Vooral veel irritatie inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat voegt zo'n pratende yo-roepende debiel nou toe?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog niet eens middag en nu al toeter!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog niet eens middag en nu al toeter!
Luchtdrummen en nu ook Luchttrompet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel pakt de luchttrompet er ff bij.
Vind er geen drol aan.quote:
inderdaad, het is bijna alleen maar wonderwall, en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Marc63 het volgende:Wonderwall
Al vind ik dat 3FM best wat meer mag varieren met de Oasis-platen.
Yuk, ik haat dat nummer inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, het is bijna alleen maar wonderwall, en daar word ik niet vrolijk van.
Middag dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef Feivel1 het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat ik weer de enige was die het een zeiknummer vond, dus ik hield mn mond maarquote:
quote:
"Vroeger..." vond ik het wel een leuk nummer, ben hem nu ook beu.... (er zit zo`n zeurderige toon in dat nummerquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat ik weer de enige was die het een zeiknummer vond, dus ik hield mn mond maar
Preciesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
(er zit zo`n zeurderige toon in dat nummer)
De That's Live opnamen al eens gehoord? Daarbij zingt Noel Gallagher.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger..." vond ik het wel een leuk nummer, ben hem nu ook beu.... (er zit zo`n zeurderige toon in dat nummer)
Ja gehoord. Beter, dat wel. Maar het nummer is toch een beetje verpest....quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De That's Live opnamen al eens gehoord? Daarbij zingt Noel Gallagher.
Magere Heineken kon ik wel om lachenquote:
Ik vind ze altijd leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Magere Heineken kon ik wel om lachen
Tijdens lunch moet je ook gewoon binnen blijven hequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Na heerlijk een halfuur langs de Maas door het prachtige Maastrichtte hebben gewandeld wordt 't nu he-le-maal afzien op kantoor
.
Hmja, dat blijktquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdens lunch moet je ook gewoon binnen blijven he
Wij hebben in de "tuin" gezeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Na heerlijk een halfuur langs de Maas door het prachtige Maastrichtte hebben gewandeld wordt 't nu he-le-maal afzien op kantoor
.
* Againzender kijkt naar buiten en ziet zonovergoten electriciteitscentrales, lelijke kantoorgebouwen en auto'squote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
* Sirolf kijkt uit het raam van de trein en ziet uitgestrekte weilanden met in de verte een kerkje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender kijkt naar buiten en ziet zonovergoten electriciteitscentrales, lelijke kantoorgebouwen en auto's
* Againzender kijkt achterom uit het raam en ziet nog net het topje van de Westertoren boven de bomen uitstekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt uit het raam van de trein en ziet uitgestrekte weilanden met in de verte een kerkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |