quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://download.omroep.nl(...)ekendmillionairs.mp3![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://download.omroep.nl(...)ekendmillionairs.mp3![]()
![]()
.
Heeft het ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat KX inmiddels al een eigen topic had.
KX Radio!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
En daar komen alleen de echte muziekkennersquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Dus zijn jullie in het 3FM-topic blijven hangen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En daar komen alleen de echte muziekkenners
Omdat de kxradio topic zo laggedquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus zijn jullie in het 3FM-topic blijven hangen?
Met alleen maar nl muziekquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
3FM die Marco Borsato in de 'nieuwe singles'-promo zet. Het moet niet gekker worden!
Ben benieuwd wat Giel vannacht weer gaat uitspoken, en volgende week volgens mij Veenstra in de Freaknacht (als ik het goed heb gehoord aan het eind van EW).
Niet alleen maar Nederlandstalig, maar uit Nederland. Hit Me TV, Moke, enz kan dus ook voorbijkomen.:Pquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met alleen maar nl muziek![]()
Dat kan of een supernacht worden of 1 om te janken .
Dan ga ik ook maar niet luisteren want ik zit niet te wachten op de zoveelste keer Leaf, Alain Clark, WT, Racoon en ga zo maar door. Voor Moke en Hit me TV maak ik overigens graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met alleen maar nl muziek![]()
Dat kan of een supernacht worden of 1 om te janken .
Volgens mij zei ik nergens Nederlandstalig, maar om heel eerlijk te zijn lijkt me een alleen Nederlandtalige nacht FANTASTISCHquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet alleen maar Nederlandstalig, maar uit Nederland. Hit Me TV, Moke, Spinvis, enz kan dus ook voorbijkomen.:P
Je vergeet Krezipquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar niet luisteren want ik zit niet te wachten op de zoveelste keer Leaf, Alain Clark, WT, Racoon en ga zo maar door. Voor Moke en Hit me TV maak ik overigens graag een uitzondering.
Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, BZN, Jan Smit, enz. bedoel je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik nergens Nederlandstalig, maar om heel eerlijk te zijn lijkt me een alleen Nederlandtalige nacht FANTASTISCH
Pffft jij pikt echt het afschuwelijke eruit, zoveel moois nederlandstalig gemaakt, kan je makkelijk een nacht mee vullen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, BZN, Jan Smit, enz. bedoel je?
Dat was ook m'n bedoeling.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft jij pikt echt het afschuwelijke eruit, zoveel moois nederlandstalig gemaakt, kan je makkelijk een nacht mee vullen.
Lijkt mij heerlijk, een nacht, ramses shaffy, de jazzpolitie, de dijk, doe maar, maggy macneal enz enzquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was ook m'n bedoeling.
Maar er is idd veel goede Nederlandstalige muziek, al zal je het met sommige artiesten die ik goed vind dan weer niet eens zijn.
Jaaa, dit is heel erg fijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat het niet de TWD-remix is, maar dit is ook best.![]()
TWD werden we gisteren al op getrakteerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
Zat even met een schuin oog naar TMF te kijken en daar was de clip van Sharam - Party all the time op. Fijne plaat is dat.
[..]
Jaaa, dit is heel erg fijn![]()
Pix!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, net even de blind date opgehaald....leuke meid!!
Pics !!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Leuke stem in ieders geval. Alleen ze is nog niet in beeld gekomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
uuuhhm, dan heb ik die volgens mij gemist..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
TWD werden we gisteren al op getrakteerd.
Ow wacht... inmiddels alweer eergisteren.
Dat zeg ik ze altijd wel, maar dan is het stiekem toch bij mij thuisquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Rare plek voor een blind date trouwens, de 3FM-studio is daar geen reguliere plek voor.
En Rudy moet nu niet 'opeens' heel nodig naar het toilet? Dat valt me nog mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, rudy mag ze straks pas zien. dan schakel ik wel de webcam in
Beters!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, rudy mag ze straks pas zien. dan schakel ik wel de webcam in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |