Zonder flits krijg je helemaal nix, ik had het donker en hoge iso, tis denk gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
sowieso geen flits en een statiefje gebruiken... alles donker maken. en de iso redelijk hoog. Niet te hoog want dan komt de ruis... Sluitertijd op lang... That will do the trick, I think!
Jammer dat ze geen FOK!-account heeft. Maar ik zag haar net wel meelezenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:43 schreef purplerose het volgende:
ancilla
wat een grap is dat mens toch eiggenlijk
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:45 schreef jmac het volgende:
Ancilla heeft nu ook een foK! account so be nice!
On_air heb ik sinds EW hier niet meer gezien...quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:47 schreef purplerose het volgende:
misschien dat ze hier wat meer te zeggen heeft dan onair, een straight antwoord krijg je nooit als dr wat gevraagd wordt
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
On_air heb ik sinds EW hier niet meer gezien...
/flauw mode off
Toch wel een leuk uitziende grapquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:43 schreef purplerose het volgende:
ancilla
wat een grap is dat mens toch eiggenlijk
Ooit mij, maar sinds mijn mac niet meer zoquote:
Die pakjes zijn wel lekker spannend. Maar ze ziet er het best uit als ze er casual bij loopt. Zoals met Lowlands afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch wel een leuk uitziende grap. Al houd ik niet zo van fetischen enzo
. Ik heb liever een lieve vriendin zonder rare fratsen
.
Ach alleen die pakjes kan ik nog wel slikken, maar waar ik haar soms over hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die pakjes zijn wel lekker spannend. Maar ze ziet er het best uit als ze er casual bij loopt. Zoals met Lowlands afgelopen jaar.
Maar goed... alles voor de kijkcijfers he?
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach alleen die pakjes kan ik nog wel slikken, maar waar ik haar soms over hoor.
Is het niet wat voor jou om regelmatig Giel te vergezellen in de Freaknacht?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoord)
Surequote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het niet wat voor jou om regelmatig Giel te vergezellen in de Freaknacht?
Ik weet niet meer waar ze het over had, maar was niet mijn smaakquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo schandalig praat ze niet hoor (heb je mij nog niet gehoord)
Volgens mij is ze het echt, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef purplerose het volgende:
Is ze eigenlijk daadwerkelijk een fetishist of zit ze in de fetish business omdat het veel opbrengt, dat wordt me dus niet duidelijk van dr. Of dat ze eens echt een fetish vraag beantwoord
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ze het over had, maar was niet mijn smaak![]()
[..]
Volgens mij is ze het echt, maar ik kan het fout hebben.
Doe mij maar een normale nuchtere hollandse meid zonder rare sexuele dingen.
Er is genoeg sleaze om te bespreken toch? Bepaalde soorten van body modification is al een show op zichquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een goed onderwerp om over te praten? Of ga je gewoon Ancilla er uit werken?
Mischien ga ik ook nog ooit van spannende dingen houden als ik een relatie voor langere tijd hebquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef purplerose het volgende:
[..]bietje saai voor mij maar ieder zn meug
Komt vanzelf na 20 jaar op dezelfde manier te neukenquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook nog ooit van spannende dingen houden als ik een relatie voor langere tijd heb.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komt vanzelf na 20 jaar op dezelfde manier te neuken
Ik luister idd niet elke week maar leuk dat het over bodymod ging maar wat is er freaky aan oorlellen uitrekken? Dan kan je beter voor de penis splitten gaan of brandmerkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:26 schreef 3fmancilla het volgende:
Dan let je niet goed op Purplerose! Vorige keer hebben we het over bodymod gehad, met name het uitrekken van oorlellen :-)
En wat betreft de vraag of ik een echte fetishist ben, die vraag heb ik zeer uitgebreid beantwoord op mijn eigen forum; www.ancillatilia.com/forum/about319.html
Laat het me ff weten over 20 jaarquote:
Ik lees het morgen allemaal wel terugquote:
quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Laat het me ff weten over 20 jaar![]()
Dat zou een goede reden zijn om een keer langs te mogen komen. Als je het goed aanpakt mag je vast vaker komen.quote:
ala modderworstelen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een keer langs te mogen komen. Als je het goed aanpakt mag je vast vaker komen.
quote:
Nou... en als je helemaal uitgepraat bent, dan kun je nog altijd gaan modderworstelen met PRquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:40 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het freaky is, maar het is wel bodymodification, en Giel had er nog nooit van gehoord en vond het behoorlijk freaky shit. Zijn woorden, niet de mijne!
Mensen die meer interesse hebben in fetish weten mijn site wel te vinden waar ik het er graag uitgebreid over heb. Op fok of op 3fm hebben mensen niet altijd de behoefte om het er constant over te hebben, en dat kan ik me best voorstellen. Na een jaartje als Giel's "sidechick" hebben we het inderdaad ook wel eens over andere dingen! ;-)
Idd, het wordt pas freaky als je het niet hitsig vindtquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik zou me pas zorgen gaan maken als ik het niet leuk zou vinden.
Dan zal het wel aan mijn freaklevel liggen ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:40 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het freaky is, maar het is wel bodymodification, en Giel had er nog nooit van gehoord en vond het behoorlijk freaky shit. Zijn woorden, niet de mijne!
Mensen die meer interesse hebben in fetish weten mijn site wel te vinden waar ik het er graag uitgebreid over heb. Op fok of op 3fm hebben mensen niet altijd de behoefte om het er constant over te hebben, en dat kan ik me best voorstellen. Na een jaartje als Giel's "sidechick" hebben we het inderdaad ook wel eens over andere dingen! ;-)
De Fetisj-test al gedaan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn freaklevel liggen ofzo
Ik heb toch heul niet het lijf om te modderworstelen, dat wil niemand zien gekquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... en als je helemaal uitgepraat bent, dan kun je nog altijd gaan modderworstelen met PR
Of je gaat met mij daten, dan kun je daarover praten
Dan maakt het ook niet uit wat voor buren je hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook nog
Lekker aan de chat met een heeel leuk meisje. En die zie ik morgen in Amsterdam weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |