Ben ik nu aan het happen als ik vraag: Echt niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit klinkt trouwens ook best lekker, nooit eerder gehoord.
Dat is toch van Extince toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Iemand enig idee waarom ik met de legandarische zin: Ik wil ook een handtekening, maar dan op mijn bil. Ik zei wat jij wil. In mijn hoofd zit?
Komt me iig niet bekend voor, zal wel voor-/na-/tussen mijn tijd zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het happen als ik vraag: Echt niet?
(arrested development)
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extincequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Iemand enig idee waarom ik met de legandarische zin: Ik wil ook een handtekening, maar dan op mijn bil. Ik zei wat jij wil. In mijn hoofd zit?
Omdat je dat aan mij wilde vragen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Ja, dus werd het toen op 31 augustus gevierd. Daarna kwam Juliana, met 30 april.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wilhelmina was op 31 augustus jarig
Aber natürlich. Maar er is toch helemaal niet aan gerefereerd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extince
Ik heb hem hier nog ergens op zo`n foute maand cd staan....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt me iig niet bekend voor, zal wel voor-/na-/tussen mijn tijd zijn.
Extincequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
Van mij mag je het vergeten, ik ben dan toch niet in NL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dit een kleine hint om jouw verjaardag niet te vergeten.
Ik ben dit jaar op prinsjesdag jarig geloof ik..... (verkapte vergeet die van mij ook niet...)
RKC verloren... Geen wonder dat het rustig is hier in mijn Woonplaats...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat het uit een geweldige plaat komt? Extince
Volendam kampioenen
Misschien het liedje gehoord?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Aber natürlich. Maar er is toch helemaal niet aan gerefereerd?
Wim Lex = drie dagen eerder jarig. Verplaatsen hoeft dan ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, dus werd het toen op 31 augustus gevierd. Daarna kwam Juliana, met 30 april.
Nu dus Beatrix, maar 31 januari is te koud, dus hebben ze het op 30 april laten staan.
Ierlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van mij mag je het vergeten, ik ben dan toch niet in NL.
Nee, Orlando Florida.quote:
Ierlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ierland zit er deze zomer helaas niet in, wordt denk ik pas ergens eind oktober.
Leukleukquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Genoeg Ierlandfans ook in dit topic, ik ga misschien 30 mei naar Belfast....
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind haar vriendin ook wel lekker denk ik
Mee mee mee mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |