Mjah doe maar. Ook wel vanwege het vrouwelijk gezelschap aldaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben de muziek al aan het knippen tijdens de muziek
Maar kan m straks ook nog compleet 3 uur lang uploaden als je dat wil
Which reminds me.. Geen Servicepacks beschikbaar?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik 40 updates op dat ding installeren.
En dat gaat al zo snel..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah doe maar. Ook wel vanwege het vrouwelijk gezelschap aldaar
Gered! Hierbij bedoel ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, daar gaan de speciale bekertjes de prullenbak in!
Was hij ook 1 meter 50?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik zag vanmiddag nog iemand in de trein die leek op The Cock.
Mooi zoquote:
Nee hoor, geen problemen hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Kapt bij jullie de cam er ook mee?
Ik zou het wel weten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar moest ik ook alweer naar toe: Geleen of Heerlen of....![]()
Jouw danseressen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor dat programma zijn onze danseressen erbij gevraagd...
Zijn het niet geworden, hoor ik nu ook aan de namen...
Ik heb nooit anders dan een notebook gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Wel lekker, eigenlijk, met een notebookje op schoot.
Zie ook TTquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
(iets met wat Michiel kwijt heeft kunnen raken)
Ik heb bij hem nog wel eens het idee als hij ergens te gast is dat hij het niet kan hebben dat ie de touwtjes niet in handen heeft. Maar daar merk ik vanavond helemaal niets vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij is best grappig voor een 538 presentator.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
'navond! Ben maar gestopt met Illustrator nadat het #$%#$ 5x is vastgelopen.
Ik heb ook een trage Mac met Photoshop & Flash & Illustrator & Flash open staan......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
'navond! Ben maar gestopt met Illustrator nadat het #$%#$ 5x is vastgelopen.
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ook een trage Mac met Photoshop & Flash & Illustrator & Flash open staan......
En ik vergeet Dreamweaver, maar die heeft alleen maar 1 xml bestandje open staan. Dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.
Ejquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't Is een pc, maar echt, illustrator (en eigenlijk het hele adobe-gedoe) klapt er om de haverklap uit.
Mja, mn Premiere hier ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej
Adobe is sowieso een DRAMA !! Echt, neem zo'n pakket als Adobe Reader. Het is lomp, groot, traag en het slokt teveel resources op. BAGGER is het !
Hij kiest wel de juiste avond uit om langs te komen. Is ie wel bij die brunette weg te slaan? Of moeten PR er even op afsturen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Hugo kan zich ook even nuttig maken door het limbo koort vast te houden.
Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
Schei uit. Als ik een pdf wil openen in acrobat 8, dan moet ik eerst photshop of een ander adobe programma starten, en dan loopt het nóg vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |