Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Rudy modus: Wat 'n track !
Heb ze weer aangevraagd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever Plork en de Aannemers.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij luistert de beste vent nooit geen radio.
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?
* Sirolf wordt zo moe van dergeljke stomme taalfouten...
Dat maakt het niet minder irritant...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.
Ik haal anders wel dikke voldoendes op Nederlands....
Dan mogen we weer gaan kijken naar het kunstwerk van Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks Rob Stenders![]()
alleen hij is er nog niet
zal hij de cam wel op de gang zetten...
Absoluut en hulde aan de jock die de plaat draait want dit is nou niet bepaalt een std. 3FM plaat. Hele poos terug had ik de Rolling Stones - She's a Rainbow aangevraagd en die draaide Michiel ook. Best tof !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:Beatles
![]()
Mensen die dit requesten zijn mijn vriend/-in.
Ik vind het altijd leuk om deze te verbeteren....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks Rob Stenders![]()
alleen hij is er nog niet
zal hij de cam wel op de gang zetten...
Die grap ook gisteren, dat ie genoten had van het 1e nummer van zn programma. In de autoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Hoelaat zal Rob aanwezig zijn? Ik gok op 22:06
Meesterlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Die grap ook gisteren, dat ie genoten had van het 1e nummer van zn programma. In de auto
Iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
Stenders is er ... gaat de cam weg :S.
Tering, wat een kop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kan het mailen.... http://www.3fm.nl/page/djs/Andrew/
dat is zwaaar irritant inderdaadquote:
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zwaaar irritant inderdaad
Maar het verhaal van Rob was 'mooi' om te horen. En ook Herben had een flnk verhaal klaar.
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Abovequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjes.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... nu willen de Jeremy's mij ook al toevoegen als vriend...
Volgens mij gaan ze gewoon een gezamenlijke hyve van ons af en sturen naar iedereen vriend-verzoeken.
* Litton-Lane luistert BBC Radio One Essential - Laidback Luke op Livesets.comquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
Cool !quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
Alweer stenders op dit tijdstip ??
Ik ben geslaagd voor mijn EHBO diploma![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
quote:
Dankquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
Dan ben ik gelukkig klaar met stage, nog een week of 6quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef cosmick het volgende:. Werken met dit weer sucks. Dat wordt nog wat als het echt zomer wordt.
Ik nu ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil naar huis. De zon in.
Yeahquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Againzender het volgende:
Monaco
* Againzender zet de ramen open en de radio extra hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |