uuhm dat schiet dan inderdaad niet echt op..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Ja, dan gooi ik op mijn eigen balkon. Ik heb twee verdiepingen, maar het waait boven bij mij naar binnen...![]()
2) Inderdaad,
Leek het op inderdaad....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
Zeg, lijkt het nou zo of komt dat nummer van die Saskia uit het mobieltje van Tjitse?!?
Absoluut!quote:
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leek het op inderdaad....
(bier is weer op, even naar beneden...)
Ejquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?
Misschien valt het teveel op als ze vanaf 0909-1336 bellenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is dan, is het toevallig een wederzijdse bekende, of heeft Tjibbe dat nummer heel sneaky meteen in z'n mobiel gezet in de hoop er ooit nog iets aan te hebben?
Ja zijn problemen met de aansluiting van de cam oid. Maar valt toch wel mee nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n loopcam is echt hartstikke leuk maar het beeld wat uiteindelijk op de webcam verschijnt is zo beroerd (korrelig) dat je een hoop details niet ziet.
Ik denk dat Tjibbe mee wil naar Extremaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook eentje voor in de platen kast....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjibbe mee wil naar Extrema
Oei Kraak en Smaak, vanmiddag bij stenders het nummer gehoord waaruit Kraak en Smaak deze sample gehaald heeft
Nou, ik vind het vanavond vrij dramatisch hoor (zeker full screen). Misschien dat bepaalde lichtinval het wat erger maakt maar het is wel eens beter geweest, imo. Ik zal zo wel even de stream bij mij opnieuw starten want misschien dat het dan wat beter wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:37 schreef jmac het volgende:
Ja zijn problemen met de aansluiting van de cam oid. Maar valt toch wel mee nu?
Bij mij valt het echt mee. Ziet er zelfs fullscreen (bankgastquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vind het vanavond vrij dramatisch hoor (zeker full screen). Misschien dat bepaalde lichtinval het wat erger maakt maar het is wel eens beter geweest, imo. Ik zal zo wel even de stream bij mij opnieuw starten want misschien dat het dan wat beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |