Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Rudy modus: Wat 'n track !
Heb ze weer aangevraagd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever Plork en de Aannemers.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Rudy modus lijkt meer op: Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track ! Wat 'n track !
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij luistert de beste vent nooit geen radio.
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nooit geen radio... hij luistert dus ALTIJD radio?
* Sirolf wordt zo moe van dergeljke stomme taalfouten...
Dat maakt het niet minder irritant...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sirolf, dat ligt aan het Gronings.
Ik haal anders wel dikke voldoendes op Nederlands....
Dan mogen we weer gaan kijken naar het kunstwerk van Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks Rob Stenders![]()
alleen hij is er nog niet
zal hij de cam wel op de gang zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |