quote:1. Gotye - Learnalilgivinalovin
2. Midnight Juggernauts - Shadows
3. James Hunter - Carina
4. Loop Troop Rockers - The Building
5. The Ting Tings - Great DJ
6. LeLe - Breakfast/Disco Vraiment
7. The Long Blondes - Guilt
8. M83 - Graveyard Girl
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. Deus - The Architect
11. Young Sinatras - This Day
En gewoon klikken terwijl je geen hyves hebt. Ben blij dat het weekend is. Hoewel een druk weekend voor de boeg, waar ik veel energie voor nodig heb.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://roeljewel.hyves.nl/blog/7003646/Ierland/aVaI/ !
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En gewoon klikken terwijl je geen hyves hebt. Ben blij dat het weekend is. Hoewel een druk weekend voor de boeg, waar ik veel energie voor nodig heb.
Die staat toch ook gewoon op Ekdom.nl, waar je 'm eerder al vandaan haalde?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
En natuurlijk de Freak 11. Gejat van 3fmfan.nl !
[..]
Nee, dat niet.quote:
Je moet die ook uit Engeland hebben, die smaakt beter dan de Nederlandse en Belgische....quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
"Coca Cola zero. Great taste, zero sugar " Great taste?! het is niet te zuipen !!!
Doe mij maar de normale cola.. goor dit. Morgen maar even compenseren met veel bier..quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Je moet die ook uit Engeland hebben, die smaakt beter dan de Nederlandse en Belgische....
Deze is heerlijk inderdaad. Daar zit toch een stukje in van een ander oud nummer.... "Set me free..."quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch ! Mark Ronson - Stop Me, opnieuw uitgebracht dus.
Check uw PMquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Log wel een keertje in als een vriendin hier is.. ofzo. Ben nog niet toe aan Hyves...
Ja? uuhhm, was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen maar ik heb de plaat hier wel liggen dus zal het wel even checken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze is heerlijk inderdaad. Daar zit toch een stukje in van een ander oud nummer.... "Set me free..."
Een goedenavond, Kevin !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeieavond!
Net aan het einde! Heb je het gehoord: Set me free why don`t ya babe!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? uuhhm, was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen maar ik heb de plaat hier wel liggen dus zal het wel even checken.
Jammer is dat he, Acceptable in the `80 is echt een geweldige plaat. Weet nog dat ik van werk uit Engeland kwam en ik gelijk Giel en Gerard heb gemaild of ze die naar Nederland konden halen, In die mail ook naar the Gossip gerefereerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Echt, Kylie begint en je hoort zo duidelijk dat Calvin Harris zich heeft bezig gehouden met de plaat. Daarom is het ook zo'n fantastische plaat geworden. CH is een topper, maar jammer dat zijn singles hier nog niet echt willen aanslaan.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
En natuurlijk de Freak 11. Gejat van 3fmfan.nl !
10. Deus - The Architect
mp3 even gechecked en ik herken het nu ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Net aan het einde! Heb je het gehoord: Set me free why don`t ya babe!
Kylie, echt lekker nummer dit!
Is wel een goede voor een vrijdag middag mix, als combi mix....quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mp3 even gechecked en ik herken het nu ook
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
ctrl c naar word - ctrl v!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Jammer is dat he, Acceptable in the `80 is echt een geweldige plaat. Weet nog dat ik van werk uit Engeland kwam en ik gelijk Giel en Gerard heb gemaild of ze die naar Nederland konden halen, In die mail ook naar the Gossip gerefereerd.
De plaat staat ook op de MYA playlist, uur 1.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
Vantage Point is geweldig
Hoor je echt veel te weinig op 3FM
Dan bel je mij toch gewoon, waar moet ik over lullen ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je wilt niet weten wat een puinhoop en gestress het hier achter de schermen is... al voor de 2e week op rij dat diegene die we als nieuwstelefoontje zouden bellen, gewoon niet opnemen
Nah, wat is dat toch met die mensen?! Weet zelf helemaal niks van Abba maar geloof dat Domien wel het een en ander van Abba weetquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je wilt niet weten wat een puinhoop en gestress het hier achter de schermen is... al voor de 2e week op rij dat diegene die we als nieuwstelefoontje zouden bellen, gewoon niet opnemen
En ja hij heeft een fax gehad, ze willen het terugquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer is al 30 jaar abba fan, heeft al hun platen/cd`s en dvd`s
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit momentquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen in slaap gevallen, tijdens de quiz(zzzzz) ??
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ja hij heeft een fax gehad, ze willen het terug
Me 2quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
Oja, een palet menschen zijn naar KX verhuisd nu inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
En ook echt zo van: "Jij hebt borsten enzo en dat ook hier...."quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
"Toet-toet, mag ik er even langs meneer? Ik zie een vrouw!"
Spannend!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
De uuropener van zometeen is echt gruwelijk fijn
Met de Kookerts inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Dennis W is weg bij 3FM maar ik hoor hem nu wel erg vaak tijdens het reclameblok..
L-L: wait en see
ABBAquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiith...
Volgens mij is het inderdaad niet heel stil rond de Kooks geweest.. Ik ga voor The Smiths maar ABBA is ook wel lachen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiths...
Volgens mij hoeven de playlists van Llink en de VPRO niet langs de muziekpolitie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
En buiten dat is het geen leuk liedje... (imo) En zeker niet voor de vrijdag avond...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is de 1e keer dat ik zie dat je luisterd roel
Dat had ik ook gemerkt toen hij Eric C overnam afgelopen week. In de middag vind ik het echt niks...quote:
ik denk dat Sara er tussendoor geglipt is, want de lijstjes zijn wel degelijk naast elkaar gelegd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
Weer een mooi bewijs van de perfect werkende muziekredactie![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf krijgt last van een Deja-vu gevoel.
Station Hilversum misschien?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Met de auto naar het station? Je kunt vanuit de peperbus bijna op het spoor spugen...
Maar wel vervelend dat er een heel mediapark tussen zit dat de kortste weg blokkeert.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Met de auto naar het station? Je kunt vanuit de peperbus bijna op het spoor spugen...
's Middags vind ik 'm ook primaquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat had ik ook gemerkt toen hij Eric C overnam afgelopen week. In de middag vind ik het echt niks...
Vooral toen ie vorige week zelf de telefonische hulplijn wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
's Middags vind ik 'm ook prima. Mis meestal een halfuurtje met lunch. Maar als ie Evil Knevel of Robert ten Brink instart, kun je me al opvegen
![]()
.
We konden dankzij Broekie wel een stuk binnendoor afsnijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]hahaha
Maar het was lopend makkelijk te doen, hebben we den lijve zelf ondervonden...
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoort allemaal bij de datingservice. trouwens je gaat toch geen meisje in d'er eentje over het dondere Mediapark laten lopen...
Daar heb je gelijk in. Ik zou de dames ook van het station afhalen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoort allemaal bij de datingservice. trouwens je gaat toch geen meisje in d'er eentje over het dondere Mediapark laten lopen...
Inderdaad, anders hadden we het hele parkeerterrein over gemoeten (en da's toch een paar minuten langer lopen).quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We konden dankzij Broekie wel een stuk binnendoor afsnijden.
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij is het wel ergens een afkorting van..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat betekend DVNO, dat heb ik gemist geloof ik...
Wel een lekker en apart nummer
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral toen ie vorige week zelf de telefonische hulplijn was
Betekent Divino. Volgens mij omdat je overal ter wereld wel een discotheek te vinden is met die naam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat betekend DVNO, dat heb ik gemist geloof ik...
Wel een lekker en apart nummer
En daar heb ik nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Betekent Divino. Volgens mij omdat je overal ter wereld wel een discotheek te vinden is met die naam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://download.omroep.nl(...)ekendmillionairs.mp3![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://download.omroep.nl(...)ekendmillionairs.mp3![]()
![]()
.
Heeft het ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat KX inmiddels al een eigen topic had.
KX Radio!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
En daar komen alleen de echte muziekkennersquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Dus zijn jullie in het 3FM-topic blijven hangen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En daar komen alleen de echte muziekkenners
Omdat de kxradio topic zo laggedquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus zijn jullie in het 3FM-topic blijven hangen?
Met alleen maar nl muziekquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
3FM die Marco Borsato in de 'nieuwe singles'-promo zet. Het moet niet gekker worden!
Ben benieuwd wat Giel vannacht weer gaat uitspoken, en volgende week volgens mij Veenstra in de Freaknacht (als ik het goed heb gehoord aan het eind van EW).
Niet alleen maar Nederlandstalig, maar uit Nederland. Hit Me TV, Moke, enz kan dus ook voorbijkomen.:Pquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met alleen maar nl muziek![]()
Dat kan of een supernacht worden of 1 om te janken .
Dan ga ik ook maar niet luisteren want ik zit niet te wachten op de zoveelste keer Leaf, Alain Clark, WT, Racoon en ga zo maar door. Voor Moke en Hit me TV maak ik overigens graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met alleen maar nl muziek![]()
Dat kan of een supernacht worden of 1 om te janken .
Volgens mij zei ik nergens Nederlandstalig, maar om heel eerlijk te zijn lijkt me een alleen Nederlandtalige nacht FANTASTISCHquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet alleen maar Nederlandstalig, maar uit Nederland. Hit Me TV, Moke, Spinvis, enz kan dus ook voorbijkomen.:P
Je vergeet Krezipquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar niet luisteren want ik zit niet te wachten op de zoveelste keer Leaf, Alain Clark, WT, Racoon en ga zo maar door. Voor Moke en Hit me TV maak ik overigens graag een uitzondering.
Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, BZN, Jan Smit, enz. bedoel je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik nergens Nederlandstalig, maar om heel eerlijk te zijn lijkt me een alleen Nederlandtalige nacht FANTASTISCH
Pffft jij pikt echt het afschuwelijke eruit, zoveel moois nederlandstalig gemaakt, kan je makkelijk een nacht mee vullen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, BZN, Jan Smit, enz. bedoel je?
Dat was ook m'n bedoeling.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft jij pikt echt het afschuwelijke eruit, zoveel moois nederlandstalig gemaakt, kan je makkelijk een nacht mee vullen.
Lijkt mij heerlijk, een nacht, ramses shaffy, de jazzpolitie, de dijk, doe maar, maggy macneal enz enzquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was ook m'n bedoeling.
Maar er is idd veel goede Nederlandstalige muziek, al zal je het met sommige artiesten die ik goed vind dan weer niet eens zijn.
Jaaa, dit is heel erg fijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat het niet de TWD-remix is, maar dit is ook best.![]()
TWD werden we gisteren al op getrakteerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
Zat even met een schuin oog naar TMF te kijken en daar was de clip van Sharam - Party all the time op. Fijne plaat is dat.
[..]
Jaaa, dit is heel erg fijn![]()
Pix!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, net even de blind date opgehaald....leuke meid!!
Pics !!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Leuke stem in ieders geval. Alleen ze is nog niet in beeld gekomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
uuuhhm, dan heb ik die volgens mij gemist..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
TWD werden we gisteren al op getrakteerd.
Ow wacht... inmiddels alweer eergisteren.
Dat zeg ik ze altijd wel, maar dan is het stiekem toch bij mij thuisquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Rare plek voor een blind date trouwens, de 3FM-studio is daar geen reguliere plek voor.
En Rudy moet nu niet 'opeens' heel nodig naar het toilet? Dat valt me nog mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, rudy mag ze straks pas zien. dan schakel ik wel de webcam in
Beters!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, rudy mag ze straks pas zien. dan schakel ik wel de webcam in
Ook al verveelt ie wel een beetje, toch klinkt ie lekker. Maar ik ben wel een beetje Amy moe..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Amy Winehouse - You Know I'm No Good. Leuk ! maar jammer dat de plaat opnieuw is uitgebracht..
Heb ik ook wel een beetje hoor. Qua stemgeluid heb ik het ook wel gehoord, maar toch vind ik het wel erg prettig om een keer niet haar voorgaande singles te horen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook al verveelt ie wel een beetje, toch klinkt ie lekker. Maar ik ben wel een beetje Amy moe..
Als Rudy niet wil, ik heb ook nog geen date.....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:18 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder
Wat ik kon zien zag er goed uit
Ik ben ook jarig...(ergens) misschien is dat ook een klik...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, ik heb toch echt te veel bier gedronken.. Ik ben ook in juni jarig. Ik voel een klik.![]()
Zitten we hier, allemaal geen date ofzo....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet een goede vraag:
Wat is haar telefoonnummer?
Kate NashLeuke plaat
ghe ghequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben ook jarig...(ergens) misschien is dat ook een klik...
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef jmac het volgende:
tvp
En hoelaat gaat de Freaknacht on-air?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef jmac het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef purplerose het volgende:
me creatieve fotografische idee is mislukt
*kras*
Niet meer zo groot als lang geleden, maar toch een beetje. (rugby (engels) is nu mijn nr 1 )quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel op dat het aantal basketball-liefhebbers groot is in dit topic
Live was dat zoooo fout op Paaspop, Wel lekker uit den plaat gegaan toen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Aux Raus. TOF TOF TOF !
Schijnt ook wel een feest te zijn als ik Rudy zo hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Live was dat zoooo fout op Paaspop, Wel lekker uit den plaat gegaan toen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoelaat gaat de Freaknacht on-air?
Top, tot dan !quote:
Ik vind der stem het leukst...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top, tot dan !![]()
Ancilla komt dus? Oeh, kom maar op met die screenshots![]()
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dachtquote:
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind der stem het leukst...
Maar ik zou wel omdraaien als ze voorbij loopt
Van die sterren op je plafond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Jaquote:
true!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...
Die fax heb ik anders nog niet gehad...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens, afgelopen nacht had Guis ook al een date in de studio. Zou het de lente zijn?
Zonder muziek?! cam blijft hier vanavond zeker nog wel eventjes aan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:ancilla, nu moet ik toch misschien de webcam online gooien, wel zonder muziek :p
Ja... die ziet zichzelf ineens op Kevin's scherm.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekendquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Nope, sms reactiesquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
En dus?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Hint! Hint!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Irritant dat Rudy de webcam heeft omgezet naar de standaard cam trouwens, nu zien we bijna niks meer (enkel overzicht)...
* Litton-Lane belt gelijk even aan bij de buren, om te kijken of hij ook een leuke buur heeftquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:47 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat NAAST de Blind Date wonen, bij toeval!
Absoluut ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Languagequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Hans, hebben we die achtergrond plaat weer, meesterlijk!
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Als ik geld heb om te reizen surequote:
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziekquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ik geld heb om te reizen sure
Ik heb geen kort potten kapsel meer zoals de dames van vandaag
Alleen in een rokje met laarzen aan hequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellen
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nixquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziek
Die potten zaten ook niet in kort rokjequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen in een rokje met laarzen aan he
Kom ook ff naar de chatquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nix
Eddieeeeeequote:
Hij heeft nog 2 blind dates te gaan hè?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Zou het nog wat worden tussen Rudy en Marloes?
Toe maar weer zeg, 2 nog welquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 blind dates te gaan hè?
Buren!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Zou het nog wat worden tussen Rudy en Marloes?
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL ! hoor het nu Rudy net zeggen. Lachen zeg
Ik denk dat ik het wel even goed getroffen heb. Alleen jammer dat die leuke buurvrouw deze zomer gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maar
Nou ik helemaal niet... Maar je hoeft het gelukkig ook niet naast de deur te zoeken... Misschien alleen des zomers....quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel even goed getroffen heb. Alleen jammer dat die leuke buurvrouw deze zomer gaat verhuizen.
Wat dat betreft heb ik het dan weer minder. Ik zit aan de andere kant van de gang, dus onze balkonnen zitten niet aan dezelfde kant van de torenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou ik helemaal niet... Maar je hoeft het gelukkig ook niet naast de deur te zoeken... Misschien alleen des zomers....
Zit ik ook,quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Beetje stil hier ineens... toch maar eens op de chat kijken.
Herkenbare situatiequote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maar
Dan zit ik in de RAI - Inqontrolquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbare situatie
Morgen Armin only, toch? Ga ik zeker even naar luisteren.
Gezellig ! Weekend DNA zal ik wel missen want ik zit wederom in de Martiniplaza (Grunn vs R'dam).quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan zit ik in de RAI - Inqontrol [ afbeelding ]
sowieso geen flits en een statiefje gebruiken... alles donker maken. en de iso redelijk hoog. Niet te hoog want dan komt de ruis... Sluitertijd op lang... That will do the trick, I think!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:24 schreef purplerose het volgende:
ik zit te bedenken hoe ik alsnog me foto's kan krijgen van die glow in the dark sterren
Veel, maar dat lukt wel, plezier in de Martiniplaza. En je hebt gelijk over die Armin plaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig ! Weekend DNA zal ik wel missen want ik zit wederom in de Martiniplaza (Grunn vs R'dam).
Track van Armin die Giel draait klinkt wel vet.
Zonder flits krijg je helemaal nix, ik had het donker en hoge iso, tis denk gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
sowieso geen flits en een statiefje gebruiken... alles donker maken. en de iso redelijk hoog. Niet te hoog want dan komt de ruis... Sluitertijd op lang... That will do the trick, I think!
Jammer dat ze geen FOK!-account heeft. Maar ik zag haar net wel meelezenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:43 schreef purplerose het volgende:
ancilla
wat een grap is dat mens toch eiggenlijk
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:45 schreef jmac het volgende:
Ancilla heeft nu ook een foK! account so be nice!
On_air heb ik sinds EW hier niet meer gezien...quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:47 schreef purplerose het volgende:
misschien dat ze hier wat meer te zeggen heeft dan onair, een straight antwoord krijg je nooit als dr wat gevraagd wordt
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
On_air heb ik sinds EW hier niet meer gezien...
/flauw mode off
Toch wel een leuk uitziende grapquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:43 schreef purplerose het volgende:
ancilla
wat een grap is dat mens toch eiggenlijk
Ooit mij, maar sinds mijn mac niet meer zoquote:
Die pakjes zijn wel lekker spannend. Maar ze ziet er het best uit als ze er casual bij loopt. Zoals met Lowlands afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch wel een leuk uitziende grap. Al houd ik niet zo van fetischen enzo
. Ik heb liever een lieve vriendin zonder rare fratsen
.
Ach alleen die pakjes kan ik nog wel slikken, maar waar ik haar soms over hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die pakjes zijn wel lekker spannend. Maar ze ziet er het best uit als ze er casual bij loopt. Zoals met Lowlands afgelopen jaar.
Maar goed... alles voor de kijkcijfers he?
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach alleen die pakjes kan ik nog wel slikken, maar waar ik haar soms over hoor.
Is het niet wat voor jou om regelmatig Giel te vergezellen in de Freaknacht?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoord)
Surequote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het niet wat voor jou om regelmatig Giel te vergezellen in de Freaknacht?
Ik weet niet meer waar ze het over had, maar was niet mijn smaakquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoord)
Volgens mij is ze het echt, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef purplerose het volgende:
Is ze eigenlijk daadwerkelijk een fetishist of zit ze in de fetish business omdat het veel opbrengt, dat wordt me dus niet duidelijk van dr. Of dat ze eens echt een fetish vraag beantwoord
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ze het over had, maar was niet mijn smaak![]()
[..]
Volgens mij is ze het echt, maar ik kan het fout hebben.
Doe mij maar een normale nuchtere hollandse meid zonder rare sexuele dingen.
Er is genoeg sleaze om te bespreken toch? Bepaalde soorten van body modification is al een show op zichquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een goed onderwerp om over te praten? Of ga je gewoon Ancilla er uit werken?
Mischien ga ik ook nog ooit van spannende dingen houden als ik een relatie voor langere tijd hebquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef purplerose het volgende:
[..]bietje saai voor mij maar ieder zn meug
Komt vanzelf na 20 jaar op dezelfde manier te neukenquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook nog ooit van spannende dingen houden als ik een relatie voor langere tijd heb.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komt vanzelf na 20 jaar op dezelfde manier te neuken
Ik luister idd niet elke week maar leuk dat het over bodymod ging maar wat is er freaky aan oorlellen uitrekken? Dan kan je beter voor de penis splitten gaan of brandmerkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:26 schreef 3fmancilla het volgende:
Dan let je niet goed op Purplerose! Vorige keer hebben we het over bodymod gehad, met name het uitrekken van oorlellen :-)
En wat betreft de vraag of ik een echte fetishist ben, die vraag heb ik zeer uitgebreid beantwoord op mijn eigen forum; www.ancillatilia.com/forum/about319.html
Laat het me ff weten over 20 jaarquote:
Ik lees het morgen allemaal wel terugquote:
quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Laat het me ff weten over 20 jaar![]()
Dat zou een goede reden zijn om een keer langs te mogen komen. Als je het goed aanpakt mag je vast vaker komen.quote:
ala modderworstelen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een keer langs te mogen komen. Als je het goed aanpakt mag je vast vaker komen.
quote:
Nou... en als je helemaal uitgepraat bent, dan kun je nog altijd gaan modderworstelen met PRquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:40 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het freaky is, maar het is wel bodymodification, en Giel had er nog nooit van gehoord en vond het behoorlijk freaky shit. Zijn woorden, niet de mijne!
Mensen die meer interesse hebben in fetish weten mijn site wel te vinden waar ik het er graag uitgebreid over heb. Op fok of op 3fm hebben mensen niet altijd de behoefte om het er constant over te hebben, en dat kan ik me best voorstellen. Na een jaartje als Giel's "sidechick" hebben we het inderdaad ook wel eens over andere dingen! ;-)
Idd, het wordt pas freaky als je het niet hitsig vindtquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik zou me pas zorgen gaan maken als ik het niet leuk zou vinden.
Dan zal het wel aan mijn freaklevel liggen ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:40 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het freaky is, maar het is wel bodymodification, en Giel had er nog nooit van gehoord en vond het behoorlijk freaky shit. Zijn woorden, niet de mijne!
Mensen die meer interesse hebben in fetish weten mijn site wel te vinden waar ik het er graag uitgebreid over heb. Op fok of op 3fm hebben mensen niet altijd de behoefte om het er constant over te hebben, en dat kan ik me best voorstellen. Na een jaartje als Giel's "sidechick" hebben we het inderdaad ook wel eens over andere dingen! ;-)
De Fetisj-test al gedaan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn freaklevel liggen ofzo
Ik heb toch heul niet het lijf om te modderworstelen, dat wil niemand zien gekquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... en als je helemaal uitgepraat bent, dan kun je nog altijd gaan modderworstelen met PR
Of je gaat met mij daten, dan kun je daarover praten
Dan maakt het ook niet uit wat voor buren je hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook nog
Lekker aan de chat met een heeel leuk meisje. En die zie ik morgen in Amsterdam weer!
hee sexiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |