En dus?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Hint! Hint!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Irritant dat Rudy de webcam heeft omgezet naar de standaard cam trouwens, nu zien we bijna niks meer (enkel overzicht)...
* Litton-Lane belt gelijk even aan bij de buren, om te kijken of hij ook een leuke buur heeftquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:47 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat NAAST de Blind Date wonen, bij toeval!
Absoluut ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Languagequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Hans, hebben we die achtergrond plaat weer, meesterlijk!
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
On_air zocht iemand als 2e vrouw als bankgaste voor ekstraweekend
Als ik geld heb om te reizen surequote:
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziekquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ik geld heb om te reizen sure
Ik heb geen kort potten kapsel meer zoals de dames van vandaag
Alleen in een rokje met laarzen aan hequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar wil haar wel vergezellen
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nixquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat luister je nu ? Erg leuke chat op kx nu en erg fijne muziek
Die potten zaten ook niet in kort rokjequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen in een rokje met laarzen aan he
Kom ook ff naar de chatquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan stap ik ff over want kroq is nu ook ff nix
Eddieeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |