Daar staat hij echt al de hele avond bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Hij kiest wel de juiste avond uit om langs te komen. Is ie wel bij die brunette weg te slaan? Of moeten PR er even op afsturen?
Zover wilde ik (nog) niet gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit over limbo's gezegt heb trek ik hierbij in, wat een topwijf
* Sirolf ziet de hormonen in dit topic tot GIGANTISCHE hoogte stijgen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit over limbo's gezegt heb trek ik hierbij in, wat een topwijf
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lezen? Dat kan straks ook nog. Ik zou naar de webcam kijken
Michiel heeft niet goed naar mijn lessen gekeken!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een classics
Krijg zin in HouseQlassics [ afbeelding ]
Ik vind hem met die gitaren lijken op: Take me out!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Coldplay![]()
Eigenlijk is het best een drukke plaat maar wat een contrast verschil is te horen aan het eind van de plaat. Briljant gedaan
Emmer water doet wonderenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Bleh, mijn buurman staat te roken onder mijn raam...
uuhhm daar heeft het inderdaad wel wat van weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind hem met die gitaren lijken op: Take me out!
(ik wil best naar extrema, maar heb geen vrienden en bekende![]()
)
Maar toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Je kan wel horen dat dit van the Knack is, het lijkt nogal op My Sharona.
1) Ja, dan gooi ik op mijn eigen balkon. Ik heb twee verdiepingen, maar het waait boven bij mij naar binnen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1) Emmer water doet wonderen![]()
2) Dit klinkt wel heel erg als My sharona... eerder vandaag nog te horen in de Arbeidsvitaminen
uuhm dat schiet dan inderdaad niet echt op..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Ja, dan gooi ik op mijn eigen balkon. Ik heb twee verdiepingen, maar het waait boven bij mij naar binnen...![]()
2) Inderdaad,
Leek het op inderdaad....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
Zeg, lijkt het nou zo of komt dat nummer van die Saskia uit het mobieltje van Tjitse?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |