anders herkennen ze me misschien nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
AM Radio
Iedereen noemde hem volgens mij al Broekie voordat ie op FOK! kwam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
AM Radio
Ik twijfelde ook nog even of ik het namens heel FOK! moest doen, omdat ik tegen "reclame maken" voor FOK! ben, maar wilde het toch ook namens jullie doen. En om dan een lange lijst nicknames op te lezen, dat werkt nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat 'SunChaser van FOK!' niet belt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen noemde hem volgens mij al Broekie voordat ie op FOK! kwam.
*zoef zoef*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik 40 updates op dat ding installeren.
En dat gaat al zo snel..
Mag ik straks van jou stiekempjes de hele uitzending, of iig het eerste uur?quote:
Ben de muziek al aan het knippen tijdens de muziekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mag ik straks van jou stiekempjes de hele uitzending, of iig het eerste uur?
Mjah doe maar. Ook wel vanwege het vrouwelijk gezelschap aldaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben de muziek al aan het knippen tijdens de muziek
Maar kan m straks ook nog compleet 3 uur lang uploaden als je dat wil
Which reminds me.. Geen Servicepacks beschikbaar?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik 40 updates op dat ding installeren.
En dat gaat al zo snel..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah doe maar. Ook wel vanwege het vrouwelijk gezelschap aldaar
Gered! Hierbij bedoel ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, daar gaan de speciale bekertjes de prullenbak in!
Was hij ook 1 meter 50?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik zag vanmiddag nog iemand in de trein die leek op The Cock.
Mooi zoquote:
Nee hoor, geen problemen hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Kapt bij jullie de cam er ook mee?
Ik zou het wel weten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar moest ik ook alweer naar toe: Geleen of Heerlen of....![]()
Jouw danseressen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor dat programma zijn onze danseressen erbij gevraagd...
Zijn het niet geworden, hoor ik nu ook aan de namen...
Ik heb nooit anders dan een notebook gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Wel lekker, eigenlijk, met een notebookje op schoot.
Zie ook TTquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
(iets met wat Michiel kwijt heeft kunnen raken)
Ik heb bij hem nog wel eens het idee als hij ergens te gast is dat hij het niet kan hebben dat ie de touwtjes niet in handen heeft. Maar daar merk ik vanavond helemaal niets vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij is best grappig voor een 538 presentator.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
'navond! Ben maar gestopt met Illustrator nadat het #$%#$ 5x is vastgelopen.
Ik heb ook een trage Mac met Photoshop & Flash & Illustrator & Flash open staan......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
'navond! Ben maar gestopt met Illustrator nadat het #$%#$ 5x is vastgelopen.
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ook een trage Mac met Photoshop & Flash & Illustrator & Flash open staan......
En ik vergeet Dreamweaver, maar die heeft alleen maar 1 xml bestandje open staan. Dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.
Ejquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.
Mja, mn Premiere hier ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej
Adobe is sowieso een DRAMA !! Echt, neem zo'n pakket als Adobe Reader. Het is lomp, groot, traag en het slokt teveel resources op. BAGGER is het !
Hij kiest wel de juiste avond uit om langs te komen. Is ie wel bij die brunette weg te slaan? Of moeten PR er even op afsturen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Hugo kan zich ook even nuttig maken door het limbo koort vast te houden.
Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
Schei uit. Als ik een pdf wil openen in acrobat 8, dan moet ik eerst photshop of een ander adobe programma starten, en dan loopt het nóg vast.
Daar staat hij echt al de hele avond bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Hij kiest wel de juiste avond uit om langs te komen. Is ie wel bij die brunette weg te slaan? Of moeten PR er even op afsturen?
Zover wilde ik (nog) niet gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit over limbo's gezegt heb trek ik hierbij in, wat een topwijf
* Sirolf ziet de hormonen in dit topic tot GIGANTISCHE hoogte stijgen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit over limbo's gezegt heb trek ik hierbij in, wat een topwijf
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lezen? Dat kan straks ook nog. Ik zou naar de webcam kijken
Michiel heeft niet goed naar mijn lessen gekeken!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een classics
Krijg zin in HouseQlassics [ afbeelding ]
Ik vind hem met die gitaren lijken op: Take me out!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Coldplay![]()
Eigenlijk is het best een drukke plaat maar wat een contrast verschil is te horen aan het eind van de plaat. Briljant gedaan
Emmer water doet wonderenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Bleh, mijn buurman staat te roken onder mijn raam...
uuhhm daar heeft het inderdaad wel wat van weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind hem met die gitaren lijken op: Take me out!
(ik wil best naar extrema, maar heb geen vrienden en bekende![]()
)
Maar toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Je kan wel horen dat dit van the Knack is, het lijkt nogal op My Sharona.
1) Ja, dan gooi ik op mijn eigen balkon. Ik heb twee verdiepingen, maar het waait boven bij mij naar binnen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1) Emmer water doet wonderen![]()
2) Dit klinkt wel heel erg als My sharona... eerder vandaag nog te horen in de Arbeidsvitaminen
uuhm dat schiet dan inderdaad niet echt op..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Ja, dan gooi ik op mijn eigen balkon. Ik heb twee verdiepingen, maar het waait boven bij mij naar binnen...![]()
2) Inderdaad,
Leek het op inderdaad....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
Zeg, lijkt het nou zo of komt dat nummer van die Saskia uit het mobieltje van Tjitse?!?
Absoluut!quote:
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leek het op inderdaad....
(bier is weer op, even naar beneden...)
Ejquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?
Misschien valt het teveel op als ze vanaf 0909-1336 bellenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?
Ja zijn problemen met de aansluiting van de cam oid. Maar valt toch wel mee nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n loopcam is echt hartstikke leuk maar het beeld wat uiteindelijk op de webcam verschijnt is zo beroerd (korrelig) dat je een hoop details niet ziet.
Ik denk dat Tjibbe mee wil naar Extremaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook eentje voor in de platen kast....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjibbe mee wil naar Extrema
Oei Kraak en Smaak, vanmiddag bij stenders het nummer gehoord waaruit Kraak en Smaak deze sample gehaald heeft
Nou, ik vind het vanavond vrij dramatisch hoor (zeker full screen). Misschien dat bepaalde lichtinval het wat erger maakt maar het is wel eens beter geweest, imo. Ik zal zo wel even de stream bij mij opnieuw starten want misschien dat het dan wat beter wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:37 schreef jmac het volgende:
Ja zijn problemen met de aansluiting van de cam oid. Maar valt toch wel mee nu?
Bij mij valt het echt mee. Ziet er zelfs fullscreen (bankgastquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vind het vanavond vrij dramatisch hoor (zeker full screen). Misschien dat bepaalde lichtinval het wat erger maakt maar het is wel eens beter geweest, imo. Ik zal zo wel even de stream bij mij opnieuw starten want misschien dat het dan wat beter wordt.
Fan, fanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Greenday fan..... (ik vind die laatste nummers niet zo leuk. Wel dat side project )
Hugo?? wie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Hugo is weg en Tjibbe hoopt zijn slag te kunnen slaan
Draaien ze ook weleens op 3fm, of haal ik nu alles door elkaar.... (bierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Fan, fan
Vooral van Bullet in a Bible
Heb je een naam van dat project, moet ik nog eens opzoeken
http://www.buzznet.com/tags/foxborohottubsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Draaien ze ook weleens op 3fm, of haal ik nu alles door elkaar.... (bier)
Schijnt Foxboro Hot Tubs te hetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Fan, fan
Vooral van Bullet in a Bible
Heb je een naam van dat project, moet ik nog eens opzoeken
Goede muziekkeuze ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Domien halfnaakt op de DAM te Amsterdam !
http://domienverschuuren.(...)20naakte%20waarheid/
Jup !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |