Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit momentquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen in slaap gevallen, tijdens de quiz(zzzzz) ??
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ja hij heeft een fax gehad, ze willen het terug
Me 2quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
Oja, een palet menschen zijn naar KX verhuisd nu inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
En ook echt zo van: "Jij hebt borsten enzo en dat ook hier...."quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
"Toet-toet, mag ik er even langs meneer? Ik zie een vrouw!"
Spannend!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
De uuropener van zometeen is echt gruwelijk fijn
Met de Kookerts inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Dennis W is weg bij 3FM maar ik hoor hem nu wel erg vaak tijdens het reclameblok..
L-L: wait en see
ABBAquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiith...
Volgens mij is het inderdaad niet heel stil rond de Kooks geweest.. Ik ga voor The Smiths maar ABBA is ook wel lachen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiths...
Volgens mij hoeven de playlists van Llink en de VPRO niet langs de muziekpolitie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
En buiten dat is het geen leuk liedje... (imo) En zeker niet voor de vrijdag avond...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |