quote:1. Gotye - Learnalilgivinalovin
2. Midnight Juggernauts - Shadows
3. James Hunter - Carina
4. Loop Troop Rockers - The Building
5. The Ting Tings - Great DJ
6. LeLe - Breakfast/Disco Vraiment
7. The Long Blondes - Guilt
8. M83 - Graveyard Girl
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. Deus - The Architect
11. Young Sinatras - This Day
En gewoon klikken terwijl je geen hyves hebt. Ben blij dat het weekend is. Hoewel een druk weekend voor de boeg, waar ik veel energie voor nodig heb.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://roeljewel.hyves.nl/blog/7003646/Ierland/aVaI/ !
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En gewoon klikken terwijl je geen hyves hebt. Ben blij dat het weekend is. Hoewel een druk weekend voor de boeg, waar ik veel energie voor nodig heb.
Die staat toch ook gewoon op Ekdom.nl, waar je 'm eerder al vandaan haalde?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
En natuurlijk de Freak 11. Gejat van 3fmfan.nl !
[..]
Nee, dat niet.quote:
Je moet die ook uit Engeland hebben, die smaakt beter dan de Nederlandse en Belgische....quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
"Coca Cola zero. Great taste, zero sugar " Great taste?! het is niet te zuipen !!!
Doe mij maar de normale cola.. goor dit. Morgen maar even compenseren met veel bier..quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Je moet die ook uit Engeland hebben, die smaakt beter dan de Nederlandse en Belgische....
Deze is heerlijk inderdaad. Daar zit toch een stukje in van een ander oud nummer.... "Set me free..."quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch ! Mark Ronson - Stop Me, opnieuw uitgebracht dus.
Check uw PMquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Log wel een keertje in als een vriendin hier is.. ofzo. Ben nog niet toe aan Hyves...
Ja? uuhhm, was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen maar ik heb de plaat hier wel liggen dus zal het wel even checken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze is heerlijk inderdaad. Daar zit toch een stukje in van een ander oud nummer.... "Set me free..."
Een goedenavond, Kevin !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeieavond!
Net aan het einde! Heb je het gehoord: Set me free why don`t ya babe!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? uuhhm, was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen maar ik heb de plaat hier wel liggen dus zal het wel even checken.
Jammer is dat he, Acceptable in the `80 is echt een geweldige plaat. Weet nog dat ik van werk uit Engeland kwam en ik gelijk Giel en Gerard heb gemaild of ze die naar Nederland konden halen, In die mail ook naar the Gossip gerefereerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Echt, Kylie begint en je hoort zo duidelijk dat Calvin Harris zich heeft bezig gehouden met de plaat. Daarom is het ook zo'n fantastische plaat geworden. CH is een topper, maar jammer dat zijn singles hier nog niet echt willen aanslaan.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
En natuurlijk de Freak 11. Gejat van 3fmfan.nl !
10. Deus - The Architect
mp3 even gechecked en ik herken het nu ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Net aan het einde! Heb je het gehoord: Set me free why don`t ya babe!
Kylie, echt lekker nummer dit!
Is wel een goede voor een vrijdag middag mix, als combi mix....quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mp3 even gechecked en ik herken het nu ook
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
ctrl c naar word - ctrl v!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Jammer is dat he, Acceptable in the `80 is echt een geweldige plaat. Weet nog dat ik van werk uit Engeland kwam en ik gelijk Giel en Gerard heb gemaild of ze die naar Nederland konden halen, In die mail ook naar the Gossip gerefereerd.
De plaat staat ook op de MYA playlist, uur 1.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
Vantage Point is geweldig
Hoor je echt veel te weinig op 3FM
Dan bel je mij toch gewoon, waar moet ik over lullen ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je wilt niet weten wat een puinhoop en gestress het hier achter de schermen is... al voor de 2e week op rij dat diegene die we als nieuwstelefoontje zouden bellen, gewoon niet opnemen
Nah, wat is dat toch met die mensen?! Weet zelf helemaal niks van Abba maar geloof dat Domien wel het een en ander van Abba weetquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je wilt niet weten wat een puinhoop en gestress het hier achter de schermen is... al voor de 2e week op rij dat diegene die we als nieuwstelefoontje zouden bellen, gewoon niet opnemen
En ja hij heeft een fax gehad, ze willen het terugquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer is al 30 jaar abba fan, heeft al hun platen/cd`s en dvd`s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |