Ik zie dat jij een mooi setje hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
40D | 17-40 f/4 | 700-200 f/4 | 50 f/1.8 | 580EX-II
Thnxquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een mooi setje hebt
(ik speel nog met de 350D)(jaloers)
Ja dus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
We are young.
Love
Is
A Battlefield
Is Pat Benatar?
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
We are young.
Love
Is
A Battlefield
Is Pat Benatar?
Waardoor ik nu weer aan die dames van de Veronica Zomertoer moet denkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.
Veronica komt naar je toe deze zomer *toettoet*.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waardoor ik nu weer aan die dames van de Veronica Zomertoer moet denken
'Veronica komt naar je toe deze zomer!' Nou, kom maar op als je die dames zagquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zouden ze die in Parijs houden, kun je nu een mooi boekje kopen waar je nog meer Schoonheden kunt vinden. (wat overigens best raar is omdat smaken verschillen.....)quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
ik moet altijd weer denken aan het 'Je bent jong en je wilt wat!' van Veronica als ik dit nummer hoor.
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veronica komt naar je toe deze zomer *toettoet*.
Will Luikinga en Harry de 1 armige bandietquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjes![]()
En die jingle van James Last!
was dat met die trekzak?quote:
Is het jou al eens overkomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef on_air het volgende:
"Ah joh, wat geeft dat nou, dat je de hele vakantie met je badpak binnenstebuiten hebt gelopen. Je ziet die mensen toch nooit meer, toch?"
Ik vind het wel grappig.
Luikinga Luikinga jongetje wat doe je daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Met Wil Luikinga en dat spel met die muntjes![]()
En die jingle van James Last!
Foto svp.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Draag toch geen badpak. Bikini is toch veel zonoppervlaktebeschikbaarheid toepasselijk.
Laatst werd er Don't go brakin my heart van haar en Elton John gedraaidquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:33 schreef Againzender het volgende:
Kiki Dee, had iemand het daar gisteren niet over?
Ik zou me pas zorgen maken als Gerard geen pallet aan bbq-platen zou draaien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij heeft Gerard een zonnesteek opgelopen, wát een PALLET zomerplaten vandaag!
En dat met dit weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
De pallets BBQ-platen vliegen je om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |