Maar dan wel in Maastricht aubquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn al dood
Tijd voor fc limburg.
Idd. Ik mis al jaren de derby tussen Roda en MVVquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
Als dat nieuwe promotie-degradatie systeem wordt ingevoerd dan ben je zo van Fortuna af.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn al dood
Tijd voor fc limburg.
Nog heel wat meer clubs denk ik, zoals bijv een haarlem.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat nieuwe promotie-degradatie systeem wordt ingevoerd dan ben je zo van Fortuna af.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben er vandoor... nog veel plezier
quote:
Daar staat wel iets tegenover, Veenstra!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
On_air, bedankt weer voor de vrijdagavondfoto! :-)
Wanneer mag ze langskomen als bankgaste?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
On_air, bedankt weer voor de vrijdagavondfoto! :-)
Checkquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang 't niet de hele tijd over WIDM gaat....
Namelijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar staat wel iets tegenover, Veenstra!
Jammer, had zij misschien moeten dokkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja. Meteen dreigen met advocaten en dat soort gezeik i.p.v. netjes vragen of ik de foto's wilde verwijderen. Een aanklacht voor het fotograferen van een van onze garages (die tevens als kunstwerk bekend staat) heb ik toch maar niet ingediend. Vond m'n baas niet nodig.
Een Ekstra Weekend BBQquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar trek-je-gesprekje met Angela
Ik krijg in enen een visual...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar trek-je-gesprekje met Angela
Valt niks te halenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
Ze neger-en de gasten wel.
niemand?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Konk T-shirt van Veenstra Veenstra!
waar heb je die vandaan?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zet niet meteen hoog in. Met z'n tweeën zou al leuk zijn.
quote:
"Doe er maar twee"quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
" Volgend week geen Ekstra weekend " " hej dan kunnen we naar de hoeren " aldus de toptechneut
" heeft u nog een gaatje vrij "
Dat was een legendarische uitzending zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
De stem van de dame komt mij heel bekend voor... die is volgens mij ook te horen in het fragment wat ik in mijn sig heb staan (Giel Beelen gepijpt..).
Mja, toch jammer dat 'ie zoveel zegt op de radio, maar helemaal niks hier op het forum.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
GERARD ALARM!
Briljante radio was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
Dat was een legendarische uitzending zeg![]()
Toen giel nog leuk was
quote:
Ik ben benieuwd wat er van Jenny from the Cock gekomen isquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante radio was dat inderdaad.![]()
Ekstra weekend nazorg
Dan is het dus geen weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week dus echt geen Ekstra Weekend... Jammer!
Terwijl ik er op maandag al naar uit kijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week dus echt geen Ekstra Weekend... Jammer!
Gevalletje ' nooit meer wat van gehoord 'quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben benieuwd wat er van Jenny from the Cock gekomen is
Die heb je volgens mij gewoon gemist.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Zeg, vorige week was er geen nazorg toch, of heb ik die gewoon gemist?
Your lavalaaaaaaaaahaaaaaaaaaamp!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
Waar sloeg dat lavalamp nou ook al weer op
Jammer dat we het dan nu alweer horenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Laatste keer dat dit nummer te horen was is alweer best een lange tijd geleden, om precies te zijn maandag 24-3-2008 om 9:14 uur.
Ik had m vanmiddag nog op de fietsquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Laatste keer dat dit nummer te horen was is alweer best een lange tijd geleden, om precies te zijn maandag 24-3-2008 om 9:14 uur.
Danku Floris B..oekhouder.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Niet zeiken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat we het dan nu alweer horen
quote:1. Learnalilgivinalovin - Gotye
2. Shadows - Midnight Juggernauts
3. Carina - James Hunter
4. The Building - Loop Troop Rockers
5. Great DJ - The Ting Tings
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe![]()
7. Guilt - The Long Blondes
8. Graveyard Girl - M83
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. The Architect - Deus
11. This Day - Young Sinatras
Je was me net voorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Pod, nou geen flauwe grappen over de bankgastes maken.
Ik beloof bij deze elke uitzending voor de buis gekluisterd te zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
,quote:Dat vind ie zelf ook,en dat laat ie duidelijk merken
Wat een misselijk mannetje is dat zeg
Moet je eens de reacties op de FP lezen, da's meestal nog een slag erger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Pffft KLB is het leukste van heel fok!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
En dan nog deze:
[..]
,
Laten ze alsjeblieft dat soort posters naar mijn lokale omroep verbannen.
*druk aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
sms pinkpop naar 3333....
Maar dat je het dan nodig vindt daarvoor in KLB te gaan bivakkeren...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vinden![]()
Wat heb ik gemist....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
Is maar goed dat het daar nou niet om gingquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
Da's fout! De koningin is helemaal niet jarig op 30 april!
Dat was de vorige koningin.
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Vroeger was koninginnedag op mijn verjaardag, ver voor ik geboren was![]()
mika![]()
![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk normaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was weer behoorlijk debiel aan het doen geloof ik![]()
Is dit een kleine hint om jouw verjaardag niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.
Die is immers op 27 april jarig
Wilhelmina was op 31 augustus jarigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.
Koningendag..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het happen als ik vraag: Echt niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit klinkt trouwens ook best lekker, nooit eerder gehoord.
Dat is toch van Extince toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Iemand enig idee waarom ik met de legandarische zin: Ik wil ook een handtekening, maar dan op mijn bil. Ik zei wat jij wil. In mijn hoofd zit?
Komt me iig niet bekend voor, zal wel voor-/na-/tussen mijn tijd zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het happen als ik vraag: Echt niet?
(arrested development)
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extincequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Iemand enig idee waarom ik met de legandarische zin: Ik wil ook een handtekening, maar dan op mijn bil. Ik zei wat jij wil. In mijn hoofd zit?
Omdat je dat aan mij wilde vragen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Ja, dus werd het toen op 31 augustus gevierd. Daarna kwam Juliana, met 30 april.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wilhelmina was op 31 augustus jarig
Aber natürlich. Maar er is toch helemaal niet aan gerefereerd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extince
Ik heb hem hier nog ergens op zo`n foute maand cd staan....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt me iig niet bekend voor, zal wel voor-/na-/tussen mijn tijd zijn.
Extincequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Van mij mag je het vergeten, ik ben dan toch niet in NL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dit een kleine hint om jouw verjaardag niet te vergeten.
Ik ben dit jaar op prinsjesdag jarig geloof ik..... (verkapte vergeet die van mij ook niet...)
RKC verloren... Geen wonder dat het rustig is hier in mijn Woonplaats...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extince
Volendam kampioenen
Misschien het liedje gehoord?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Aber natürlich. Maar er is toch helemaal niet aan gerefereerd?
Wim Lex = drie dagen eerder jarig. Verplaatsen hoeft dan ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, dus werd het toen op 31 augustus gevierd. Daarna kwam Juliana, met 30 april.
Nu dus Beatrix, maar 31 januari is te koud, dus hebben ze het op 30 april laten staan.
Ierlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van mij mag je het vergeten, ik ben dan toch niet in NL.
Nee, Orlando Florida.quote:
Ierlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ierland zit er deze zomer helaas niet in, wordt denk ik pas ergens eind oktober.
Leukleukquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Genoeg Ierlandfans ook in dit topic, ik ga misschien 30 mei naar Belfast....
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind haar vriendin ook wel lekker denk ik
Mee mee mee mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Galway is geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee mee mee mee.
Ik wil ook naar Galway! Ik ben er twee keer geweest. En een keer bij de buren/ voorvaderen: schotland.
Engeland wel meer, voor werk! Als ik naar Belfast ga, ga ik waarschijnlijk alleen, ff weekendje weg...
Geef mij maar het zuidwesten. Maar ja, daar kom ik dan ook al sinds nog voor m'n geboortequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Galway is geweldig. ben er drie jaar geleden in m'n uppie geweest toen ik drie weken aan de westkust vertoefde
. En als je de kans hebt: boek een paar nachten op Inishmore (het grootste van de drie Aran-eilanden)
![]()
.
En de webcam moet natuurlijk ook aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Als ze maar wel een rokje en laarzen aan heeft
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stendersquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
En dan is het alweer bijna voorbij terwijl het weekend net begint.
Oh jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Of je gaat gewoon de hele avond voor de TV hangen (of om 19 uur al naar bedquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveerquote:
Drie uur de tijd om nieuwe foto's te maken voor je fotoboek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Met ons? want er is ja geen Ekstra weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Je kan ook aan de privé chat.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!
Ow, zekerquote:Vriendin van me woont zuid oost echt ontzettend mooi in Wicklow county
Oohh, dacht dat je er nu al wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef jmac het volgende:
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveer![]()
Maar volgens mij wel redelijk vroeg vandaag (rond half 2).
Nu ff die geel/blauwe rakker halen (als 'ie op tijd komt). Veel plezier met LLink e.d. straks.
Ja hee, ik zit te multitasken hier.quote:
Ja, irritant is dat hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Vanmiddag was hij al gaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?
Link in de favorieten!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van alles. Overnachten in http://www.mainistirhousearan.com/ met goed ontbijt én diner
.
[..]
Ow, zeker. Heb één keer een hele rondrit gemaakt rond Ierland. enige grote plaats die ik nog niet bezocht heb, is Cork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |