Ik ben er bang voor idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, daar komt weer een zwevend reclameblok.
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Herr Rudy in der studio...
Mooie vrouw en taart, tja....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hoop op een variatie op het Ancilla Taartincident?
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Angstig hoe onwijs lekker Acceptable In The 80s toch is. Het is verfrissend het swingt en het is pakkend. Kortom: we hebben een hit mensen !![]()
quote:
Jup ! ben toch wel blij met de re-release van de plaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Maar dat roepen we al meer dan een jaar....
Ken ik niet maar klinkt wel ok !quote:Hij lijkt best wat op deze: (ook een heerlijk nummertje. leren kennen op een loveparade, weet niet meer welk jaar)
[ afbeelding ]
1)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
1) Jup ! ben toch wel blij met de re-release van de plaat![]()
[..]
2) Ken ik niet maar klinkt wel ok !
Wees blij dat 'SunChaser van FOK!' niet belt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
En zich ook gewoon broekie op de radio noemen![]()
AM Radio
Mjah, ik denk, anders herkennen ze me misschien nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
AM Radio
Iedereen noemde hem volgens mij al Broekie voordat ie op FOK! kwam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
AM Radio
Ik twijfelde ook nog even of ik het namens heel FOK! moest doen, omdat ik tegen "reclame maken" voor FOK! ben, maar wilde het toch ook namens jullie doen. En om dan een lange lijst nicknames op te lezen, dat werkt nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat 'SunChaser van FOK!' niet belt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen noemde hem volgens mij al Broekie voordat ie op FOK! kwam.
*zoef zoef*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik 40 updates op dat ding installeren.
En dat gaat al zo snel..
Mag ik straks van jou stiekempjes de hele uitzending, of iig het eerste uur?quote:
Ben de muziek al aan het knippen tijdens de muziekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mag ik straks van jou stiekempjes de hele uitzending, of iig het eerste uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |