Top, tot dan !quote:
Ik vind der stem het leukst...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top, tot dan !![]()
Ancilla komt dus? Oeh, kom maar op met die screenshots![]()
Nou, laat haar maar komen want ik ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet !
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dachtquote:
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind der stem het leukst...
Maar ik zou wel omdraaien als ze voorbij loopt
Van die sterren op je plafond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Jaquote:
true!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een mooie stem, maar qua uiterlijk ziet het er ook niet slecht uit. Die Kevin heeft het ook wel goed bekeken zeg...
Die fax heb ik anders nog niet gehad...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens, afgelopen nacht had Guis ook al een date in de studio. Zou het de lente zijn?
Zonder muziek?! cam blijft hier vanavond zeker nog wel eventjes aan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:ancilla, nu moet ik toch misschien de webcam online gooien, wel zonder muziek :p
Ja... die ziet zichzelf ineens op Kevin's scherm.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekendquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had een supertof idee met van die glow in the dark sterren maar het kwam er niet uit zoals ik dacht
Nope, sms reactiesquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
true!
Lezen ze nu de fok reacties.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |