Tering, wat een kop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kan het mailen.... http://www.3fm.nl/page/djs/Andrew/
dat is zwaaar irritant inderdaadquote:
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zwaaar irritant inderdaad
Maar het verhaal van Rob was 'mooi' om te horen. En ook Herben had een flnk verhaal klaar.
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Abovequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob heb ik nog gehoord idd Y. Mat kreeg bij mij de kans niet meer. Ondertussen zingt 90s-klassieker Leah Andreone hier heel leuke liedjes.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... nu willen de Jeremy's mij ook al toevoegen als vriend...
Volgens mij gaan ze gewoon een gezamenlijke hyve van ons af en sturen naar iedereen vriend-verzoeken.
* Litton-Lane luistert BBC Radio One Essential - Laidback Luke op Livesets.comquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf surft wat rond op Fabchannel, met nu CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
Cool !quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
Alweer stenders op dit tijdstip ??
Ik ben geslaagd voor mijn EHBO diploma![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
quote:
Dankquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
![]()
.
Dan ben ik gelukkig klaar met stage, nog een week of 6quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef cosmick het volgende:. Werken met dit weer sucks. Dat wordt nog wat als het echt zomer wordt.
Ik nu ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil naar huis. De zon in.
Yeahquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Againzender het volgende:
Monaco
* Againzender zet de ramen open en de radio extra hard
koffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |