Beters!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, rudy mag ze straks pas zien. dan schakel ik wel de webcam in
Ook al verveelt ie wel een beetje, toch klinkt ie lekker. Maar ik ben wel een beetje Amy moe..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Amy Winehouse - You Know I'm No Good. Leuk ! maar jammer dat de plaat opnieuw is uitgebracht..
Heb ik ook wel een beetje hoor. Qua stemgeluid heb ik het ook wel gehoord, maar toch vind ik het wel erg prettig om een keer niet haar voorgaande singles te horen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook al verveelt ie wel een beetje, toch klinkt ie lekker. Maar ik ben wel een beetje Amy moe..
Als Rudy niet wil, ik heb ook nog geen date.....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:18 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder
Wat ik kon zien zag er goed uit
Ik ben ook jarig...(ergens) misschien is dat ook een klik...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, ik heb toch echt te veel bier gedronken.. Ik ben ook in juni jarig. Ik voel een klik.![]()
Zitten we hier, allemaal geen date ofzo....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet een goede vraag:
Wat is haar telefoonnummer?
Kate NashLeuke plaat
ghe ghequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben ook jarig...(ergens) misschien is dat ook een klik...
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef jmac het volgende:
tvp
En hoelaat gaat de Freaknacht on-air?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef jmac het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef purplerose het volgende:
me creatieve fotografische idee is mislukt
*kras*
Niet meer zo groot als lang geleden, maar toch een beetje. (rugby (engels) is nu mijn nr 1 )quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel op dat het aantal basketball-liefhebbers groot is in dit topic
Live was dat zoooo fout op Paaspop, Wel lekker uit den plaat gegaan toen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Aux Raus. TOF TOF TOF !
Schijnt ook wel een feest te zijn als ik Rudy zo hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Live was dat zoooo fout op Paaspop, Wel lekker uit den plaat gegaan toen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoelaat gaat de Freaknacht on-air?
Top, tot dan !quote:
Ik vind der stem het leukst...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top, tot dan !![]()
Ancilla komt dus? Oeh, kom maar op met die screenshots![]()
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dachtquote:
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind der stem het leukst...
Maar ik zou wel omdraaien als ze voorbij loopt
Van die sterren op je plafond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Jaquote:
true!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...
Die fax heb ik anders nog niet gehad...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens, afgelopen nacht had Guis ook al een date in de studio. Zou het de lente zijn?
Zonder muziek?! cam blijft hier vanavond zeker nog wel eventjes aan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:ancilla, nu moet ik toch misschien de webcam online gooien, wel zonder muziek :p
Ja... die ziet zichzelf ineens op Kevin's scherm.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekendquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Nope, sms reactiesquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |