http://www.rwdmag.com/art(...)nd-Hes-A-Dkhead.html van een paar uurtjes oud:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:59 schreef Sjowhan het volgende:
Joss is wat stilletjes de laatste tijd, how come?
http://www.metro.co.uk/fame/interviews/article.html?in_article_id=146155&in_page_id=11quote:Joss Stone on Russell Brand: He’s A D**khead
Artist: Joss Stone
After being mocked for most of 2007 for accent and the rest of her Stony shenanigans, the face of Flake is still peeved about a few things.
In today’s Metro she tells how she was “bothered” about “getting bad press” for most of last year and summed it up with, “It’s like being at a party and dealing with two different rooms. One room where everyone calls you ugly; the other where they say: ‘It’s great to see you!’”
She lets loose that she still hasn’t forgiven Russell Brand – the two have kinda been going back-and-forth in the press after Brand said he was “a bit worried’ about the soul singer – and when asked if she had forgiven Mr Brand her answer was short and tangy, “No. He’s a d**khead. He looks like a scarecrow and doesn’t seem like a very nice man.” Now that is a quote.
For those interested in what Joss is up to these days, she’s playing a lesbian red-coat who works on a caravan site in a comedy movie about paparazzi called, Snappers.
quote:What are you up to in Britain?
I’m doing a comedy movie called Snappers, about the paparazzi. I play a lesbian red-coat who works on a caravan site. I haven’t found the girl I’m going to kiss. I’m casting it. I’m not going to kiss some random chick.
Fijn cd'tjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:25 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit in de trein met op de MP3-speler het album van Kate Nash.
Lekkere plaat blijft datquote:
Absoluut !quote:
Of dat glazen flesje van Nivea. Iets duurder, maar stukken beter!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut !![]()
@ Michiel Veenstra: AXE is dure rommel ! je ruikt het even maar na een uur kan je weer opnieuw beginnen. Gebruik allang geen AXE meer maar meestal Rexona. Stuk beter, imo.
Ahha! Good2 hearquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.rwdmag.com/art(...)nd-Hes-A-Dkhead.html van een paar uurtjes oud:
[..]
http://www.metro.co.uk/fame/interviews/article.html?in_article_id=146155&in_page_id=11
[..]![]()
.
En daarnaast had ik ook nog de 2 albums van Room Eleven en het album van The Pipettes in m'n MP3-speler zitten. Als je dat combineert met het mooie weer is dat toch zeker niet verkeerd!quote:
Ow, zekersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarnaast had ik ook nog de 2 albums van Room Eleven en het album van The Pipettes in m'n MP3-speler zitten. Als je dat combineert met het mooie weer is dat toch zeker niet verkeerd!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:
Het treinverkeer is weer lekker ruk, but on the brightside... Mochten er nog Infadels kaarten voor mij bestemd zijn, ik kom straks door Hilversum dus ik kan ze zo meenemen
... maar dan moet je wel een manier hebben om op de gastenlijst terecht te komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in de trein zitten, "gastenlijst" is het toverwoord!
Gastenlijst klinkt wel stoer. Zou het helpen als ik in Hilversum uitstap en bij de peperbus ga staan roepen om mijn naam op de lijst?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in de trein zitten, "gastenlijst" is het toverwoord!![]()
Je kan dan beter een ladder meenemen en naar de 3e etage klimmen. Daar zal vast wel een raam open staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gastenlijst klinkt wel stoer. Zou het helpen als ik in Hilversum uitstap en bij de peperbus ga staan roepen om mijn naam op de lijst?
Appeltje eitje! Een SMS was voor mij blijkbaar voldoende...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dan moet je wel een manier hebben om op de gastenlijst terecht te komen.
Sms? Dus ik heb voor niets een reactie op de site achter gelaten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Appeltje eitje! Een SMS was voor mij blijkbaar voldoende...
* Litton-Lane is jaloers, heeft alleen een pallet afwas voor zich...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf liep net buiten in de zon met op de radio Room Eleven en PALLETS schaarsgeklede studentes als uitzicht
Zomer!
Of op mij natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes!![]()
Jullie gaan ook op mij stemmen neem ik aan?
http://ta.canon-europe.com//?pg=gallery&cc=nl&lc=nl&photo_id=foto47ee7fcdca7d0
Ken het niet maar heb wel eens Nivea gebruikt en ook dat is prima spul. Bij AXE betaal je gewoon ranzig veel voor het merk en zo goed is het nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of dat glazen flesje van Nivea. Iets duurder, maar stukken beter!
komt door de TT dat je hier bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Same here!quote:
3FM wíl gewoon geen luisteraars meer hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
Alweer![]()
dinsdag 06-5-2008 16:44 Nick & Simon Rosanne
Ondertussen mag je blij zijn dat de Capitals een nieuwe coach hebben. Blij met Marco v/d Berg?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris, mijn stem heb je ! zal het nou eindelijk een hit gaan worden? 3FM, schoom niet om die plaat Megahit te maken!
Mijn stem heeft hij ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris, mijn stem heb je ! zal het nou eindelijk een hit gaan worden? 3FM, schoom niet om die plaat Megahit te maken!
Dat clipje is wel geweldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
"Coke in my nose! Coke in my nose! Coke in my nose! Coke in my nose! Coke in my nose!"![]()
"Deze week... Calvin Harris...! Drie... ef... em... MEEEE-GAAAAA-HIT!"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Omg... wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:Jeremy's
![]()
Ze willen Hyves-vriendje van me worden![]()
Mwa, mixed feelings.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ondertussen mag je blij zijn dat de Capitals een nieuwe coach hebben. Blij met Marco v/d Berg?
Hey, de mijne ook alquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:Jeremy's
![]()
Ze willen Hyves-vriendje van me worden![]()
Hmnee, toch maar niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Deze week... Calvin Harris Nick ennnnnn Simon...! Drie... ef... em... MEEEE-GAAAAA-HIT!"
Toen Marco van de Berg coach was bij Eiffeltowers in Nijmegen zette hij zn stempel op de gehele club. Als de jeugd van Eiffeltowers bij ons langs kwam om te spelen dan moesten ze voor het begin van de wedstrijd altijd rond de middencirkel gaan staan en een minuut stil zijn. Zelfs de mini's. Gaat mij een beetje te ver eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, mixed feelings.![]()
Marco is een type aka Ton Boot maar waarschijnlijk wat beter benaderbaar. Hij komt ook uit Groningen en spreekt ipv Capitals eigenlijk alleen maar over de Donar, de echte clubnaam. Overigens zal hij dat wel "afleren" want spreken over Donar ipv Capitals is schoppen tegen het zere been van de hoofdsponsor.
Overigens hangt er nog wel een donkere wolk en dat is namelijk een flinke schuld bij de belastingdienst. Schatting is dat die schuld zo'n 150,000 euro bedraagt, maar het kan ook hoger uitvallen en dan zou het einde verhaal (lees: faillissement) kunnen zijn.
Dus wel een nieuwe coach maar financieel is het nog niet helemaal in orde en dat zou wel eens flink wat roet in het eten kunnen gooien. Ben wel benieuwd naar Marco, maar ik zal "onze" Catalaanse vriend ' Pep Claros ' wel missen. Bijzondere man, maar qua prestaties was het allemaal wel erg minimaal.
Ik hoop dat ze het aandurven om zo'n plaat Meeeeeeeeeeeeeeegahit te maken want ik vind de keuzes voor de Megahit vaak wat aan de brave kant. Heb toch een beetje het idee dat je alleen Megahit wordt als de plaat onwijs veel hit potentie heeft (lees: minimaal top 20 notering in de hitlijsten). Kraak en Smaak vind ik dan een wat meer gewaagdere keuze maar die plaat werd pas Megahit toen het al een vette hit was (dus een soort van mosterd na de maaltijd)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Deze week... Calvin Harris...! Drie... ef... em... MEEEE-GAAAAA-HIT!"
Hmm... kllinkt goed!
Zowel bovenstaande uitgeschreven jingle als dit nummer van de Jeremy's.
2x al sinds kwart voor 5 vanmiddagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Draaien ze echt nick en simon op 3fm ?
Twee keer in de laatste paar uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Draaien ze echt nick en simon op 3fm ?
Wordt steeds treuriger met 3fmquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Toen Marco van de Berg coach was bij Eiffeltowers in Nijmegen zette hij zn stempel op de gehele club. Als de jeugd van Eiffeltowers bij ons langs kwam om te spelen dan moesten ze voor het begin van de wedstrijd altijd rond de middencirkel gaan staan en een minuut stil zijn. Zelfs de mini's. Gaat mij een beetje te ver eigenlijk.
Beetje raar inderdaad.quote:Ook best raar dat ze bij onze jeugd in de competitie speelden. Slechts zelden hebben we jeugdteams gehad die niet in de laagste klasse speelden. De teams van Eiffeltowers waren altijd selectie-teams van de beste spelers uit de regio. Die speelden dus altijd afdroogpartijen.
Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Rudy modus: Wat 'n track !
Heb ze weer aangevraagd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever Plork en de Aannemers.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij luistert de beste vent nooit geen radio.
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?
* Sirolf wordt zo moe van dergeljke stomme taalfouten...
Dat maakt het niet minder irritant...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.
Ik haal anders wel dikke voldoendes op Nederlands....
Dan mogen we weer gaan kijken naar het kunstwerk van Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks Rob Stenders![]()
alleen hij is er nog niet
zal hij de cam wel op de gang zetten...
Absoluut en hulde aan de jock die de plaat draait want dit is nou niet bepaalt een std. 3FM plaat. Hele poos terug had ik de Rolling Stones - She's a Rainbow aangevraagd en die draaide Michiel ook. Best tof !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:Beatles
![]()
Mensen die dit requesten zijn mijn vriend/-in.
Ik vind het altijd leuk om deze te verbeteren....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks Rob Stenders![]()
alleen hij is er nog niet
zal hij de cam wel op de gang zetten...
Die grap ook gisteren, dat ie genoten had van het 1e nummer van zn programma. In de autoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Hoelaat zal Rob aanwezig zijn? Ik gok op 22:06
Meesterlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Die grap ook gisteren, dat ie genoten had van het 1e nummer van zn programma. In de auto
Iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
Stenders is er ... gaat de cam weg :S.
Tering, wat een kop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kan het mailen.... http://www.3fm.nl/page/djs/Andrew/
dat is zwaaar irritant inderdaadquote:
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zwaaar irritant inderdaad
Maar het verhaal van Rob was 'mooi' om te horen. En ook Herben had een flnk verhaal klaar.
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Abovequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjes.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... nu willen de Jeremy's mij ook al toevoegen als vriend...
Volgens mij gaan ze gewoon een gezamenlijke hyve van ons af en sturen naar iedereen vriend-verzoeken.
* Litton-Lane luistert BBC Radio One Essential - Laidback Luke op Livesets.comquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
Cool !quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
Alweer stenders op dit tijdstip ??
Ik ben geslaagd voor mijn EHBO diploma![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
quote:
Dankquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
Dan ben ik gelukkig klaar met stage, nog een week of 6quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef cosmick het volgende:. Werken met dit weer sucks. Dat wordt nog wat als het echt zomer wordt.
Ik nu ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil naar huis. De zon in.
Yeahquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Againzender het volgende:
Monaco
* Againzender zet de ramen open en de radio extra hard
koffie?quote:
Ik zie dat jij een mooi setje hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
40D | 17-40 f/4 | 700-200 f/4 | 50 f/1.8 | 580EX-II
Thnxquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een mooi setje hebt
(ik speel nog met de 350D)(jaloers)
Ja dus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
We are young.
Love
Is
A Battlefield
Is Pat Benatar?
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
We are young.
Love
Is
A Battlefield
Is Pat Benatar?
Waardoor ik nu weer aan die dames van de Veronica Zomertoer moet denkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.
Veronica komt naar je toe deze zomer *toettoet*.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waardoor ik nu weer aan die dames van de Veronica Zomertoer moet denken
'Veronica komt naar je toe deze zomer!' Nou, kom maar op als je die dames zagquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zouden ze die in Parijs houden, kun je nu een mooi boekje kopen waar je nog meer Schoonheden kunt vinden. (wat overigens best raar is omdat smaken verschillen.....)quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veronica komt naar je toe deze zomer *toettoet*.
Will Luikinga en Harry de 1 armige bandietquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjes![]()
En die jingle van James Last!
was dat met die trekzak?quote:
Is het jou al eens overkomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef on_air het volgende:
"Ah joh, wat geeft dat nou, dat je de hele vakantie met je badpak binnenstebuiten hebt gelopen. Je ziet die mensen toch nooit meer, toch?"
Ik vind het wel grappig.
Luikinga Luikinga jongetje wat doe je daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjes![]()
En die jingle van James Last!
Foto svp.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Draag toch geen badpak. Bikini is toch veel zonoppervlaktebeschikbaarheid toepasselijk.
Laatst werd er Don't go brakin my heart van haar en Elton John gedraaidquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:33 schreef Againzender het volgende:
Kiki Dee, had iemand het daar gisteren niet over?
Ik zou me pas zorgen maken als Gerard geen pallet aan bbq-platen zou draaien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij heeft Gerard een zonnesteek opgelopen, wát een PALLET zomerplaten vandaag!
En dat met dit weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
De pallets BBQ-platen vliegen je om de oren.
Vooral veel irritatie inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat voegt zo'n pratende yo-roepende debiel nou toe?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog niet eens middag en nu al toeter!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog niet eens middag en nu al toeter!
Luchtdrummen en nu ook Luchttrompet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel pakt de luchttrompet er ff bij.
Vind er geen drol aan.quote:
inderdaad, het is bijna alleen maar wonderwall, en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Marc63 het volgende:Wonderwall
Al vind ik dat 3FM best wat meer mag varieren met de Oasis-platen.
Yuk, ik haat dat nummer inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, het is bijna alleen maar wonderwall, en daar word ik niet vrolijk van.
Middag dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef Feivel1 het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat ik weer de enige was die het een zeiknummer vond, dus ik hield mn mond maarquote:
quote:
"Vroeger..." vond ik het wel een leuk nummer, ben hem nu ook beu.... (er zit zo`n zeurderige toon in dat nummerquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat ik weer de enige was die het een zeiknummer vond, dus ik hield mn mond maar
Preciesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
(er zit zo`n zeurderige toon in dat nummer)
De That's Live opnamen al eens gehoord? Daarbij zingt Noel Gallagher.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger..." vond ik het wel een leuk nummer, ben hem nu ook beu.... (er zit zo`n zeurderige toon in dat nummer)
Ja gehoord. Beter, dat wel. Maar het nummer is toch een beetje verpest....quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De That's Live opnamen al eens gehoord? Daarbij zingt Noel Gallagher.
Magere Heineken kon ik wel om lachenquote:
Ik vind ze altijd leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Magere Heineken kon ik wel om lachen
Tijdens lunch moet je ook gewoon binnen blijven hequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Na heerlijk een halfuur langs de Maas door het prachtige Maastrichtte hebben gewandeld wordt 't nu he-le-maal afzien op kantoor
.
Hmja, dat blijktquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdens lunch moet je ook gewoon binnen blijven he
Wij hebben in de "tuin" gezeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Na heerlijk een halfuur langs de Maas door het prachtige Maastrichtte hebben gewandeld wordt 't nu he-le-maal afzien op kantoor
.
* Againzender kijkt naar buiten en ziet zonovergoten electriciteitscentrales, lelijke kantoorgebouwen en auto'squote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
* Sirolf kijkt uit het raam van de trein en ziet uitgestrekte weilanden met in de verte een kerkje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender kijkt naar buiten en ziet zonovergoten electriciteitscentrales, lelijke kantoorgebouwen en auto's
* Againzender kijkt achterom uit het raam en ziet nog net het topje van de Westertoren boven de bomen uitstekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt uit het raam van de trein en ziet uitgestrekte weilanden met in de verte een kerkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |