En dus?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Hint! Hint!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Irritant dat Rudy de webcam heeft omgezet naar de standaard cam trouwens, nu zien we bijna niks meer (enkel overzicht)...
* Litton-Lane belt gelijk even aan bij de buren, om te kijken of hij ook een leuke buur heeftquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:47 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat NAAST de Blind Date wonen, bij toeval!
Absoluut ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Languagequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Hans, hebben we die achtergrond plaat weer, meesterlijk!
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Als ik geld heb om te reizen surequote:
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziekquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ik geld heb om te reizen sure
Ik heb geen kort potten kapsel meer zoals de dames van vandaag
Alleen in een rokje met laarzen aan hequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellen
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nixquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziek
Die potten zaten ook niet in kort rokjequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen in een rokje met laarzen aan he
Kom ook ff naar de chatquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nix
Eddieeeeeequote:
Hij heeft nog 2 blind dates te gaan hè?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Zou het nog wat worden tussen Rudy en Marloes?
Toe maar weer zeg, 2 nog welquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 blind dates te gaan hè?
Buren!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Zou het nog wat worden tussen Rudy en Marloes?
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL ! hoor het nu Rudy net zeggen. Lachen zeg
Ik denk dat ik het wel even goed getroffen heb. Alleen jammer dat die leuke buurvrouw deze zomer gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maar
Nou ik helemaal niet... Maar je hoeft het gelukkig ook niet naast de deur te zoeken... Misschien alleen des zomers....quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel even goed getroffen heb. Alleen jammer dat die leuke buurvrouw deze zomer gaat verhuizen.
Wat dat betreft heb ik het dan weer minder. Ik zit aan de andere kant van de gang, dus onze balkonnen zitten niet aan dezelfde kant van de torenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou ik helemaal niet... Maar je hoeft het gelukkig ook niet naast de deur te zoeken... Misschien alleen des zomers....
Zit ik ook,quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Beetje stil hier ineens... toch maar eens op de chat kijken.
Herkenbare situatiequote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane heeft zojuist naar zijn buren gekeken, dan heeft Rudy meer geluk, zeg maar
Dan zit ik in de RAI - Inqontrolquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbare situatie
Morgen Armin only, toch? Ga ik zeker even naar luisteren.
Gezellig ! Weekend DNA zal ik wel missen want ik zit wederom in de Martiniplaza (Grunn vs R'dam).quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan zit ik in de RAI - Inqontrol [ afbeelding ]
sowieso geen flits en een statiefje gebruiken... alles donker maken. en de iso redelijk hoog. Niet te hoog want dan komt de ruis... Sluitertijd op lang... That will do the trick, I think!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:24 schreef purplerose het volgende:
ik zit te bedenken hoe ik alsnog me foto's kan krijgen van die glow in the dark sterren
Veel, maar dat lukt wel, plezier in de Martiniplaza. En je hebt gelijk over die Armin plaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig ! Weekend DNA zal ik wel missen want ik zit wederom in de Martiniplaza (Grunn vs R'dam).
Track van Armin die Giel draait klinkt wel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |