quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ja hij heeft een fax gehad, ze willen het terug
Me 2quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
Oja, een palet menschen zijn naar KX verhuisd nu inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm maar kxradio op dit moment
En ook echt zo van: "Jij hebt borsten enzo en dat ook hier...."quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
"Toet-toet, mag ik er even langs meneer? Ik zie een vrouw!"
Spannend!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
De uuropener van zometeen is echt gruwelijk fijn
Met de Kookerts inderdaad...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Dennis W is weg bij 3FM maar ik hoor hem nu wel erg vaak tijdens het reclameblok..
L-L: wait en see
ABBAquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiith...
Volgens mij is het inderdaad niet heel stil rond de Kooks geweest.. Ik ga voor The Smiths maar ABBA is ook wel lachen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"de kooks zijn eindelijk terug"
zolang zijn die toch niet weggeweest? moest het nou ABBA zijn, of The Smiths...
Volgens mij hoeven de playlists van Llink en de VPRO niet langs de muziekpolitie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
En buiten dat is het geen leuk liedje... (imo) En zeker niet voor de vrijdag avond...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
De afstemming tussen de verschillende programma's in de avond op 3FM is vaak opvallend slecht qua muziekkeuze. Sara Bareilles is bijv. ook al gedraaid in Ekstra Weekend.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is de 1e keer dat ik zie dat je luisterd roel
Dat had ik ook gemerkt toen hij Eric C overnam afgelopen week. In de middag vind ik het echt niks...quote:
ik denk dat Sara er tussendoor geglipt is, want de lijstjes zijn wel degelijk naast elkaar gelegd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
Weer een mooi bewijs van de perfect werkende muziekredactie![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf krijgt last van een Deja-vu gevoel.
Station Hilversum misschien?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Met de auto naar het station? Je kunt vanuit de peperbus bijna op het spoor spugen...
Maar wel vervelend dat er een heel mediapark tussen zit dat de kortste weg blokkeert.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Met de auto naar het station? Je kunt vanuit de peperbus bijna op het spoor spugen...
's Middags vind ik 'm ook primaquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat had ik ook gemerkt toen hij Eric C overnam afgelopen week. In de middag vind ik het echt niks...
Vooral toen ie vorige week zelf de telefonische hulplijn wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
's Middags vind ik 'm ook prima. Mis meestal een halfuurtje met lunch. Maar als ie Evil Knevel of Robert ten Brink instart, kun je me al opvegen
![]()
.
We konden dankzij Broekie wel een stuk binnendoor afsnijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]hahaha
Maar het was lopend makkelijk te doen, hebben we den lijve zelf ondervonden...
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoort allemaal bij de datingservice. trouwens je gaat toch geen meisje in d'er eentje over het dondere Mediapark laten lopen...
Daar heb je gelijk in. Ik zou de dames ook van het station afhalen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoort allemaal bij de datingservice. trouwens je gaat toch geen meisje in d'er eentje over het dondere Mediapark laten lopen...
Inderdaad, anders hadden we het hele parkeerterrein over gemoeten (en da's toch een paar minuten langer lopen).quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We konden dankzij Broekie wel een stuk binnendoor afsnijden.
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij is het wel ergens een afkorting van..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat betekend DVNO, dat heb ik gemist geloof ik...
Wel een lekker en apart nummer
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral toen ie vorige week zelf de telefonische hulplijn was
Betekent Divino. Volgens mij omdat je overal ter wereld wel een discotheek te vinden is met die naam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat betekend DVNO, dat heb ik gemist geloof ik...
Wel een lekker en apart nummer
En daar heb ik nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Betekent Divino. Volgens mij omdat je overal ter wereld wel een discotheek te vinden is met die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |